Početak rada: 15.5.
Lokacija: Zagreb
O VAŠEM NOVOM TIMU:
Mi smo obitelj od 30 000 predanih ljudi. Svatko je od nas tajni sastojak Coca-Cole HBC, vodeće punionice i ponosnoga partnera Coca-Cole. Naša je svakodnevna misija obradovati 595 milijuna kupaca ponudom od preko 136 kultnih svjetskih i najomiljenijih domaćih robnih maraka, u najvažnijim trenucima, 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. Mi smo energičan i darovit tim koji bilježi vrhunske rezultate nadmašujući očekivanja kupaca. Pobjeđujemo i učimo svaki dan u 28 država na trima kontinentima radeći zajedno kao jedan kako bismo potaknuli povoljne promjene u lokalnim zajednicama u kojima djelujemo.
RADNO MJESTO UKLJUČUJE:
• komunikaciju s kupcima, puno radno vrijeme
• zaprimanje upita
• upravljanje upitima
• rješavanje upita kupaca putem telefona i e-maila
• osiguravanje visoke razine kvalitete poslovanja i zadovoljstva kupaca
• suradnju sa svim odjelima radi unapređenja kvalitete odnosa s kupcima
OD KANDIDATA OČEKUJEMO:
• studentski status
• razvijene komunikacijske vještine
• razvijene prodajne i pregovaračke vještine
• preciznost, temeljitost i organiziranost u radu
• spremnost za stalno učenje i sklonost timskom radu
• poželjno je poznavanje rada u programu SAP
Prijave na mail: Adria.Careers@cchellenic.com
Lokacija: Zagreb
O VAŠEM NOVOM TIMU:
Mi smo obitelj od 30 000 predanih ljudi. Svatko je od nas tajni sastojak Coca-Cole HBC, vodeće punionice i ponosnoga partnera Coca-Cole. Naša je svakodnevna misija obradovati 595 milijuna kupaca ponudom od preko 136 kultnih svjetskih i najomiljenijih domaćih robnih maraka, u najvažnijim trenucima, 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. Mi smo energičan i darovit tim koji bilježi vrhunske rezultate nadmašujući očekivanja kupaca. Pobjeđujemo i učimo svaki dan u 28 država na trima kontinentima radeći zajedno kao jedan kako bismo potaknuli povoljne promjene u lokalnim zajednicama u kojima djelujemo.
RADNO MJESTO UKLJUČUJE:
• komunikaciju s kupcima, puno radno vrijeme
• zaprimanje upita
• upravljanje upitima
• rješavanje upita kupaca putem telefona i e-maila
• osiguravanje visoke razine kvalitete poslovanja i zadovoljstva kupaca
• suradnju sa svim odjelima radi unapređenja kvalitete odnosa s kupcima
OD KANDIDATA OČEKUJEMO:
• studentski status
• razvijene komunikacijske vještine
• razvijene prodajne i pregovaračke vještine
• preciznost, temeljitost i organiziranost u radu
• spremnost za stalno učenje i sklonost timskom radu
• poželjno je poznavanje rada u programu SAP
Prijave na mail: Adria.Careers@cchellenic.com