Sense Consulting otvorio je poziciju Asistenta za regulatornu reformu (m/ž).
Što ćete raditi?
Kao član tima za regulatornu reformu, sudjelovat ćeš u projektima procjene učinka propisa na gospodarstvo, administrativnog rasterećenja gospodarstva, poboljšanja poslovne klime, uklanjanja birokratskih prepreka te parafiskalnih i drugih nameta, a sve u suradnji s tijelima državne uprave i brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i svijetu. Kroz interaktivne fokus grupe s poduzetnicima i rad na razvoju i implementaciji IT rješenja za upravljanje regulatornom reformom imat ćeš priliku pomoći nam da poboljšamo poslovno i investicijsko okruženje neke zemlje.
Odgovornosti uključuju:
Potrebne kvalifikacije:
Poželjne karakteristike:
Što nudimo?
U Sense Grupi predani smo vašem profesionalnom razvoju i osobnom uspjehu, i u skladu s tim nudimo motivirajuću kompenzaciju te priliku za brzo napredovanje koje će ovisiti isključivo o ostvarenim rezultatima. Nudimo neprocjenjivo iskustvo rada u dinamičnom poslovnom okruženju koje pruža podršku za profesionalni rast te rad na uzbudljivim projektima. Sense Grupu čini 50 mladih, talentiranih i ambicioznih stručnjaka koji svakodnevno pridonose inspirativnoj i kreativnoj radnoj atmosferi te zavidnoj korporativnoj kulturi. Kroz rad s iskusnim profesionalcima, imat ćete priliku razvijati svoje vještine i steći nova znanja. Uz to nudimo godišnji budžet za pohađanje relevantnih edukacija i konferencija na teret tvrtke, kao i različite povlastice kao što su klizno radno vrijeme, rad od doma, opušteni dress code i slično. Zadnje, ali ne manje bitno njegujemo interpersonalne odnose i timski rad stoga možete očekivati različita formalna, ali i neformalna druženja kao što su spontani petak, teambuildinzi i kvartalni tulumi koje organiziraju zaposlenici prema vlastitim željama. Sense Grupa nudi mogućnost rada u okruženju gdje se vaše ideje čuju i imaju priliku za razvoj. Stoga, ukoliko vam je važno voljeti ono što radite – kod nas je to moguće.
Kako se prijaviti?
Od kandidata očekujemo životopis iz kojeg će biti vidljivo relevantno iskustvo i zadovoljavanje kriterija. Uz životopis, priložite i kratko motivacijsko pismo (ne dulje od jedne stranice) u kojem ćete navesti zašto želite biti dio našeg tima i na koji način ćete pridonijeti.
Prijaviti se možeš do 14.3.2019. na linku.
Što ćete raditi?
Kao član tima za regulatornu reformu, sudjelovat ćeš u projektima procjene učinka propisa na gospodarstvo, administrativnog rasterećenja gospodarstva, poboljšanja poslovne klime, uklanjanja birokratskih prepreka te parafiskalnih i drugih nameta, a sve u suradnji s tijelima državne uprave i brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i svijetu. Kroz interaktivne fokus grupe s poduzetnicima i rad na razvoju i implementaciji IT rješenja za upravljanje regulatornom reformom imat ćeš priliku pomoći nam da poboljšamo poslovno i investicijsko okruženje neke zemlje.
Odgovornosti uključuju:
- rad na projektima kao dio projektnog tima
- analiziranje propisa, regulatornih opterećenja i mjera za regulatorno rasterećenje gospodarstva
- upravljanje dijelovima projekta
- praćenje trendova metodologija i rezultata regulatornih reformi u svijetu
- osmišljavanje inovativnih modela rada, proizvoda i/ili usluga
Potrebne kvalifikacije:
- 0-2 godine radnog iskustva, poželjno na istim ili sličnim poslovima
- poznavanje regulatornog okvira i pravnog sustava RH
- poznavanje poslovnog, financijskog i informacijskog okruženja
- usmjerenost na područje regulatornog okvira u Hrvatskoj i svijetu
- odlično poznavanje MS Office i/ili G Suite korisničkih paketa u poslovnom okruženju (posebno Excel i/ili Sheets)
- izrazita sposobnost jasnog i konciznog usmenog i pismenog izražavanja na hrvatskom i engleskom jeziku
- odlične komunikacijske i prezentacijske sposobnosti
- sposobnost kreativnog promišljanja, usmjerenost na rješavanje problema sagledavanja šire slike situacije
- sposobnost rada u dinamičnom okruženju i kratkim rokovima
Poželjne karakteristike:
- sposobnost analitičkog razmišljanja i naprednog istraživanja
- kreativan pristup rješavanju problema i izražen optimizam
- izraženu empatiju za klijente, njihove korisnike, ali i kolege s kojima ćete raditi
- volju i želju za stalnim usavršavanjem, brzim učenjem uz rad, usvajanjem i primjenom novih pristupa i alata
- pozitivan stav prema radu i izazovima i aktivan doprinos dobroj atmosferi unutar tima
Što nudimo?
U Sense Grupi predani smo vašem profesionalnom razvoju i osobnom uspjehu, i u skladu s tim nudimo motivirajuću kompenzaciju te priliku za brzo napredovanje koje će ovisiti isključivo o ostvarenim rezultatima. Nudimo neprocjenjivo iskustvo rada u dinamičnom poslovnom okruženju koje pruža podršku za profesionalni rast te rad na uzbudljivim projektima. Sense Grupu čini 50 mladih, talentiranih i ambicioznih stručnjaka koji svakodnevno pridonose inspirativnoj i kreativnoj radnoj atmosferi te zavidnoj korporativnoj kulturi. Kroz rad s iskusnim profesionalcima, imat ćete priliku razvijati svoje vještine i steći nova znanja. Uz to nudimo godišnji budžet za pohađanje relevantnih edukacija i konferencija na teret tvrtke, kao i različite povlastice kao što su klizno radno vrijeme, rad od doma, opušteni dress code i slično. Zadnje, ali ne manje bitno njegujemo interpersonalne odnose i timski rad stoga možete očekivati različita formalna, ali i neformalna druženja kao što su spontani petak, teambuildinzi i kvartalni tulumi koje organiziraju zaposlenici prema vlastitim željama. Sense Grupa nudi mogućnost rada u okruženju gdje se vaše ideje čuju i imaju priliku za razvoj. Stoga, ukoliko vam je važno voljeti ono što radite – kod nas je to moguće.
Kako se prijaviti?
Od kandidata očekujemo životopis iz kojeg će biti vidljivo relevantno iskustvo i zadovoljavanje kriterija. Uz životopis, priložite i kratko motivacijsko pismo (ne dulje od jedne stranice) u kojem ćete navesti zašto želite biti dio našeg tima i na koji način ćete pridonijeti.
Prijaviti se možeš do 14.3.2019. na linku.