Ekonomski fakultet - Zagreb
Specijalist korisničke podrške na engleskom i njemačkom jeziku (m/ž)

Specijalist korisničke podrške na engleskom i njemačkom jeziku (m/ž)

Assist je internacionalna kompanija specijalizirana za područje Customer Expirience-a. Njihov model predstavlja jedinstveni poslovni sustav koji kombinira dizajn, tehnologiju i operativne usluge. Putem outsourcing-a, nude usluge CRM multichannel za blue chip tvrtke, u Italiji i inozemstvu, te su jedina talijanska BPO tvrtka koja upravlja radom putem više kanala, točnije, više od 50% interakcija s klijentima temelji se na novim komunikacijskim kanalima. Svaki centar je opremljen najnaprednijim ICT tehnologijama te najnovijim aplikacijama za contact centar, što jamči visoku razinu sigurnosti podataka i poslovne uspješnosti.
 
SPECIJALIST KORISNIČKE PODRŠKE NA NJEMAČKOM I ENGLESKOM JEZIKU (M/Ž)

Zašto bi te zanimalo ovo radno mjesto?
 
  • zato što te zanima turistički sektor
  • želiš aktivno koristiti i dodatno usavršiti svoje znanje engleskog i njemačkog jezika
  • imaš priliku usavršiti svoje komunikacijske vještine i naučiti kako ispravno poslovno komunicirati s različitim tipovima ličnosti
  • odličan dodatak tvom životopisu i iskustvo koje se izrazito cijeni u poslovnom svijetu
  • imat ćeš realnu mogućnost razvoja i napredovanja na više pozicije s porastom broja zaposlenika

Što točno trebaš raditi?
 
  • odgovarati na dolazne pozive i poruke klijenata i pomagati im s njihovim upitima
  • NEMA prodaje!

Od tebe očekuju dobro znanje njemačkog i engleskog jezika i dobro raspoloženje.
Za sve ostalo imaš podršku svojih budućih kolega. 

Kakvi su uvjeti:
 
  • okruženje i atmosfera su vrlo pozitivni i motivirajući (uz ugovor na godinu dana, fiksnu plaću od neto 5.500 kn+ prijevoz možeš ostvariti i značajne bonuse, u ljetnom periodu je moguće raditi na 40h/tjedno s plaćom oko 6000kn + putni troškovi; a kasnije kroz godinu moguće je raditi i na 24h/tjedno te tako uskladiti fakultetske obaveze)
  • ured je u novom, modernom prostoru u širem centru Zagreba; dobra povezanost s javnim prijevozom
  • posao podrazumijeva usmenu i pisanu komunikaciju s klijentima 
  • poslodavac ulaže u svoje zaposlenike kroz edukacije i razne beneficije kao što je Multisport kartica

Rok za prijavu je 15. lipnja 2019.

Za više informacija, obrati se na maja.suman@assistdigital.com

Ukoliko si zainteresiran za navedenu poziciju i udovoljavaš navedenim kriterijima, pošalji im svoj životopis na engleskom jeziku s naznakom za navedeno radno mjesto.