Ekonomski fakultet - Zagreb
POPIS SVEUČILIŠNIH SPECIJALISTIČKIH STUDIJA

Iskustva naših polaznika

Poslijediplomski studij Marketinški menadžment prvi je izbor marketinških stručnjaka koji traže specijaliziranu marketinšku edukaciju u Hrvatskoj. Program studija polaznicima pruža sve potrebno za upotpunjavanje njihovih marketinških znanja, vještina, talenata i ambicije te ih potiče na razmišljanje i pronalaženje najboljih rješenja u poslovanju.

"Uz znanje koje sam stekla na PDS-u Marketinški menadžment, moram pohvaliti izvrsnu atmosferu na predavanjima i profesore za njihov izniman trud i predavanja relevantna današnjem poslovnom okruženju. Cjelokupno iskustvo mi je puno značilo Nevjerojatno je koliko se dragih i znanja žednih ljudi skupilo na jednom mjestu i vjerojatno govorim u ime svih kada kažem kako se radilo puno, naučilo puno, a i stvari koje smo znali su nam pokazane iz druge perspektive. Velika je pohvala što ta znanja mogu primijeniti ne samo u svom poslu već i u svakodnevici."
Monika Majstorović, mag. oec.
Product Marketing & Strategy Director, Tele2 Hrvatska d.o.o.
Polaznica generacije 2008.

„Kada razmišljate o izboru poslijediplomskog studija najčešće odlučujete na temelju kolegija i programa studija. Moja iskustva na studiju Marketinški menadžment više su nego odlična i to zahvaljujući raznovrsnosti kolegija, profesorima s iskustvom i predanošću poslu te srdačnim polaznicima.”
Barbara Pejnović, mr. pharm. univ. spec. oec.
Direktorica marketinga, Belupo d.d.
Polaznica generacije 2009.

 
"Kombinacija praktičnog i teoretskog znanja najbolja je za ostvarenje dobrih rezultata u bilo kojem poslu, što je bila i moja motivacija za upis na PDS Marketinški menadžment. Ovaj studij pozicionirao me kao profesionalca u upravljanju marketingom."
Kristina Baus, mag. oec. univ. spec. oec.
Business Director, Performics
Polaznica generacije 2009.
 
"Nakon završenog diplomskog studija na Odjelu za komunikologiju i informatologiju, profesionalni put me odveo u food & beverage inudustriju. Tražio sam poslijediplomski studij koji će mi omogućiti stjecanje znanja, ali i njegovu primjenu u svakodnevnom poslovanju. Poslijediplomski studij Marketinški menadžment ispunio je moja očekivanja, te ga preporučujem svima koji žele karijeru u marketingu, bez obzira koji diplomski studij završili."
Dino Martinović, dipl. tur. kom. 
Voditelj marketinga, Obala grupa d.o.o.
Polaznik generacije 2010.
 
"Poslijediplomski studij Marketinški menadžment odabrala sam iz dva razloga. Prvi je moje odlično iskustvo s profesorima za vrijeme dodiplomskog studija ekonomije, zbog čega sam bila sigurna da će se moje marketinško obrazovanje nastaviti pod stručnim vodstvom izvrsnih predavača. Drugi razlog su brojne preporuke kolega iz struke koji su završili ovaj studij, što je dodatno potvrdilo moju odluku."
Marija Klaić, mag. oec. univ. spec. oec.
Regionalna menadžerica prodaje Opela za sjeveroistočnu Europu i Baltičke zemlje
Polaznica generacije 2010.
 
"PDS Marketinški menadžment odabrao sam kao prirodni nastavak svog profesionalnog razvoja i školovanja na Ekonomskom fakultetu - Zagreb. Diplomirao sam marketing, a poslovnu karijeru započeo na pozicijama product brand managera, te je nastavio kao direktor marketinga i kasnije kao direktor poduzeća na inozemnim tržištima. Novi trendovi u razvoju marketinške funkcije izvrsno su obuhvaćeni programom PDS-a Marketinški menadžment, a uz naše izvrsne profesore i predavače zadovoljstvo je pohađati ovaj poslijediplomski studij koji bih rado preporučio i ostalim kolegama."
Dalibor Kezele, mag. oec.
Predsjednik Uprave Podravka – Lagris, a. s., Češka
Polaznik generacije 2014.
 
"U odjelu prodaje međunarodnog poduzeća Bayer ističemo inovaciju u svemu što donosimo krajnjem korisniku. Profesionalan i multidisciplinaran pristup u poslovanju okosnica je na kojoj sam željela bazirati buduću karijeru, a odluku da svoju ambiciju pretvorim u stvarnost potvrdila sam upisom studija Marketinški menadžment. Zahvaljujući ekspertizi i susretljivosti svih predavača, novim poznanstvima i prijateljstvima s kolegama različitih zvanja, ne dvojim ni trena u svoju odluku."
Jadranka Aleksić, dipl. ing. agr.
Area Business Manager, Bayer CropScience
Polaznica generacije 2009.
 
"Tijekom našeg radnog vijeka uglavnom učimo kroz iskustvo i praksu. Većini se to čini dovoljno, a mnogi nemaju prave informacije gdje i kako mogu naučiti više i to znanje pravilno implementirati na svom radnom mjestu. Moram priznati da sam imao sreću naišavši na informacije o studiju Marketinški menadžment. Uvidom u program studija prepoznao sam da je popis kolegija ono što zadovoljava moje potrebe za osobni razvoj u poslu, a iskustvo na studiju nadmašilo je moja očekivanja.”
Renato Uccellini, dipl. ing.
Sales Department Manager, SDA Croatia d.o.o.
Polaznik generacije 2007.
 
„Za poslijediplomski studij odlučila sam se prvenstveno radi dobivanja novih informacija i znanja iz područja marketinga. Nisam očekivala da će me profesori i kolege iz grupe toliko oduševiti da i dalje održavamo kontakte. Predavanja su izrazito zanimljiva i puna praktičnih primjera, a iz nekih sam dobila ideje za unapređenje poslovnih aktivnosti u poduzeću u kojemu sam zaposlena.”
Majda Berislavić, mag. oec. univ. spec. oec.
Voditeljica marketing servisa, Atlantic Grupa (Cedevita d.o.o.)
Polaznica generacije 2007.