Upisi studenata u ljetni semestar za akademsku godinu 2024./2025. odvijat će se u potpunosti online (PDF upute).
Studenti koji NE UPISUJU ljetni semestar i NE ŠALJU e-zamolbe za upis su:
Upisi studenata odvijat će se u periodu od 17.02.2025. (od 08:30) do 03.03.2025. (do 23:59). Studenti u tom periodu upis obavljaju putem Studomata.
Studenti su dužni obaviti upis u ISVU sustav i popuniti e-zamolbu za upis u ljetni semestar (svi osim gore navedenih kategorija studenata).
Studenti pristupaju sustavu putem linka https://student.efzg.hr
Ako niste u mogućnosti pristupiti sustavu molimo Vas da promijenite svoju lozinku za pristup AAI@Edu sustavu putem https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke
Nakon promjene lozinke sustavu https://student.efzg.hr pristupate sa svojom novom lozinkom.
Studenti koji upisuju ljetni semestar biraju tip e-zamolbe: Upis u ljetni semestar i navode kolegije koje su upisali u ISVU sustav. Ako je broj odabranih kolegija veći od broja crta u e-zamolbi moguće je na jednu crtu upisati više kolegija. Pri odabiru izbornih kolegija potrebno je navesti nekoliko dodatnih izbornih kolegija po prioritetu radi popunjenosti kvota (navesti u zagradi da su rezervni kolegiji)
Molimo da u tekstnom okviru e-zamolbe ne pišete dugačka pojašnjenja ili šaljete upite. Dovoljno je navesti kolegije koje upisujete.
Kolegiji nakon 4. ili 8. pada moraju biti posebno naglašeni u e-zamolbi.
1.Odaberete ikonu e-zamolba

2.Popunite sve navedene rubrike i priložite potrebnu dokumentaciju (popis niže u tekstu)

3.Nakon što ste sve popunili i POHRANILI slijedit će poruka da je e-zamolba PREDANA

4.Nakon što djelatnik provjeri popunjen obrazac i ustanovi da je sve u redu, potvrdit će vaš upis u ISVU sustavu i prikazat će se da je e-zamolba za upis ODOBRENA

Status e-zamolbe pratite pod Moje zamolbe.
Time je vaš upis završen.
NAKON UPISA DUŽNI STE PROVJERITI UPISNI LIST U ISVU SUSTAVU
U e-zamolbu je potrebno pohraniti:
Studenti koji su troškove školarine i upisnine platili u rujnu ne dostavljaju ponovno dokaz o uplati.
Studenti koji su ostvarili potreban broj ECTS bodova za upis u višu godinu, upisuju SVE kolegije ljetnog semestra, bez obzira na broj neostvarenih bodova u prijašnjim ljetnim semestrima.
Studenti koji nisu ostvarili potreban broj ECTS bodova tzv. ponavljači, dopisuju kolegije ljetnog semestra više godine kako bi ukupno opterećenje bilo 30-33 ECTS boda. Potrebno je zbrojiti sve nepoložene bodove iz prijašnjih ljetnih semestara i izračunati koliko se bodova može dopisati kako bi ukupno opterećenje bilo 30-33 ECTS-a (primjer: nepoloženih 18 ECTS-a, može se dopisati 12 ECTS-a)
NAPOMENA: Studentska referada će studentu upisati ono što je dozvoljeno upisati, a ne sve ono što je student naveo u e-zamolbi. Nakon što je upis obavljen u cijelosti, student je dužan odmah provjeriti upisni list u ISVU sustavu te u slučaju nejasnoća ili moguće pogreške kontaktirati referenta.
Kolegiji se nalaze u Redu predavanja koji je objavljen na kraju ove obavijesti.
Kako bi procedura upisa bila jasnija molimo vas da pročitate Česta pitanja koja možete pronaći ovdje.
Za studente koji su sudjelovali u programu ERASMUS:
Uplata participacija obavlja se na račun Ekonomskog fakulteta - Zagreb:
IBAN: HR0723600001101351242
MODEL: HR00
POZIV NA BROJ PRIMATELJA: OIB studenta (OBAVEZAN PODATAK!)
Red predavanja za akademsku godinu 2024./2025. možete pronaći ovdje.
Studenti koji NE UPISUJU ljetni semestar i NE ŠALJU e-zamolbe za upis su:
- ponavljači završnih godina studija tzv. „apsolventi“, osim onih studenata koji kolegij ljetnog semestra moraju ponovno upisati jer su ga pali 4/8 puta,
- studenti koji su izborne kolegije birali putem Burze izbornih kolegija, osim onih studenata koji kolegij ljetnog semestra moraju ponovno upisati jer su ga pali 4/8 puta
- studenti prve godine sveučilišnih integriranih studija, prve godine stručnog prijediplomskog studija i prve godine stručnih diplomskih studija (upisani prvi put u ak. god. 2024./2025.)
Upisi studenata odvijat će se u periodu od 17.02.2025. (od 08:30) do 03.03.2025. (do 23:59). Studenti u tom periodu upis obavljaju putem Studomata.
Studenti su dužni obaviti upis u ISVU sustav i popuniti e-zamolbu za upis u ljetni semestar (svi osim gore navedenih kategorija studenata).
Studenti pristupaju sustavu putem linka https://student.efzg.hr
Ako niste u mogućnosti pristupiti sustavu molimo Vas da promijenite svoju lozinku za pristup AAI@Edu sustavu putem https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke
Nakon promjene lozinke sustavu https://student.efzg.hr pristupate sa svojom novom lozinkom.
Studenti koji upisuju ljetni semestar biraju tip e-zamolbe: Upis u ljetni semestar i navode kolegije koje su upisali u ISVU sustav. Ako je broj odabranih kolegija veći od broja crta u e-zamolbi moguće je na jednu crtu upisati više kolegija. Pri odabiru izbornih kolegija potrebno je navesti nekoliko dodatnih izbornih kolegija po prioritetu radi popunjenosti kvota (navesti u zagradi da su rezervni kolegiji)
Molimo da u tekstnom okviru e-zamolbe ne pišete dugačka pojašnjenja ili šaljete upite. Dovoljno je navesti kolegije koje upisujete.
Kolegiji nakon 4. ili 8. pada moraju biti posebno naglašeni u e-zamolbi.
1.Odaberete ikonu e-zamolba

2.Popunite sve navedene rubrike i priložite potrebnu dokumentaciju (popis niže u tekstu)

3.Nakon što ste sve popunili i POHRANILI slijedit će poruka da je e-zamolba PREDANA

4.Nakon što djelatnik provjeri popunjen obrazac i ustanovi da je sve u redu, potvrdit će vaš upis u ISVU sustavu i prikazat će se da je e-zamolba za upis ODOBRENA

Status e-zamolbe pratite pod Moje zamolbe.
Time je vaš upis završen.
NAKON UPISA DUŽNI STE PROVJERITI UPISNI LIST U ISVU SUSTAVU
U e-zamolbu je potrebno pohraniti:
- dokaz o uplati troškova školarine (plaćaju studenti koji su sudjelovali u programu ERASMUS i nisu platili troškove školarine u rujnu 2024.)
- rješenje (bilo koje vrste) pohranjuju samo studenti koji su molbom tražili nešto više od samog upisa ( promjena izbornih kolegija i sl.)
Studenti koji su troškove školarine i upisnine platili u rujnu ne dostavljaju ponovno dokaz o uplati.
Studenti koji su ostvarili potreban broj ECTS bodova za upis u višu godinu, upisuju SVE kolegije ljetnog semestra, bez obzira na broj neostvarenih bodova u prijašnjim ljetnim semestrima.
Studenti koji nisu ostvarili potreban broj ECTS bodova tzv. ponavljači, dopisuju kolegije ljetnog semestra više godine kako bi ukupno opterećenje bilo 30-33 ECTS boda. Potrebno je zbrojiti sve nepoložene bodove iz prijašnjih ljetnih semestara i izračunati koliko se bodova može dopisati kako bi ukupno opterećenje bilo 30-33 ECTS-a (primjer: nepoloženih 18 ECTS-a, može se dopisati 12 ECTS-a)
NAPOMENA: Studentska referada će studentu upisati ono što je dozvoljeno upisati, a ne sve ono što je student naveo u e-zamolbi. Nakon što je upis obavljen u cijelosti, student je dužan odmah provjeriti upisni list u ISVU sustavu te u slučaju nejasnoća ili moguće pogreške kontaktirati referenta.
Kolegiji se nalaze u Redu predavanja koji je objavljen na kraju ove obavijesti.
Kako bi procedura upisa bila jasnija molimo vas da pročitate Česta pitanja koja možete pronaći ovdje.
Za studente koji su sudjelovali u programu ERASMUS:
Uplata participacija obavlja se na račun Ekonomskog fakulteta - Zagreb:
IBAN: HR0723600001101351242
MODEL: HR00
POZIV NA BROJ PRIMATELJA: OIB studenta (OBAVEZAN PODATAK!)
Red predavanja za akademsku godinu 2024./2025. možete pronaći ovdje.