Mjesto rada: Zagreb
Prijave traju do popunjenja pozicije
Arbona je jedna od vodećih digitalnih agencija u regiji, s uredima u Zagrebu, Varaždinu, Rijeci i Beogradu.
Nalazimo se na Deloitte listi najbrže rastućih tehnoloških firmi na području Europe, Srednjeg Istoka i Afrike!
KOGA TRAŽIMO?
Tražimo apsolventa (m/ž) koji će s odgovornošću obavljati sve uredske poslove te asistirati u provedbi svih naših administrativnih i poslovnih procesa. Bit ćeš zadužen/a za papirologiju i administraciju svih vrsta i komunikaciju prema našim partnerima te ćeš pružati asistenciju u računovodstvenim poslovima i koordinaciji internih procesa. Ako želiš da tvoj prvi posao u struci bude zanimljiv uredski posao, a tvoja prva plaća nakon fakulteta 7000 kuna neto, ovo je tvoja prilika!
ŠTO OČEKUJEMO OD TEBE
ŠTO ĆEŠ RADITI KOD NAS?
Dodatne informacije i link na prijavu pronađi na https://karijera.arbona.hr/office-assistant/.
Prijave traju do popunjenja pozicije
Arbona je jedna od vodećih digitalnih agencija u regiji, s uredima u Zagrebu, Varaždinu, Rijeci i Beogradu.
Nalazimo se na Deloitte listi najbrže rastućih tehnoloških firmi na području Europe, Srednjeg Istoka i Afrike!
KOGA TRAŽIMO?
Tražimo apsolventa (m/ž) koji će s odgovornošću obavljati sve uredske poslove te asistirati u provedbi svih naših administrativnih i poslovnih procesa. Bit ćeš zadužen/a za papirologiju i administraciju svih vrsta i komunikaciju prema našim partnerima te ćeš pružati asistenciju u računovodstvenim poslovima i koordinaciji internih procesa. Ako želiš da tvoj prvi posao u struci bude zanimljiv uredski posao, a tvoja prva plaća nakon fakulteta 7000 kuna neto, ovo je tvoja prilika!
ŠTO OČEKUJEMO OD TEBE
- Apsolvent fakulteta ekonomskog usmjerenja
- Poznavanje osnova računovodstva i administracije
- Odlično poznavanje rada u MS Office paketu (Excel, PowerPoint, Word)
- Odlično korištenje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu
- Posvećenost detaljima, organiziranost i samostalnost u radu
- Fleksibilnost u rješavanju radnih zadataka
- Izražene komunikacijske vještine i otvorenost prema timskom radu
- Proaktivnost i visoku želju za kontinuiranim učenjem i razvijanjem vlastitih sposobnosti
- Vozačku dozvolu B kategorije
ŠTO ĆEŠ RADITI KOD NAS?
- Obavljati administrativne obveze vezane uz poslovne procese agencije
- Asistirati u obavljanju računovodstvenih poslova
- Voditi evidenciju svih poslovnih događaja
- Pružati općenitu asistenciju upravi
- Organizirati putovanja i poslovne događaje
- Komunicirati s partnerima
- Pripremati dokumentaciju za vanjsko knjigovodstvo
- Obavljati ostale pomoćne uredske poslove
- Kontinuirano se educirati i aktivno sudjelovati na eventima koje organizira Arbona i njeni partneri
- Održavati interne prezentacije, surađivati i razmjenjivati znanja s drugim članovima tima
Dodatne informacije i link na prijavu pronađi na https://karijera.arbona.hr/office-assistant/.