Strateški menadžment trgovine

Predavač: izv.prof.dr.sc. Dario Dunković


Opis kolegija

Kolegij pruža napredna znanja iz strateškog menadžmenta u trgovinskim poduzećima koja se bave distribucijom roba i maloprodajom. Razrađuju se trgovinske funkcije, formati i kanali, teorijski aspekti tržišnog pozicioniranja poduzeća i prodajnih pogona, kao i proces planiranja marketinške, financijske, nabavne, HR i ostalih strategija. Studenti će biti u prilici ocijeniti korisnost rezultata određenih relevantnih znanstvenih istraživanja iz područja trgovine i marketinga u realnim okolnostima. Obradit će se teorijski i suvremeni praktični aspekti multikanalne distribucije robe te načini postizanja i očuvanja konkurentske prednosti u uvjetima digitalnih kanala. Usporedit će se efekti cjenovnih strategija prodavaonice.


Ciljevi učenja

  • usvajanje najnovijih dostignuća i koncepcija u trgovinskom menadžmentu
  • povezati teorijska dostignuća s praktičkim aspektima trgovinskog menadžmenta
  • analizirati efekte pojedinih poslovnih strategija na troškove i profitabilnost trgovca
  • izučiti proces planiranja marketinške i financijske strategije trgovca
  • istražiti mogućnosti unapređenja na primjerima postojećih trgovinskih strategija
 
Ishodi učenja 
  • lakše planirati pozicioniranje trgovinskog poduzeća na tržištu
  • kategorizirati i formulirati marketinšku i sve ostale poslovne strategije u trgovinskom poduzeću
  • primijeniti trgovinsku strategiju u distributivnom ili maloprodajnom poduzeću
  • produktivno planirati prostorne, robne i ljudske resurse za jačanje profitabilnosti trgovinskog poduzeća
  • bolje prepoznati prilike koje mogu poboljšati položaj trgovca među konkurentima
  • predvidjeti učinke znanstvenih istraživanja iz područja trgovine i maloprodaje i testirati rezultate
 
Oblici nastave
  • predavanja
  • seminari
  • analiza poslovnih slučajeva