Kolegij: Marketing u kulturi, umjetnosti i zabavi
Izvođači kolegija: prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen i doc. dr. sc. Tanja Komarac
Kolegij ima 6 ECTS-a (30P+30S).
O kolegiju:
- Osnovni cilj kolegija jest pružiti studentima uvid u područje kulturnih i kreativnih industrija, konkretnije marketinga u kulturi, umjetnosti i zabavi čija važnost globalno raste.
- Cilj je predstaviti aktualne vrste proizvoda/usluga/doživljaja u kulturi, umjetnosti i zabavi te razumjeti njihove specifičnosti. Nadalje, studenti će steći znanje kako analizirati tržište, ponuditi proizvode/usluge/doživljaje na tržištu kombiniranjem različitih elementa marketinškog miksa, kreirati marketinški plan te izmjeriti i usporediti uspješnost marketinških aktivnosti.
- Kolegij je oblikovan po uzoru na slične kolegije na prestižnim svjetskim sveučilištima Columbia University, Columbia Business School, Bocconi University i Copenhagen Business School.
Praktična znanja:
- Na kolegiju će sudjelovati gosti iz prakse koji su aktivni u različitim organizacijama kulture, umjetnosti i zabave poput muzeja, organizacije koncerata i festivala, te kreiranja sadržaja za televiziju.
Pristup kolegiju na Merlinu u ak. godini 2024./2025. (isključivo uz AAI korisnički identitet)