Ekonomski fakultet - Zagreb
Popis studija

1. Alumni Afterwork: "The Future of Marketing"

"The Future of Marketing"

1. Alumni Afterwork susret održan je 30. svibnja 2014. godine. Susret je otvorio gosp. Scott Neuman, direktor marketinga IBM-a za za Središnju i Istočnu Europu, motivacijskim predavanjem na temu "The Future of Marketing", prezentirajući kako nove tehnologije u marketingu istovremeno osnažuju potrošače i marketinške menadžere. Predavanje je potaknulo velik interes publike, čemu svjedoče zanimljiva pitanja nakon predavanja, a pozitivne dojmove sudionici su podijelili i tijekom pauze za kavu.



Alumni Afterwork nastavljen je radionicom "Kako odabrati mentora i temu za specijalistički poslijediplomski rad?", koju je održao doc. dr. sc. Vatroslav Škare, tajnik PDS-a Marketinški menadžment. Radionica je imala za cilj olakšati polaznicima studija i potencijalnim mentorima proces definiranja teme specijalističkog poslijediplomskog rada.
Zbog odlične povratne informacije sudionika, Alumni Afterwork SPDS-a Marketinški menadžment, s motivacijskim i praktičnim predavanjima te radionicama, održavat će se nekoliko puta godišnje.