Ekonomski fakultet - Zagreb
HR Assistant (m/f)

HR Assistant (m/f)

Tko smo mi?
Adecco je internacionalna tvrtka koja djeluje u preko 60 zemalja svijeta. Dio smo velike grupacije i bavimo se svime što je vezano uz ljudske potencijale - doslovno sve što možeš zamisliti. Od traženja i selekcije kandidata, ustupanja radnika, obračuna plaća, karijerne tranzicije, istraživanja tržišta, treninga i edukacija… you name it. 😊


Koga tražimo?
HR Assistant (m/f)
Zagreb
Tražimo osobu za svoj tim koji se, ni više ni manje, zove - traženje i selekcija. Razlog otvorenog radnog mjesta je povećanje opsega posla i želja za većom proaktivnošću prema našim klijentima.


Što očekivati?
Radimo s brojnim internacionalnim (velikim i malim), ali i domaćim klijentima iz svih industrija. Želimo da naši klijenti imaju najbolji mogući support. Naš fokus je na njima. Klijentima i kandidatima. 100%. Zato želimo da tvoj fokus bude na tome da doprineseš našem timu kako bismo bili još brži, bolji i kvalitetniji u tome što radimo.
Svaki dan ćeš biti u kontaktu s odjelima selekcije i prodaje te nam pomoći u tome da sve kandidate koje identificiramo kao kvalitetne, proaktivno prezentiramo našim klijentima.
Očekuj da ćeš gotovo svaki dan učiti nešto novo, što o ljudskim potencijalima, o raznim industrijama i o procesima te da je agencija sjajno mjesto za rast i karijerni razvoj.


Od tima možeš očekivati:
  • Puno smjeha, jer se međusobno razumijemo i podržavamo
  • Individualan, ali i timski rad (svatko je odgovoran za vlastite rezultate i ciljeve, no svi uskaču upomoć kad je to potrebno)
  • Nesebično dijeljenje znanja, iskustva, dobrih meme-ova i Youtube videa
A što mi od tebe očekujemo?
  • Veliku želju za radom u području ljudskih potencijala
  • Preciznost i pedantnost u radu (radit ćeš s puno dokumenata koje treba uređivati kako bi izgledali reprezentativno pred klijentima)
  • Visoku razinu pisane i usmene komunikacije, jer ćeš komunicirati s našom prodajom, nekim klijentima i kandidatima
  • Koordinaciju svih svojih aktivnosti i sjajan time management
  • Analizu i izvještavanje prema klijentima i voditelju odjela
Bilo bi super da imaš:
  • Mogućnost rada na studentski ugovor minimalno godinu dana, na puno radno vrijeme (uz fleksibilnost i izlaženje u susret tijekom izvanrednih situacija i ispitnih rokova)
  • Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Prethodno radno iskustvo je poželjno, no nije uvjet (naučit ćemo te svemu što je potrebno)
  • Odlične komunikacijske, organizacijske i administrativne vještine
  • Sposobnost organizacije svojih radnih zadataka, postavljanje prioriteta, mogućnost prilagodbe zahtjevima poslovanja i rokovima
  • Izraženu proaktivnost i ambicioznost
  • Izražen timski rad, otvorenost, prihvaćanje sugestija i pomaganje kolegama radi postizanja timskih ciljeva
 
Pitaš se što ti imaš od svega toga?
  • Mogućnost razvoja u jednoj od vodećih agencija u području ljudskih potencijala
  • Mogućnost rada u internacionalnoj kompaniji s izraženom dnevnom dinamikom koja nudi razvoj pojedinca i nadogradnju osobnih kompetencija
  • Iskustvo rada u radnom okruženju s uvidom u kompletnu širinu tržišta te veliki broj različitih klijenata i profila kandidata.
  •  
Ako si se prepoznao/la u opisu i cijela priča ti zvuči zanimljivo, pošalji nam svoj CV putem linka za prijavu na mail zaposljavanje@adecco.hr uz napomenu „HR Assistant (m/ž)“.
 
Rok za prijave je 22.11.2023.
 
Jedva te čekamo upoznati.