Ekonomski fakultet - Zagreb
Članovi

Popis radova


 1. Časopisi 
  1. Sredl, K., C., Butigan, R. i Renko, N. (2012). Intergenerational Influence and Rituals – Children's Behaviour With New School Year,  Tržište/Market, Vol. 24, No. 1, str.103-116., ISSN 0353-4790.
  2. Renko, N.; Šustić, I. i Butigan, R. (2011). Designing marketing strategy using the five competitive forces model by Michael Porter – case of small bakery in Croatia, International Journal of Management Cases, Vol. 13, No. 3, str. 376-385., ISSN 1741-6264.
  3. Renko, S., Renko, N., Polonijo, T. (2010). Understanding the role of food in rural tourism development in recovering economy, Journal of Food Products Marketing, Stanton, J.L., (urednik), 16 (3) 2010, str. 309-324, ISSN 1045-4446.
  4. Renko, N., Vuletić, A. i Butigan, R. (2010). Organic Food Marketing in Croatia – Producer's Perspective, International Journal of Management Cases, Vol. 11, No. 3, str. 71-80., ISSN 1741-6264.
  5. Renko,N., Sredl K.(2009). Women's Possesions and Social class in Contemporary Zagreb, Društvena istraživanja, Zagreb, god. 18, br.3, str.565-585., ISSN 1330-0288.
  6. Renko, N., Butigan, R. i Vuletić, A. (2008). Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia, Journal of International Scientific Publications: Economy & Business, Vol. 2, str. 227-235., ISSN 1313-2555.
  7. Renko, N., Butigan, R. i Renko, S. (2008). Sustainable Development and the Retail Oil Companies in Croatia, World Journal of Retail Business Management, Vol. 2, No. 4, str. 74-82., ISSN 1994-2915.
  8. Renko, N., Kuvačić, D. i Renko S. (2007). Analiza empirijskog istraživanja o obiteljskom poduzetništvu u Republici Hrvatskoj, Ekonomski pregled, str. 72-91., Zagreb, ISSN 0424-7558.
  9. Crnjak Karanović ,B., Pecotich A., Renko,N. (2005). Relationship marketing and its Impact on the Competitive Structure: the Case of Croatia, Management, vol.10, no.2, str.1-21., ISSN 1331-0194.
  10. Shultz, C.J.II, Burkink, T.J., Grbac, B. i Renko, N. (2005). When Policies and Marketing Systems Explode: An Assesment of Food Marketing in the War-Ravaged Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity, Journal of Public Policy & Marketing, Spring, Volume 24, Number 1, str. 17-59., ISSN 0743-9156.
  11. Dumičić, K., Renko, S., Renko, N. (2003). A Case Study of the Croatian Beer Market Structure and Performances, British Food Journal, br. 3, str. 193-203, ISSN 0007-070X.
  12. Renko, N., Brčić-Stipčević, V., Renko, S. (2003). Attitudes of the Croatian Population       Toward Genetically Modified Food, British Food Journal, urednici specijalnog izdanja Nataša Renko, Daniela Vignali, br. 3, str. 148-160., ISSN 0007-070X.
  13. Renko, N., Nikolašević, S., Pavičić, J. (2002). The Market Information System and State Support for the Market of Agricultural Products in Croatia, British Food Journal, br. 7, str. 543-571., ISSN 0007-070X.
  14. Renko, N. (2001). Model sustavnog izučavanja razvitka marketinške misli i obrazovanja u Hrvatskoj, Ekonomski pregled, Zagreb, br. 11-12, str.1243-1263., ISSN 0424-7558.
  15. Renko, N., Tkalac, A. i Pavičić, J. (2001). Evaluation of Advertising Effectiveness – a Case from  Business Practice, Naše gospodarstvo, Revija za aktualna gospodarska vprašanja, br. 5-6, Slovenija, Maribor, str. 710-726. (rad na engleskom jeziku)ISSN 0547-3101.
  16. Renko, N., Pavičić, J., Alfirević, N. (2001). Internet i strategija marketinga u uvjetima   globalizacije svjetskog gospodarstva, Računovodstvo, revizija  i financije, br. 4/travanj, str. 148-154.
  17. Renko, N., Pavičić, J., Alfirević, N. (2001). Diferencijacija – ishodišta i primjena u elektroničkom poslovanju putem mobilnog Interneta(M-businessa),Računovodstvo,      revizija i financije, br. 9/rujan, str. 142-146.
  18. Renko, N., Alfirević, N., Pavičić, J. (2000). Strateške odrednice elektronički integriranog poslovanja (e-Businessa), Računovodstvo, revizija i financije, br.8, str. 109-115.
  19. Juri, B., Renko, N. (2000). Managing of Communication Strategy, Informatologia, Zagreb,  br. 3-4,  str. 181-186., (rad na engleskom jeziku), ISSN 1330-0067.
  20. Delić, S. i Renko, N. (1999). Metoda benchmarkinga: primjer industrije prirodnog plina, Ekonomski pregled, br. 5/6, str. 485-501., ISSN 0424-7558.
  21. Shultz, C.J, Renko, N., Pavičić, J. i Pecotich, A. (1998). Humanitarian Organizations' Marketing Challenges in Transitional Economies, Tržište br. ½, str. 14-19., Zagreb ISSN 0353-4790.
  22. Renko, N., Pavičić, J., Ferdebar, D. (1998). Internet kao marketinški komunikacijski prostor, Računovodstvo, revizija i financije, br. 4/travanj, str. 862-866.
  23. Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Strategija uspješnog zapošljavanja i osobna promocija, Računovodstvo, revizija i financije, br. 1/siječanj, str. 237-243.
  24. Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama, Računovodstvo, revizija i financije, br.9/rujan, str.1762-1767.
  25. Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu, Poslovni savjetnik br. 11, str. 16-22. Zagreb.
  26. Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Hrvatskoj, Tržište br. ½, str. 177-186., Zagreb, ISSN 0353-4790.  
  27. Zagreb. Njavro, Dj. i Renko, N. (1997). Položaj umirovljenika u Hrvatskoj, Ekonomski pregled, br. 12, str. 898-914, ISSN 0424-7558.
  28. Renko, N., Marić, G. i Previšić, J. (1997). Analiza tržišta novina u Hrvatskoj, Ekonomski     pregled br. 12, str. 915-933. ISSN 0424-7558).
  29. Ward, S.C., Pecotich, A., Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Zemlja podrijetla: Teorijske osnove za buduće istraživanje, Naše Gospodarstvo, br. 1-2, str. 29-38. Maribor, Slovenija, ISSN 0547-3101, (na engleskom jeziku).
  30. Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Marketing poslovnih ideja – prepoznavanje i aktiviranje grupa za podršku, Poslovni savjetnik br. 12, str. 15-17.  Zagreb.
  31. Renko, N. i Pavičić, J. (1996). Utjecaj društvenog i političkog okružja na marketing     vjerskih institucija u Hrvatskoj, Tržište br. ½, str. 72-86., Zagreb, ISSN 0353-4790.
  32. Renko, N. i Pavičić, J. (1996). Benchmarking i mogućnosti njegove primjene, Računovodstvo, revizija i financije, br. 8/ kolovoz, str. 1531-1535.
  33. Renko, N. & Pavičić, J. (1996). Kako uspješno prezentirati?, Računovodstvo, revizija i financije, br. 3/ ožujak, str. 96-98.
  34.  Ellis, P., Pecotich, A. i Renko, N. (1996). Australia as a Global Trader: The Strength and   the Weaknesses, Jurnal Manejemen Prasetiya Mulya 6, str. 8-24.
  35. Renko, N. (1995). Maloprodaja u Hrvatskoj, Naše Gospodarstvo, br. 3-4, Maribor, Slovenija, str. 332-334., ISSN 0547-3101. (rad na engleskom jeziku)
  36. Renko, N., Young, L.C., Wilkinson, I.F. i Bahovec, V. (1994). Komparacija poslovnih odnosa između poduzeća Australije i Hrvatske, Ekonomski pregled, Zagreb, str. 506-528., ISSN 0424-7558.
  37. Pecotich, A., Renko, N. i Shultz, C.J. (1994). Yugoslav Disintegration, War and Consumption   in Croatia, Research in Consumer Behavior 7, JAI Press, str. 1-29., ISSN 1- 55938-78.
  38. Renko, N. (1993). Strategija kvalitete u izvoznom marketingu Hrvatske, Tržište br. 1/2, str. 133-146., Zagreb, ISSN 0353-4790.
  39.  Renko, N. (1989). Utjecaj politike kvalitete na odnose na tržištu, Marketing 4.,  Beograd,  str. 291-294.
  40. Renko, N. (1989). Strateško planiranje visoke tehnologije, Tržište br. 2, Zagreb, str. 137-145.,
  41. Renko, N. (1989). Marketing i kvaliteta,  Kvaliteta i pouzdanost br. 65, Beograd, str. 29-34.
  42. Renko, N. (1987). Utjecaj politike kvalitete na odnose na tržištu, Marketing 4., Beograd, str. 291-294.
  43. Renko, N. (1987). Odnos kupovne snage i prodajnih kapaciteta u trgovini na malo, Nova trgovina, br. 4, Beograd,  str. 183-190.
  44. Marušić., M. i Renko, N. (1985). Kupovna snaga i način izračunavanja, Supermarket br. 2, Zagreb, str. 12-15.
  45. Marušić, M. i Renko, N. (1985). Raskorak kupovne moći i prodajnih kapaciteta, Supermarket br. ¾, Zagreb, str. 22-27.
  46. Renko, N. (1979).  Razvoj petrokemijske industrije u svijetu, Nafta br. 4, Zagreb, str. 195-200.
  47. Renko, N. (1979). Mogućnost primjene marketing koncepcije i marketing informacijskog sistema u poduzećima SAD, Nafta br. 5, Zagreb, str. 237-240.
  48.  Renko, N. (1979).Teorijski model marketing informacijskog sistema za potrebe petrokemijske industrije, Ekonomika br. 3, str. 53-61.,Niš.
  49. Renko, N. (1978). Marketing informacijski sistem u petrokemijskoj industriji Jugoslavije, Marketing br. 4, str. 25-31., Zagreb.
  50. Renko, N. (1977).Neophodnost poznavanja tehničko-tehnoloških karakteristika proizvoda u istraživanju tržišta sredstava za proizvodnju (s primjerom jednog istraživanja), Marketing br. 1, str.24-29., Zagreb.
2. Knjige

Autor
  1. Renko,N. (2009) Strategije marketinga (2.izdanje), Naklada Ljevak, Zagreb, ISBN (ukupno 451 stranica)
  2. Renko,N.(2005) Strategije marketinga (1.izdanje), Naklada Ljevak, Zagreb ISBN 953-178-687-(ukupno 408 stranica)
  3. Renko, N. (2010) Marketing malih i srednjih poduzeća, Naklada Ljevak, Zagreb, ISBN 978-953-303-220-7 (ukupno 344 stranica).
  4. Renko, N. i Brečić, R. (2016) Marketing malih i srednjih poduzeća, Zagreb: Školska knjiga, ISBN 978-953-0-30283-5 (ukupno 326 stranica).
 
Koautor
  1. Renko, N., Butigan, R., Renko, S., Vuletić, A., Schaer, B. i Zaouche-Laniau, M.(2013).Harnessing Expert Opinion: Trends and Challenges on the Balkan Organic Market, Based on a Delphi-Approach u knjizi Food Consumer Science -Theories, Methods and Application to the Western Balkans (ur. Barjolle, D.; Gorton, M. Milošević Đorđević, J.; Stojanovic, Z.), Springer, str.89-106., ISBN 978-94-007- 5945-9.
  2. Schaer, B., Butigan, R., Renko, N., Vuletić, A., Brener, N. and Klopcic, M. (2013).         Market trends and consumer behaviour relating to organic products in the Western Balkan Countries (2013) u knjizi Consumer attitudes to food quality products, emphasis on Southern Europe (2013), EEA Publication No.133 (ed. Klopcic, M., Kuipers, A. and Hocquette, J.F.); Wageningen Academic Publishers, The Netherlands, str. 147 – 159 ISBN: 978-90-8686-207-8-, e-ISBN: 978-90-8686-762-2 10.3920/978-90-8686-762-2; ISSN: 0071-2477.
  3. Renko, S., Renko, N., Bošnjak, K. (2011). La strategie marketing de la pomme de terre en Croatie, Ferriere le Vayer, M., Williot, J.P. (urednici knjige), La Pomme de terre: de la Renaissance au Xxie siecle, Press Universitaires Francois-Rabelais, Tours, France, str. 371-388, ISBN 978-2-7535-1397-6.
  4. Shultz, C.J.II, Burkink, T.J., Grbac, B. i Renko, N. (2010). When Policies and Marketing Systems Explode: An Assesment of Food Marketing in the War-Ravaged    Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity, u knjizi Macromarketing, Stanley J.Shapiro, Mark Tadajewski, Clifford J. Shultz (four-volume set), Sage Publications, SAD, str. 419-451 ISBN 9781848607040 (second volume). 
  5. Renko, N., Pavičić, J. (2004). Marketinška strategija, u: Previšić, J. i Ozretić Došen, Đ. (urednici): Marketing, Adverta, Zagreb, str. 335-364, ISBN 953-99712-0-9.
  6. Renko, N., Pavičić, J. (2003). Marketing, Naklada Ljevak, Zagreb (srednjoškolski udžbenik) ISBN 953-178-539-2.
  7. Renko, N., Pavičić, J. (2003). Marketing: Metodički priručnik za nastavnike, Naklada Ljevak, Zagreb, ISBN 953-178-540-6.
  8. Renko, N., Pavičić, J., i Rukavina, A. (2001). Development of Small Business Sector in the Regions of Croatia  Affected by the War u knjizi Grbac, B. & Martin, J. (ur.): Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe, Sveučilište u Rijeci & John Carroll University, Cleveland/Rijeka, str. 87-108, ISBN 953-6148-24.
  9. Renko, N., Pavičić, J. (2001). Marketinška strategija, u: Previšić, J. i Bratko, S. (urednici), Sinergija, Zagreb (sveučilišni udžbenik) str.109-134, ISBN 953-6895-07-2.
  10. Renko, N., Delić, S., Škrtić, M. (1999). Benchmarking u strategiji marketinga, Mate, Zagreb, ISBN 953-6070-61-8 (ukupno 281 stranica).
  11. Renko, N. (1998). (urednik: F. Rocco) Poslovni Business to Business Marketing (autorica sudjeluje u knjizi s dva poglavlja:„Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu“ - 36 stranica i „Ispitivanje javnog mnijenja“ - 10 stranica, (što predstavlja 46 stranica od ukupno 473 stranice), ISBN 953-0-30319-X.
3. Radovi u Zbornicima
  1. Barjolle, D., Renko, N. i Butigan, R. (2012). Delphi methodology application in organic food sector in Croatia, Proceedings of the 37th Macromarketing Conference, Freie Universitat Berlin, str. 58-62., ISBN: 978-3-941240-50-6.
  2. Renko, N., Butigan, R. i Renko, S. (2011). The Development of Organic Food Sector in Western Balkan Countries – Result of Delphi Method, VII International Agribusiness PAA-PENSA Conference, Buenos Aires, Argentina, str. 862 – 878., (CD Proceedings).
  3. Renko, N., Butigan, R. i Vuletić, A. (2010). The Impact of Network Structure on the Marketing Mix of SME's: The case of Croatia, The 12th West Lake International Conference on SMB, Hangzhou China, str. 1.-25. CD Proceedings.
  4. Renko, N., Butigan, R. i Vuletić, A. (2010). Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj, Proceedings of the Business Development Conference, Univerzitet u Zenici, str. 361.-378., ISSN: 1840-4006.
  5. Pecotich, A.,Crnjak-Karanović B., Renko, N. (2007). Marketing Orientation, Privatisation and Performance: Evidence from a Developing Economy,  Academy of Marketing Science the 13th Biennal Marketing Congress, Verona, Italy, July 11-14, Editor: Carol W. DeMoranville, Bryant  University,USA, vol XIII, 177-181., ISBN 0-939783-13-14.
  6. Renko, N., Sredl, K., Pandza, I. (2007). Market Segmentation by Class and Gender in Zagreb, Croatia, CROMAR 2007, Hrvatska udruga za Marketing, Rijeka, ISBN 978-953-6148-63-9. 
  7. Sredl,K.,Renko,N.& Pecotich,A.(2007). Class, Stratification and Women´s Market Involvment in Croatia, in Macromarketing and Development:Building Bridges and Forging Alliances , Proceedings of the 32nd Macromarketing Conference. Washington,D.C. S.Baker and D.Westbrook, str.239-244., ISBN 0-9795440-0-9.
  8.  Crnjak,Karanović, B., Pecotich, A., Renko,N.(2005). Ethnocetrism, Animosity and Product Judgments in a Post War Transitional Economic Context of Croatia, ANZMAC 2005, Broadening the Boundaries, 5-7 December 2005 Fremantle(Perth) W.A. , Abstracts, ISBN 0-646-45502-08, Track: Marketing in International and Cross-Cultural Environments, str. 82, + CD ROM with full papers, Editor: Sharon Purchase, The University of Western Australia, str. 7-14.,ISBN 0-646-45546-X.
  9. Pecotich, A., Renko, N. Pavičić, J. (2004). Reinterpretation of Industruct and M.E. Porter's    Five Forces Model: Empirical Evidence from Croatian Business Practice,  Zbornik 2nd International Conference Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage,  Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb 17-19. lipnja, str. 258 (prošireni sažetak u Zborniku); str. 1823-1833 (cjeloviti rad na CD ROMu).
  10. Brčić-Stipčević, V., Renko, S., Renko, N. (2004). The Interrelationship between the Retailing Industry and the Economy in Transition – The Case of Croatia, 29th Annual Macromarketing Conference, Macrornarketing Scholarship and Education for a Global Century.Vancouver, May 29-June, str. 241-250, ISSN 0276-1467.
  11. Crnjak-Karanović, B., Pecotich, A., Renko, N. (2004). Relationship Marketing, Guanxi and Competition in Croatia, Proceedings of the Sixteenth International Conference in Global Business, Association for Global Business, Volume 16, Charles M., Byles (urednik), Virginia Commonwealth University, str. 1-12, ((cjelovit rad je na CD ROMu), ISBN 1050-6292.
  12. Grbac, B., Meler, M., Renko, N. (2003). War Syndrome: Customer's Reactions in Southeastern Europe, IX Cross-Cultural Research Conference, 10-14 prosinac, Jamaica (cjelovit rad je na CD ROMu)
  13. Renko, N., Brčić-Stipčević, V., Renko, S. (2003). The Impact of the Postgraduate Education on the Economic Development of the Country in Transition- the Case of Croatia, V.  International Conference “Enterprise in Transition”, May 22-24, Split, Tučepi, Croatia ( cjelovit rad je na CD ROMu), ISSN 1846-2618.
  14. Grbac, B., Jardas, D., Renko, N., First, I., Dlačić, J. (2002). Croatian Cases in Enterpreneurship and Implications for Development, Agribusiness and Economic Development Symposium, Arizona State University, Morrison, School of Agribusiness and Resource Management, Phoenix, Arizona
  15. Renko, N., Brčić-Stipčević, V., Renko, S. (2002). Assesing the Perception and Attitudes of the Croatian Population toward Genetically Modified Food and the Level of their Protection, Macromarketing Conference in the Asia Pacific Century (Cadeauy J., Pecotich, A., ur.),  Sydney: Sage Publications, str. 355-365 (cjeloviti rad na CD-ROMu),
  16. ISBN 9780733419201.
  17. Shultz, C., Renko, N., Grbac, B. (2001). Resurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies,  2001 AMA Winter Educator's Conference,  Krishnan, Ram; Viswanathan, Madhu (ur.). Williamsburg: AMA – American Marketing Association.
  18. Grbac, B., Burkink, T., Shultz, C., Renko, N., Thor, E., Marquardt, R. (2001). Export Development Policy: The Marketing of U.S. Food products in Balkan and Black Sea region and Implication for Regional Harmony, AMA Winter Educator's Conference,  Krishnan, Ram; Viswanathan, Madhu (ur.) Chicago, SAD: AMA – American Marketing Association.
  19. Burkink, T, Shultz, C., Renko, N., Grbac, B., Thor, E., Marquardt, R. (2001).   Export Development Policy: the Marketing of U.S. Food Products in the Balkans and Black Sea Region and Implications for Regional Harmony, 2001 AMA Winter Educator's Conference, Krishnan, Ram; Viswanathan, Madhu (ur.). Williamsburg: AMA – American Marketing Association.
  20. Pavičić, J., Renko, N. i Alfirević, N. (2001). The Role of Competitive Analysis and Marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector –Theoretical  Background and Empirical Evidence, Fourth International Conference on Enterprise in Transition, Split-Hvar, 24-26.05.2001., str. 115-116 (prošireni sažetak Zborniku, str. 422-437 (cjeloviti članak na CD-ROMu) ISBN 953-6024-39-X.
  21. Grbac, B., Shultz, C., Burkink, T., Renko, N., Brčić-Stipčević, V., Pavičić J. (2001). Resurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies, „Globalization and Equity“16th Annual Macromarketing Conference; Ratz, Don R., McDonagh, Pierre (ur.) Williamsburg, VA, SAD: The College of William and Mary, Vol. 26, str. 387-491, ISBN 953-61487-25-0.
  22. Renko, N., Shultz, C.J., Pavičić, J., Bratko, S. i Pecotich, A. (2000) Revitalizing Marketing Activities of Market Leader in Post- War Transition Economies: The Case of Gavrilović Company, Zbornik radova 7th International Conference on Marketing and Development, Acra Gana, January 3-8, str. 4-8.
  23. Brčić-Stipčević, V., Renko, N., Delić, S. (2000). The Areas and Scope of Consumer Protection in the Republic of Croatia, 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development, Shultz, C., Grbac, B. (urednici.), Lovran, Hrvatska: Arizona State University and University of Rijeka, str. 240-243., ISBN: 953-97741-1- X. 
  24. Renko, N., Tomašević Lišanin, M., Pavičić, J. (2000). Global E-Commerce as a Potential Local Threat to Developing and Transitional Countries, Second Conference on Global Enterpreneurship and Transitional Economies, Syracuse – New York, SAD, 20-23.08.2000, str.1-10.
  25. Renko, N., Pavičić, J., Tkalac, A. (2000). Marketinška orijentacija i transformacija  neprofitnog sektora u Hrvatskoj, 1. Međunarodna konferencija - Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe,  Pula, 19-20.10.2000., str. 129-134.                       
  26. Renko, N., Pavičić, J., Tomašević Lišanin, M., Alfirević, N. (2000). Stanje i perspektive upotrebe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u „business to business“ marketingu: Hrvatska i globalni trendovi, Međunarodni skup Tržišna demokracija u Hrvatskoj – stanje  i perspektive, Varaždin, 26-27.10.2000., str. 279-286. (urednik Bratko, S., Hrvatska  akademija znanosti i umjetnosti).
  27. Renko, N., Shultz, C., Pavičić, J. (2000). Fundamental Issues in Democracy and Professional Re-Education: A Framework for Changes in Transition Economies, Third Conference of the International Society for Quality – of – Life Studies, Girona, Španjolska, 20-22.07.2000.,  str. 387-390.
  28. Renko, N. i Pavičić, J. (1999). Merkmale des Strategischen Krisenmanagement in Wohltaetigkeitsorganisationen in Kroatien, Internationales Wissenschaftliches Symposium–Management und Entwicklung (MER '99), Maribor, 01-05.12.1999., str. 68-70.
  29. Renko, N., Bratko, S. i Pavičić, J. (1999). Marketing in Education of Adult Population in the Transition Countries – The Case of Croatia, Zbornik radova s 3rd International Conference on Enterprise in Transition, Split-Šibenik, svibanj, str. 95-101., ISBN 953-6024-28-4.
  30. Renko, N., Pecotich, A. i Pavičić, J. (1999). Development of Entrepreneurship in Croatia: Problems and Challenges, Zbornik radova s 3rd International Conference on Enterprise in Transition, Split-Šibenik, str. 521-524., ISBN 953-6024-28-4.
  31. Renko, N. (1998). Development of Small Entrepreneurships in Croatia's Regions that were Affected by the War, Zbornik radova s International Symposium on Marketing Resource  Development  Strategies for South East Europe, Rijeka
  32. Renko, N., Pavičić, J. i Tkalac, A. (1998). The Development of Advertising in Croatia: Challenges for the Future, Zbornik radova s 8th IAA World Education Conference: Advertising in Transition – Meeting the Challenge of Change, Zagreb, str. 65-73.
  33. Shultz, C.J., Grbac, B., Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Socioeconomic Transition and Enterprise Development: Scenarios  from Croatia, Zbornik radova s 22nd Annual Macromarketing Conference, Bergen, Norveška, lipanj, vol. 1., str. 1-20.
  34. Renko, N., Bratko, S., Pavičić, J. i Pecotich, A. (1997). Marketing in Medieval Europe: The Work of Benedikt Kotruljević (Benedetto Cotrugli Raguseo), Zbornik radova s Australia and New Zealand Marketing Educator’s Conference (ANZMEC), Melbourne, Australija,  str. 334-346., ISBN 1-877156-07-8.
  35. Renko, N., Shultz, C.J., Pecotich, A., Pavičić, J. i Grbac, B. (1997). The Role of Humanitarian Organizations and Marketing in Economic Reconstruction: The Case of Deša, Zbornik radova s 6th International Conference on Marketing and Development: Marketing Challenges in   Transition Economies, Mangalia, Rumunjska, str. 219-23.
  36. Renko, N. i Pavičić, J. (1997). Creation and Development of Marketing Concept and the Role of Transition, Zbornik radova s 2nd International Conference Enterprise in Transition,  Split-Brela, svibanj, str. 655-660., ISBN 953-6024-14-4.
  37. Renko, N., Pavičić, J. (1997). Impact of Humanitarian Organizations' Marketing on the Welfare of Post-War Societies: The Case of Croatia, Zbornik radova s 1st Conference of the   International Society of Quality of Life Studies, Charlotte, SAD, str. 79.
  38. Renko, N., Shultz, C.J. i Pecotich, A. (1996) Systemic and Historical Influences on Marketing in a Transforming Economy, Zbornik radova s 1996 AMA Educators' Conference, San Diego, SAD,  str. 359-361.
  39. Renko, N. i Pavičić, J. (1996). Kotruljevićevo djelo kao dokaz povijesnog diskontinuiteta u razvoju strategija marketinga, koreferat, Kongres Benedikt Kotruljević – hrvatski i svjetski ekonomist 15. stoljeća, Dubrovnik.
  40. Pecotic, A., Renko, N. i Shultz, C.J. (1994). Violation of the Self among the Devastated and the Disposessed: Consumer Behavior in the Refugee Camps of Croatia, Zbornik radova s 21st Conference EMAC, Maastricht, Nizozemska, 1423-1427.
  41. Renko, N., Young, L. i Wilkinson, I. (1993). A Cross-Cultural Comparison of the Cooperativeness and Competitiveness of Interfirm Relationships: An Australian and    Croatian Example, Zbornik radova s 22nd Conference EMAC, Barcelona, str. 1689-1699.
  42. Pecotich, A., Renko, N. i Rocco, F. (1992). An Overview of the Development of Marketing in a Self Managed Socialist Economy, Zbornik radova s 21. Konferencije EMAC, Aarhus, Danska, 1992. str. 1447-1469.
  43. Renko, N. (1990). Kvaliteta na specijalističkom postdiplomskom studiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Kongres- Obrazovanje za kvalitetu, Brijuni, str. 56-63.
  44. Renko, N. (1990). Relationship Between the Purchasing Power and Retail Selling Space in Yugoslavia, 19th  Annual EMAC (European Marketing Academy) Innsbruck, Austrija,  str.  743-756.
  45. Renko, N. (1989). Marketing i kvaliteta, Kongres - Kvaliteta u Europi u 1992, Brijuni, 1989. Zbornik radova, str. 123-129.
  46. Renko, N. (1989). Strateško planiranje visoke tehnologije, Kongres Ekonomska reforma  - tržište – marketing, Zagreb, str.222-229.
  47. Renko, N. (1987). Utjecaj politike kvalitete na odnose na tržištu, 10. Kongres Jugoslavenskog udruženja za marketing – JUMA, Ljubljana, str. 176-188.
  48. Renko, N. (1982). Sviluppo nel mercato prodotti per lavature politure in Yugoslavia, Zbornik radova Međunarodnog kongresa «Technological, environmental and economic trends on detergency», Rim, Italija, 1982, str. 232-242.
  49.  Renko, N. (1978). Technology and Marketing, Zbornik radova Međunarodnog kongresa o poznavanju robe, Congresso Internazionale di Merceologia, Trst, Italija, str. 389-397.
4. Rad na znanstveno istraživačkim i stručnim projektima
Do 1975. (prije akademske karijere)
  1. ​Razvojni program za proizvodnju i trgovinu TPK Tuzla (1975). TEB, Zagreb, (suautor, 2 autorska arka).
  2. Istraživanje tržišta metanola (1974). INA Lendava, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  3. Tržište opreme za rasvjetu (1974). Obod, Cetinje, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  4. Istraživanje potrošnje nekih dodataka u industriji suhomesnatih proizvoda (1974). Gavrilović Petrinja, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  5. Istraživanje tržišta aditiva za pekarsku industriju (1974). Tvornica ulja, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  6. Tržište slatkiša, Contactconsult Hamburg (1974). ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  7. Tržište kave, Mladen Stojanović, Bosanska Gradiška, ZIT, Zagreb, (1974). (samostalni autor cjelokupne studije),
  8. Tržište tekstila u Jugoslaviji i nekim zapadnim zemljama (1973). Duga Resa, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  9. Istraživanje tržišta za sanitarnu opremu (1973). Johnson & Johnson, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  10. Istraživanje tržišta sredstava za obradu metala, Jugorapid (1973). ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  11. Jugoslavensko tržište čaja, Franck (1973). ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  12. Jugoslavensko tržište za kromo-kartone, bijelo-sive i sive kartone (1973). Incel, Banja Luka, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  13. Istraživanje tržišta čokoladnih proizvoda, hrane za mačke, pse, ptice i ribe (1972). Contactconsult, Hamburg, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  14. Istraživanje tržišta duboko smrznutog voća i povrća (1972). Mladen Stojanović - Bosanska Gradiška, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  15. Istraživanje tržišta proizvoda od plastike (1972). Jugomontaža, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  16. Jugoslavensko tržište bezalkoholnih pića (1971). Franck, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  17. Istraživanje tržišta premaznih sredstava u Jugoslaviji (1971).  JETRO-Japan, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  18. Istraživanje tržišta PVC-a (1971). JETRO-Japan, ZIT, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  19. Istraživanje tržišta petrokemijskih proizvoda (1970). ZIT (Zavod za    istraživanje tržišta), Zagreb,  (samostalni autor cjelokupne studije).
Nakon 1975. (akademska karijera)
  1. Food Consumer Science in the Balkans: Frameworks, Protocols and Networks for better knowledge of food behaviours (2008-2011). FP7 projekt Europske unije (prof.dr.sc. Nataša Renko - glavni koordinator za RH)
  2. Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (2007-2013). projekt i program Ministarstva znanosti RH (prof.dr.sc.Nataša Renko - glavni koordinator projekta i programa)
  3. International Business Education and Export Development Project (2001-2004).  State Department of Education SAD i Ministarstvo znanosti RH (glavni koordinatori: prof. dr. sc. C.J. Shultz i prof.dr.sc.Nataša Renko)
  4. Model za postizanje konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća Hrvatske (2002-2005). Ministarstvo znanosti i tehnologije RH (prof.dr.sc. Nataša Renko - glavni koordinator projekta)
  5. Analiza humanitarnih organizacija u Hrvatskoj (1997).  Ministarstvo razvitka i obnove RH (prof.dr.sc. Nataša Renko - glavni koordinator projekta - 4 autorska arka),
  6. Znanstveno-istraživački projekt Ministarstva znanosti RH pod naslovom "Strategija marketinga malih i srednjih poduzeća Hrvatske" za razdoblje (1996-1999). - šifra 067006 (prof.dr.sc. Nataša Renko - glavni koordinator projekta - 5 autorskih araka),
  7. Analiza tržišta svile u Hrvatskoj – za potrebe humanitarne organizacije “Deša” (1996). Ministarstvo razvitka i obnove RH, Zagreb (prof.dr.sc. Nataša Renko - glavni koordinator projekta - 4 autorska arka),
  8. Ugradnja marketinga u gospodarski sustav Hrvatske (1995). - Ministarstvo znanosti i tehnologije RH (prof.dr.sc. Fedor Rocco - glavni koordinator projekta, prof. dr.sc. Nataša Renko – suradnik na projektu)
  9. Mogućnosti razvoja biotehnologije u Hrvatskoj (1990). Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb (suradnik - 5 autorskih araka),
  10. Globalna marketinška strategija razvoja poduzeća Gradski podrum (1990). Ekonomski fakultet Zagreb (samostalni autor cjelokupne studije),
  11. Organizacija funkcije marketinga INA Petrokemija Kutina (1989). Ekonomski institut Zagreb (dionica Politika proizvoda i cijena, te informacijski sustav marketinga)
  12. Specifičnosti industrijskog marketinga (1989). Ekonomski fakultet, Zagreb (suradnik - 3 autorska arka),
  13. Analiza tržišta Majburgera u SFRJ (1989). Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  14. Analiza plasmana biološki aktivnih aditiva na jugoslavenskom tržištu (1989). Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb, (samostalni autor cjelokupne studije),
  15. Politika proizvoda u industrijskom marketing (1988). Ekonomski fakultet, Zagreb (suradnik - 1,3 autorski arak),
  16. Politika kvalitete proizvoda kao funkcija ofenzivne strategije izvoza jugoslavenske tehnologije, Ekonomski fakultet (1986)., SIZ-ov projekt 47, potprojekt E, Zagreb  (suradnik - cca 1 autorski arak),
  17. Analiza tržišta gotovih proizvoda od papira, kao dio projekta "Ocjena investicionog programa rekonstrukcije i proširenja kapaciteta (1986) Ekonomski institut i Institut za vanjsku trgovinu, Zagreb, (suradnik s cca 1 autorskim arkom),
  18. Mogućnosti transfera tehnologije s područja farmaceutske industrije u zemlje u razvoju, Ekonomski fakultet (1984). Zagreb  (suradnik 1 autorski arak),
  19. Navike potrošača i stavovi u odnosu na kupovine osnovnih grupa proizvoda krajnje potrošnje (1983). Ekonomski fakultet, SIZ-ov projekt 48, potprojekt F, Zagreb  (suradnik, 1,5 autorski arak),
  20. Analiza nekih grana kemijske industrije s tehničko-tehnološkog aspekta, te njihove mogućnosti na području investicione suradnje s inozemstvom (1983). Ekonomski fakultet, SIZ-ov projekt 48, potprojekt E, Zagreb  (suradnik - 2 autorska arka),
  21. Segmentacija jugoslavenskog tržišta u odnosu na ekonomsko-socijalne osobine, Ekonomski fakultet (1982). SIZ-ov projekt 48, Zagreb, (suradnik - 1,2 autorska arka),
  22. Uspostavljanje tehnološkog sektora i određivanje šansi za suradnju jugoslavenskih firmi u inozemnim investicijama (1982). Ekonomski fakultet, Zagreb, (suradnik - 1 autorski arak),
  23. Demografske karakteristike jugoslavenskog stanovništva (1982). Ekonomski fakultet, SIZ-ov projekt 48, Zagreb, (suradnik s cca 2 autorska arka),
  24. Ocjena stupnja tehnološke neovisnosti i inovacije jugoslavenske privrede na međunarodnom tržištu, kao dio projekta "Koncept razvoja izvoznog proizvoda jugoslavenskih radnih organizacija" (1982). Institut za trgovinu, Fakultet za vanjsku trgovinu, Zagreb, (suradnik s cca 1,5 autorskim arkom),
  25. Istraživanje tržišta kao dio projekta "Dijagnostička i analitička ocjena poslovanja Buje-export sa sugestijama za njegovo poboljšanje" (1975). Fakultet za vanjsku trgovinu Zagreb, (suautor, 1,5 autorski arak).

Uz to bila je konzultant za mnoga poduzeća: Philips, Gorenje, Hrvatska lutrija, Puls, Gfk. Privredna banka, Vjesnik, Gradski podrum i dr.