Kolegij: Mobilni marketing (Diplomski stručni studij Digitalni marketing)
Nositelj i izvođač kolegija: doc. dr. sc. Tanja Komarac

Osnovni cilj kolegija jest pružiti studentima uvid u razvoj i mogućnosti primjene mobilnog marketinga u različitim aspektima marketinških aktivnosti u digitalnom okruženju. Cilj je predstaviti aktualne vrste mobilnog marketinga, razumjeti njihove specifičnosti, prednosti i nedostatke. Nadalje, studenti će steći znanje kako kombinirati različite vrste mobilnog marketinga te kako izmjeriti i usporediti njihovu uspješnost.
Pristup kolegiju i materijali za nastavu dostupni su i isključivo u sustavu za e-učenje Merlin. Za pristup Merlinu potreban je AAI korisnički identitet (može se dobiti slanjem zahtjeva na aai@efzg.hr).
Nositelj i izvođač kolegija: doc. dr. sc. Tanja Komarac

Osnovni cilj kolegija jest pružiti studentima uvid u razvoj i mogućnosti primjene mobilnog marketinga u različitim aspektima marketinških aktivnosti u digitalnom okruženju. Cilj je predstaviti aktualne vrste mobilnog marketinga, razumjeti njihove specifičnosti, prednosti i nedostatke. Nadalje, studenti će steći znanje kako kombinirati različite vrste mobilnog marketinga te kako izmjeriti i usporediti njihovu uspješnost.
Pristup kolegiju i materijali za nastavu dostupni su i isključivo u sustavu za e-učenje Merlin. Za pristup Merlinu potreban je AAI korisnički identitet (može se dobiti slanjem zahtjeva na aai@efzg.hr).
Doc. dr. sc. Tanja Komarac