OBAVIJEST O PROMJENI LITERATURE IZ KOLEGIJA OSNOVE MARKETINGA
Od ljetnog ispitnog roka 2022. godine ispit iz kolegija Osnove marketinga se polaže po novoj ispitnoj literaturi:
Vranešević; T., Ozretić Došen, Đ., Pavičić, J., Piri Rajh, S., Sinčić Ćorić, D., Tomašević Lišanin, M., Tkalac Verčič, A., Palić, M., Krupka, Z., Mandić, M., Škare, V., Vlašić, G., Brečić, R., Fudurić, M., Horvat, S., Lučić, A., Pandža Bajs, I., Komarac, T., Dropulić, B., Špoljarić, A., Gaćeša, D., Skala, D., Mihotić, L. (2021). Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
REZULTATI PISANOG DIJELA ISPITA IZ KOLEGIJA "OSNOVE MARKETINGA", ODRŽANOG DANA: 30.06.2023.
Ispitivač: izv. prof. dr. sc. Sandra Horvat
Vrijeme usmenog ispita: utorak, 04.07.2023. u 9:30 sati u B303
TABLICA POZITIVNIH REZULTATA
R. BR. | JMBAG: | OCJENA: |
1. | 0117230533 | dovoljan (2) |
2. | 0067651800 | dovoljan (2) |
3. | 0067620809 | dovoljan (2) |
4. | 0067641886 | odličan (5) |
5. | 0067619533 | dovoljan (2) |
Ostali studenti nisu položili pisani dio ispita i upućuju se na njegovo ponovno polaganje. Negativne zadaće mogu se pogledati u utorak, 04.07.2023. u 10:00 sati u B303.