KOGA TRAŽIMO?
Želimo proširiti naš Customer Support tim s Customer Support Internom/icom. Ovaj tim je prva točka kontakta za naše postojeće klijente, što znači da je idealna osoba za ovu poziciju komunikativna, proaktivna i usmjerena na pružanje vrhunske i pravovremene korisničke podrške. Sama podrška je primarno putem chata, pa nam je jako bitno da ti je ugodno pismeno se izražavati. Naši Customer Support Interni, od milja “CSI” ekipa, svakodnevno uče o najnovijim tehnologijama, a o samom Mediatoolkit alatu znaju nevjerojatnu količnu podataka. Zato nam je bitno da naš novi član ili članica bude netko tko je željan stalnog učenja, i pravi timski radnik. Bitno nam je i da je osoba po prirodi organizirana i pazi na detalje - svakodnevno smo u komunikaciji s tisućama zadovoljnih korisnika, upravo zato što im dajemo prave odgovore u pravo vrijeme. Trenutni period u kojem klijent primi naš odgovor je manji od 5 minuta od zaprimanja upita. Naše sjedište je u Zagrebu, no naši korisnici dolaze iz više od 100 zemalja svijeta. Stoga se većina komunikacije s klijentima odvija na stranim jezicima.
Ako se pronalaziš u ovom opisu, više informacija, uvjete, rok za prijavu i ostalo pronađi na linku.