Upisi studenata odvijat će se u periodu od 31.08.2022. (od 08:30) do 30.09.2022. (do 23:59). Studenti u tom periodu upis obavljaju putem Studomata.
Studenti su dužni obaviti upis u ISVU sustav i popuniti e-zamolbu za upis u zimski semestar .
Studenti koji se NE UPISUJU sami u ISVU sustav su:
- studenti sa rješenjima (bilo koje vrste),
- ponavljači završnih godina studija (tzv. „apsolventi“),
- studenti koji su izborne predmete birali putem Burze izbornih predmeta,
- studenti koji upisuju prvi put IV. godinu Integriranog preddiplomskog i diplomskog studija Poslovne ekonomije i biraju smjer.
SVI studenti su dužni popuniti e-zamolbu!!!
Studenti pristupaju sustavu putem linka https://student.efzg.hr.
Ako niste u mogućnosti pristupiti sustavu molimo Vas da promijenite svoju lozinku za pristup AAI@Edu sustavu putem https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke.
Nakon promijene lozinke sustavu https://student.efzg.hr pristupate sa svojom novom lozinkom.
1. Odaberete ikonu e-zamolba
2. Popunite sve navedene rubrike i priložite potrebnu dokumentaciju (popis niže u tekstu)
3. Nakon što ste sve popunili i POHRANILI slijedit će poruka da je e-zamolba PREDANA
4. Nakon što djelatnik provjeri popunjen obrazac i ustanovi da je sve u redu, potvrdit će vaš upis u ISVU sustavu i prikazat će se da je e-zamolba za upis ODOBRENA
Time je vaš upis završen.
NAPOMENA: Status molbe ODOBRENO u sustavu https://student.efzg.hr ne znači da je molba riješena. Rješenje će vam biti dostavljeno na mail adresu koju ste naveli u molbi. Rješenje se sa potrebnim dodacima nakon primitka ponovo dostavlja kroz e-zamolbu vodeći računa o tipu zamolbe (upis zimskog/ljetnog semestra, promjena predmeta, ostalo i sl.)
U e-zamolbu je potrebno pohraniti:
- dokaz o uplati za troškove upisa na iznos 200,00 kn (troškove upisa plaćaju SVI studenti)
- dokaz o uplati troškova školarine (pogledati Odluke o participacijama objavljene na web stranici Ekonomskog fakulteta Zagreb, a ne Studomat)
- rješenje (bilo koje vrste)
NAPOMENA: Studentska referada će studentu upisati ono što je dozvoljeno upisati, a ne sve ono što je student naveo u e-zamolbi. Nakon što je upis obavljen u cijelosti, student je dužan odmah provjeriti upisni list u ISVU sustavu te u slučaju nejasnoća ili moguće pogreške kontaktirati referenta.
Predmeti se nalaze u Redu predavanja koji je objavljen na kraju ove obavijesti.
Studenti koji prvi put upisuju IV. godinu integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije, odabiru smjer putem aplikacije temeljem težinskog prosjeka ocjena. Obavijest o upisima nalazi se ovdje.
Studenti III.,IV. I V. godine koji su izborne predmete birali putem Burze izbornih predmeta odabiru predmete putem aplikacije temeljem težinskog prosjeka ocjena. Obavijest o upisima nalazi se ovdje.
Potvrde o upisu u akademsku godinu 2022./2023. studenti mogu izvaditi putem sustava e-građani.
Studenti koji nisu upisani u tekuću godinu (2021./2022.), molbe predaju u Urudžbeni ured.
Rješenja studentskih molbi studentima će biti dostavljena e-mailom na adresu koju su naznačili na molbi.
Uplata participacija obavlja se na račun Ekonomskog fakulteta – Zagreb:
IBAN: HR0723600001101351242
MODEL: HR00
POZIV NA BROJ PRIMATELJA: OIB studenta (OBAVEZAN PODATAK!)
OBAVEZNO RAZDVOJITI UPLATU ŠKOLARINE I UPLATU UPISNINE (200 kn)!
Red predavanja za akademsku godinu 2022./2023.
Odgovore na najčešća pitanja možete pronaći ovdje.