TERMINI USMENIH ISPITA NA ZIMSKOM ISPITNOM ROKU AK.GOD. 2024./2025.
PRVI ISPITNI ROK (SVI PREDMETI): 31.1.2025., 13h, kabinet B312
DRUGI ISPITNI ROK (SVI PREDMETI): 14.2.2025., 16:30, kabinet B312
Studenti koji su ostvarili pozitivnu ocjenu na pisanom dijelu ispita obavezni su pristupiti usmenom dijelu ispita u definiranim terminima.
OBAVIJEST ZA STUDENTE NA RAZMJENI
Mole se svi studenti koji su bili na studenskoj razmjeni da 5 dana prije ispitnog roka na koji planiraju izaći profesorici putem maila dostave potvrdu da su bili na razmjeni. U suprotnom, studenti neće moći pristupiti ispitu.
PRIJAVE DIPLOMSKIH RADOVA NA SVIM VRSTAMA I RAZINAMA STUDIJA u ak. god. 2024./2025.
PRETPRIJAVE za pisanje diplomskih radova pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Fudurić su zatvorene. Drugi krug pretprijava očekuje se u siječnju ili veljači 2025. godine, te će biti dostupan na ovom linku.
Po zatvaranju pretprijava, odabranim studentima koji žele prijaviti temu diplomskog rada pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Morane Fudurić ponudit će se jedna od tema na ovom linku (teme će se ažurirati u 2025. godini).
Linku se može pristupiti isključivo sa službnenom @net.efzg.hr adresom i podacima.
Tablica će se ažurirati sukladno dostupnosti tema, po principu brzine javljanja/odgovora mentorici. Po odabiru teme, studenati imaju obavezu i odgovornost da:
1. Prouče pravilnike i upute relevantne za pisanje prijave teme i diplomskog rada dostupne na Merlinu i webu fakulteta
2. Koriste znanja i vještine koje su stekli tijekom studija (npr. iz istraživanja tržišta, statistike i sl.)
3. Pretraže relevantne baze podataka i prouče literaturu kako bi pripremili kvalitetnu prijavu teme, te maksimalno koriste resurse KDC-a koje imaju na raspolaganju.
4. Prijave temu službenim putem i u skladu s definiranim uputama, propisima i rokovima tokom tekuće akademske godine. U suprotnom, smatra se da je student odustao od teme i rada pod mojim mentorstvom.
Ukoliko studenti ne žele pisati neku od ponuđenih tema, mogu predložiti i vlastitu, no studenti koji odaberu neku od ponuđenih tema imaju prioritet.
Studenti se trebaju javiti mentorici s prijedlogom najkasnije mjesec dana prije otvaranja prijavnog roka na kojem žele prijaviti temu. Prijavni rokovi dostupni su u pravilnicima, na web stranici Katedre za marketing, te na Merlinu (Digimar Student Hub - za stručni studij Digitalni marketing).
PRVI ISPITNI ROK (SVI PREDMETI): 31.1.2025., 13h, kabinet B312
DRUGI ISPITNI ROK (SVI PREDMETI): 14.2.2025., 16:30, kabinet B312
Studenti koji su ostvarili pozitivnu ocjenu na pisanom dijelu ispita obavezni su pristupiti usmenom dijelu ispita u definiranim terminima.
OBAVIJEST ZA STUDENTE NA RAZMJENI
Mole se svi studenti koji su bili na studenskoj razmjeni da 5 dana prije ispitnog roka na koji planiraju izaći profesorici putem maila dostave potvrdu da su bili na razmjeni. U suprotnom, studenti neće moći pristupiti ispitu.
PRIJAVE DIPLOMSKIH RADOVA NA SVIM VRSTAMA I RAZINAMA STUDIJA u ak. god. 2024./2025.
PRETPRIJAVE za pisanje diplomskih radova pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Fudurić su zatvorene. Drugi krug pretprijava očekuje se u siječnju ili veljači 2025. godine, te će biti dostupan na ovom linku.
Po zatvaranju pretprijava, odabranim studentima koji žele prijaviti temu diplomskog rada pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Morane Fudurić ponudit će se jedna od tema na ovom linku (teme će se ažurirati u 2025. godini).
Linku se može pristupiti isključivo sa službnenom @net.efzg.hr adresom i podacima.
Tablica će se ažurirati sukladno dostupnosti tema, po principu brzine javljanja/odgovora mentorici. Po odabiru teme, studenati imaju obavezu i odgovornost da:
1. Prouče pravilnike i upute relevantne za pisanje prijave teme i diplomskog rada dostupne na Merlinu i webu fakulteta
2. Koriste znanja i vještine koje su stekli tijekom studija (npr. iz istraživanja tržišta, statistike i sl.)
3. Pretraže relevantne baze podataka i prouče literaturu kako bi pripremili kvalitetnu prijavu teme, te maksimalno koriste resurse KDC-a koje imaju na raspolaganju.
4. Prijave temu službenim putem i u skladu s definiranim uputama, propisima i rokovima tokom tekuće akademske godine. U suprotnom, smatra se da je student odustao od teme i rada pod mojim mentorstvom.
Ukoliko studenti ne žele pisati neku od ponuđenih tema, mogu predložiti i vlastitu, no studenti koji odaberu neku od ponuđenih tema imaju prioritet.
Studenti se trebaju javiti mentorici s prijedlogom najkasnije mjesec dana prije otvaranja prijavnog roka na kojem žele prijaviti temu. Prijavni rokovi dostupni su u pravilnicima, na web stranici Katedre za marketing, te na Merlinu (Digimar Student Hub - za stručni studij Digitalni marketing).