Izv. prof. dr. sc. Morana Fudurić

Povratak na katedru
Izv. prof. dr. sc. Morana Fudurić
Ime i prezime
Morana Fudurić
Kabinet
B 312
Društvene mreže
ORCID logo
Konzultacije
  • Po dogovoru
  • Zbog službenog puta izv.prof.dr.sc. Morana Fudurić neće biti dostupna u razdoblju 16.-17.10.2024.
Biografija
Morana Fudurić je izvanredna profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Diplomirala je u top 10% najboljih na Sveučilištu u Zagrebu, gdje je stekla stupanj sveučilišnog magistra iz poslovne ekonomije i marketinške komunikacije. Doktorirala je komunikacijske znanosti na Universita della Svizzera italiana, gdje je istraživala orijentaciju na odnose u društvenim medijima i njen utjecaj na uspješnost poduzeća. 2018. godine osvojila je EMAC Junior Faculty Visiting Program Award i provela šest mjeseci na Northwestern University, jednom od 20 najboljih svjetskih sveučilišta, radeći na projektu Local News Initiative te nekoliko drugih projekata vezanih uz digitalne platforme i content marketing.

Provodi anketna, eksperimentalna i istraživanja temeljena na velikim podacima (eng. big data) kako bi ispitala prethodnice i posljedice konzumacije medija te tehnoloških poremećaja. Njezini trenutačni istraživački interesi usmjereni su na računalno oglašavanje, marketing temeljen na velikim podacima, integrirane marketinške komunikacije i konzumaciju digitalnih medija.

Trenutno je potpredsjednica za članstvo i komunikacije u Europskoj marketinškoj akademiji (EMAC). Njezin rad objavljen je u časopisima poput Journal of Advertising, Journal of Retailing, Journal of Business Research, Journal of Retailing and Consumer Services, kao i u drugim publikacijama. Također je bila gostujuća urednica za posebna izdanja u časopisima Journal of Business Research i European Journal of Marketing, te recenzentica za brojne ugledne časopise.

Profesionalno iskustvo stječe iz medijske i oglašivačke industrije.

Puni CV dostupan je ovdje.