Prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh

Povratak na katedru
Prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
Ime i prezime
Sunčana Piri Rajh
Kabinet
B 309
Telefon
Konzultacije
  • Srijedom, od 11:30 do 13:30 (kabinet B 309). Online konzultacije će se održavati u terminima po dogovoru, putem Google Meet platforme.
Biografija
Prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh rođena je 5. siječnja 1976. godine u Vukovaru

Osnovnu školu je završila u Vukovaru. Gimanziju (opći smjer) završila je u Zagrebu.
Diplomirala je, magistrirala i doktorirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, gdje i sada radi na Katedri za marketing, kao redovita profesorica u trajnom izboru.

Nastavni rad:
  • na Integriranom preddiplomskom i diplomskom sveučilišnom studiju PE,
    • nositeljica je obveznog kolegija Ponašanje potrošača
    • nositeljica je izbornog kolegija Upravljanje cijenama
    • jedan je od izvođača nastave na obveznom kolegiju Osnove marketinga
  • na Diplomskom sveučilišnom studiju PE, smjer Marketing na engleskom jeziku, nositeljica je kolegija Consumer Behavior
  • na Specijalističkom diplomskom stručnom studiju Digitalni marketing, sunositeljica je kolegija Potrošač u digitalnom okruženju
  • na Specijalističkom diplomskom stručnom studiju Menadžment i marketing maloprodaje, sunositeljica je kolegija Ponašanje potrošača i upravljanje odnosima s klijentima
  • na Poslijediplomskom sveučilišnom (doktorskom) studiju Ekonomije i poslovne ekonomije, nositeljica je izbornog kolegija Teorije ponašanja potrošača

Od rujna 2014. godine do 30. rujna 2023. godine, bila je voditeljica Diplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije, smjer Marketing.
Od veljače 2020. godine do 30. rujna 2023., godine, bila je voditeljica smjera Marketing, u okviru Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija PE.

U svrhu unapređenja pedagoških i didaktičkih vještina, 2007. godine uspješno je završila program edukacije iz područja didaktike, psihologije, retorike, hrvatskog jezika i informatike, za stjecanje kompetencija  visokoškolskih nastavnika, a koji je bio organiziran za asistente i znanstvene novake Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, i to u suradnji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Objavljuje samostalno ili kao koautorica znanstvene i stručne radove, a područja njezina znanstveno-istraživačkog su ponašanje potrošača, ponašanje potrošača u digitalnom okruženju, upravljanje cijenama, cjenovna osjetljivost potrošača.

Popis znanstvenih radova objavljenih u razdoblju od 2021. do 2023. godine:
  1. Piri Rajh, S., Rajh, E., Horvat, S. (2023). Developing a Typology of Heritage Site Visitors: A Consumer Styles Inventory Approach. Zagreb International Review of Economics & Business. 27(1): 231-251. https://doi.org/10.2478/zireb-2024-0011
  2. Piri Rajh, S., Rajh, E., Horvat, S. (2023). Digital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers. Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED), Družić, G., Basarac Sertić, M. (editors). Croatian Academy of Sciences and Arts/Faculty of Economics and Business, University of Zagreb (pp. 385-399).
  3. Piri Rajh, S. (2023). Obilježja ličnosti kao odrednice stilova odlučivanja o kupnji u kategoriji digitalnih proizvoda. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 21(1): 19-34. https://doi.org/10.22598/zefzg.2023.1.19
  4. Piri Rajh, S., Rajh, E. (2023). Adapting consumer style inventory to cultural heritage site visiting context. Poslovna izvrsnost, 17(1): 39-56. https://doi.org/10.22598/pi-be/2023.17.1.39
  5. Piri Rajh, S., Rajh, E., Horvat, S. (2022). Extended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site. 11th International Scientific Symposium Region, Entrepreneurship, Development (RED 2022), Leko Šimić, M. (editor). J. J. Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek (pp. 659-672).
  6. Piri Rajh, S., Rajh, E., Horvat, S. (2022). Theory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy. Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED), Družić, G., Dumančić Rogić, L. (editors). Croatian Academy of Sciences and Arts/Faculty of Economics and Business, University of Zagreb (pp. 643-659).
  7. Piri Rajh, S. (2022). Consumer Decision-Making Styles in the Digital Product Category. Tržište-Market, 34(2): 191-203. https://doi.org/10.22598/mt/2022.34.2.191
  8. Piri Rajh, S., Koledić, I. (2021). Tipologija potrošača s obzirom na njihovu sklonost ostavljanju napojnice u restoranima. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19(2), 53-70. https://doi.org/10.22598/zefzg.2021.2.53
Cjeloviti popis radova dostupan je na CroRIS - CROSBI.

Do sada je bila recenzent radova za znanstvene časopise (European Journal of Marketing, Market-Tržište, Ekonomski pregled, Zagreb International Review of Economics and Business, Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Ekonomska misao i praksa, South East European Journal of Economics and Business, Ekonomski vjesnik, Acta Turistica), kao i priopćenja za potrebe inozemnih i domaćih znanstvenih skupova.

Bila je jedna od gošći urednica specijalnog broja časopisa Market-Tržište (Vol. 32 No. Special Issue, 2020). Od siječnja 2020. do rujna 2024. godine, bila je jedna od urednica časopisa International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science.

Kao izlagač i moderator sudjeluje na međunarodnim i domaćim znanstvenim skupovima, a dosad je bila i članica:
  • programskog odbora konferencije Food Markets 4.0 (2021, Poznań, Poljska)
  • organizacijskog odbora 26. CROMAR kongresa - Looking forward! Marketing from past to future (2019, Zagreb, Hrvatska)
  • organizacijskog odbora 2nd International Scientific Conference - Marketing Theory Challenges in Transitional Societies (2008, Zagreb, Hrvatska)
  • organizacijskog odbora 19. CROMAR kongresa - Marketinške paradigme za 21. stoljeće (2005, Zagreb, Hrvatska). 

Dobitnica je tri nagrade:
 
  • Nagrada Fedor Rocco za koautorstvo znanstvenog rada: Sinčić Ćorić, D., Anić, I.-D., Piri Rajh, S., Rajh, E., Kurnoga, N. (2017): “Organizational buying decision approaches in manufacturing industry: developing measures and typology“, Journal of Business & Industrial Marketing, 32(2): 227-237.
  • Nagrada „Mijo Mirković“ za znanstveni rad: Piri Rajh, S. (2008): „Perceived risk as a determinant of perceived value and purchase intention“, Proceedings of the 2nd International Scientific Conference „Marketing Theory Challenges in Transitional Societies“, Ozretić Došen, Đ., Krupka, Z., Škare, V., editors (2008), Zagreb: Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, 223-231.
  • Nagrada „Mijo Mirković“ za koautorstvo udžbenika Previšić, J., Bratko, S., urednici (2001): Marketing, Sinergija, Zagreb.

Upisana u Upisnik znanstvenika pri Ministarstvu znanosti i obrazovanja, pod brojem 246604.

Aktivno vlada engleskim te pasivno njemačkim jezikom.