Marketing je poslovna filozofija uspješnih poduzeća, a marketinški stručnjaci znaju kako upravljati elementima marketinga za postizanje konkurentske prednosti. Oni razumiju potrebe i želje potrošača te znaju kako oblikovati ponudu poduzeća i uspješno ju realizirati na tržištu. Polaznici studijskog smjera “Marketing” mogu se specijalizirati za brojna područja kojima je zajedničko obilježje izrazita dinamičnost i kreativnost, koja traži vrlo motivirane, inovativne, predane i proaktivne buduće marketinške stručnjake.
Mislav Stipić - The Thinker (Alumni smjera Marketing, EFZG-a)
Studiranje na marketingu uključuje stjecanje znanja i vještina potrebnih za upoznavanje ponašanja potrošača, istraživanje njihovih potreba i želja, razvoj i oblikovanje proizvoda, usluga i ideja kojima će se uočene potrebe i želje uspješno zadovoljiti, određivanje politika cijena, analizu i odabir kanala prodaje i distribucije te razvoj i primjenu integrirane marketinške komunikacije.Također, upoznaju se specifičnosti poslovanja na tržištima krajnje i poslovne potrošnje te izazovi nastupa gospodarskih subjekata na domaćem i inozemnim tržištima.
Nastavnici Katedre za marketing aktivni su znanstvenici i istraživači koji se kontinuirano usavršavaju, mnogi od njih boravkom na prestižnim inozemnim sveučilištima. Posebno su aktivni u pisanju temeljne literature koja služi za izučavanje marketinških kolegija na našem i drugim hrvatskim sveučilištima. Nadalje, većina ih je angažirana u ulozi savjetnika za potrebe različitih, profitno i neprofitno usmjerenih subjekata hrvatskog gospodarstva.
Svako poduzeće, bez obzira na djelatnost, treba marketinške stručnjake. Studenti koji uspješno završe ovaj studijski smjer mogu raditi kao:
- voditelji istraživanja tržišta,
- upravitelji proizvodom i markom (“product” i “brand” menadžeri),
- analitičari za područje cijena,
- menadžeri prodaje i logistike,
- upravitelji klijentima u oglašivačkim agencijama,
- planeri za zakup medija,
- stručnjaci za odnose s javnošću,
- stručnjaci za digitalni marketing i dr.
Odlučite li se za usavršavanje u području marketinga, veselimo se zajedničkom rastu u brojnim znanjima i marketinškim vještinama!
Obvezni kolegiji studijskog smjera “Marketing” su: Integrirana marketinška komunikacija, Istraživanje tržišta, Osobna prodaja i pregovaranje, Ponašanje potrošača i Strategija marketinga.
Izborni kolegiji smjera su: Interaktivna marketinška komunikacija, Marketing poslovnih tržišta, Marketing usluga, Međunarodni marketing, Odlučivanje u marketingu, Upravljanje markom, Upravljanje odnosima s klijentima i Upravljanje prodajom.
Izborni kolegiji smjera su: Interaktivna marketinška komunikacija, Marketing poslovnih tržišta, Marketing usluga, Međunarodni marketing, Odlučivanje u marketingu, Upravljanje markom, Upravljanje odnosima s klijentima i Upravljanje prodajom.
Pridružite se smjeru Marketing! #zastovolimefzg #marketing