Prof. dr. sc.
Marija Tomašević Lišanin znanstvena je savjetnica i redovna profesorica u trajnom zvanju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Od 2008. godine voditeljica je specijalističkog postdiplomskog studija Upravlj
anje prodajom/Sales Management kao i predsjednica Hrvatske udruge profesionalaca u prodaji (HUPUP). Prije rada na Ekonomskom fakultetu bila je zaposlena u poduzeću Končar Trgovina na poslovima izvoza za zemlje Austrija i Finska. Svoje akademske i stručne kvalifikacije, osim u zemlji, stjecala je i na europskim i američkim svučilištima te u njemačkoj konzultantskoj kući Semelroth Consulting i banci Sparkasse Mainz. Kao dobitnica Fulbrightove stipendije za preddoktorsko istraživanje boravila je godinu dana na University of Texas u Austinu i na University of Kentucky, Lexington, USA. U domaćim i međunarodnim znanstvenim i stručnim publikacijama objavila je više od stoidvadeset radova. Samostalna je autorica knjiga Bankarski marketing, Profesionalna prodaja i pregovaranje, Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja. Koautorica je hrvatskog izdanja sveučilišnog udžbenika Principi prodaje i pregovaranja, te dopunjenog i proširenog BiH izdanja istog naziva, uz još devet drugih udžbenika i knjiga iz područja marketinga izdanih u Hrvatskoj i dvije u Velikoj Britaniji. Za vlastiti doprinos razvoju ekonomskoj znanosti dva puta je nagrađivana nagradom Dr. Mijo Mirković.