Fedor Rocco, hrvatski ekonomist (Gradac kraj Ploča, 11. VII. 1924 - Zagreb, 12. I. 2011). Diplomirao (1954) i doktorirao (1965) na Ekonomskom fakultetu - Zagreb. Služio je kao direktor Zavoda za statistiku grada Zagreba (1951-56) te kao zamjenik direktora Zavoda za istraživanje tržišta u Zagrebu (1962-73). Bio je izvanredni profesor na Visokoj privrednoj školi (od 1966), redoviti profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (1971-89); dekan istoga fakulteta (1971-73). Jedan od začetnika na području marketinga i istraživanja tržišta u Hrvatskoj. Djela: Strategija plasmana (1964), Teorija i primjena istraživanja marketinga (1971), Osnove tržišnog poslovanja (1974), Istraživanje tržišta (1988), Marketing (1991), Marketinško upravljanje (1994) i dr. (Izvor: enciklopedija.hr)
DOBITNICI NAGRADE FEDOR ROCCO (KRONOLOŠKI PO GODINAMA):
2012. Prof. dr. sc. Jozo Previšić (ur.): "Leksikon marketinga" izdavač Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb, 2011.
2013. Doc. dr. sc. Dario Miočević i prof. dr. sc. Biljana Crnjak-Karanović: "The mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation - The organizational buying effectiveness link" objavljen u časopisu Industrial Marketing Management, Vol . 41, No. 1, 2012, str. 115-124.
2014. Prof. dr. sc. Bruno Grbac: "Marketing Dynamics: How to Create Value for Customers", izdavač Pearson, London, 2014.
2015. i 2016. godine nagrada Fedor Rocco nije dodjeljena
2017. Prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, dr. sc. Ivan-Damir Anić, izv. prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh, dr. sc. Edo Rajh, izv. prof. dr. sc. Nataša Kurnoga: "Organizational buying decision approaches in manufacturing industry: developing measures and typology" objavljen u časopisu Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 32, No. 2, 2017., str. 227-237.
2018. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević, doc. dr. sc. Irena Pandža Bajs, doc. dr. sc. Miroslav Mandić: "Upravljanje zadovoljstvom klijenata" (drugo izdanje - promijenjeno i prošireno), izdavač Accent, Zagreb, 2018.
2019. Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, izv. prof. dr. sc. Selma Kadić-Maglajlić i dr. sc. Nikola Drašković: "Principi prodaje i pregovaranja“, izdavač: Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb, 2019.
2020. nagrada Fedor Rocco nije dodjeljena
2022. Morana Fuduric, M., Akos Varga, Sandra Horvat, Vatroslav Skare (2022): The way we perceive: Comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures, Journal of Business Research, 2022. IF:10.969