Dr. sc. Tamara Ćurlin,Viša je Asistentica je na Katedri za Informatiku Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Doktorirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Sudjeluje u izvođenju nastave na preddiplomskoj i integriranoj razini studija Poslovna ekonomija i Ekonomija te na Stručnim diplomskim studijima Elektroničko poslovanje u privatnom i javnom sektoru i Digitalni marketing. Glavni istraživački interesi su joj primjena informacijskih tehnologija u turizmu i uslužnim djelatnostima, elektroničko poslovanje, Web metrike i metrike društvenih medija, IT strategija i zelena ekonomija. Dr. sc. Tamara Ćurlin intenzivno sudjeluje u znanstveno istraživačkom radu pa je autor i koautor tridesetak znanstvenih radova objavljenih u znanstvenim časopisima ili zbornicima konferencija. Također, asistentica povremeno recenzira radove za zbornike međunarodnih konferencija. Asistentica Ćurlin sudjeluje na domaćim i međunarodnom projektima. Dr. sc. Ćurlin kontinuirano pohađa razne radionice i programe znanstvenog i nastavnog usavršavanja.
Popis izdvojenih radova:
Ćurlin, T., Jaković, B., & Wittine, Z. (2023). The perspectives of decision support in hotel industry: systematic review and bibliometric analysis. Journal of Decision Systems, 1-16.
Bach, M. P., Ćurlin, T., Stjepić, A. M., & Meško, M. (2023). Quo Vadis Business Simulation Games in the 21st Century?. Information, 14(3), 178.
Ćurlin, T., Jaković, B., & Wittine, Z. (2022). Decision support utilization in hotel industry: bibliometric analysis. In International Conference on Decision Support System Technology (ICDSST 2022) (pp. 98-103).
Ćurlin, T. (2022). Social Media In Hotel Industry: Perspective Of Croatian Hotels. In Proceedings of FEB Zagreb International Odyssey Conference on Economics and Business (Vol. 4, No. 1, pp. 1114-1124). University of Zagreb, Faculty of Economics and Business.
Ćurlin, T., Kamenjarska, T., & Bach, M. P. (2022). Innovation features in the hotel industry: Croatian hotel websites. Croatian Regional Development Journal, 3(1), 91-111.
Stjepić, A. M., Pintar, D., & Ćurlin, T. (2022). Sports Tourism Products: Social Media Perspective. International Journal of E-Services and Mobile Applications (IJESMA), 14(1), 1-21.
Jaković, B., Ćurlin, T., & Miloloža, I. (2021). Enterprise digital divide: Website e-commerce functionalities among European Union enterprises. Business Systems Research: International journal of the Society for Advancing Innovation and Research in Economy, 12(1), 197-21
Ćurlin, T., Pejić Bach, M., & Miloloža, I. (2020). Presentation skills of business and economics students: Cluster analysis. Croatian Review of Economic, Business and Social Statistics, 6(2), 27-42.
Ćurlin, T., Jaković, B., & Miloloža, I. (2019). Twitter usage in tourism: literature review. Business Systems Research: International Journal of the Society for Advancing Innovation and Research in Economy, 10(1), 102-119.
Ćurlin, T., Pejić Bach, M., & Miloloža, I. (2019). Use of Twitter by national tourism organizations of European countries. Interdisciplinary Description of Complex Systems: INDECS, 17(1-B), 226-241.