Poziv na ovo natjecanje otvoren je za sve osobe mlađe od 30 godina, neovisno o godini i području studija, a zainteresirani studenti se mogu prijaviti do 20.03.2022. godine, putem online platforme https://brandstorm.loreal.com/en.
Prošlogodišnji regionalni pobjednik bio je tim s Ekonomskog fakulteta - Zagreb.
Ovogodišnji zadatak Brandstorma je osmislili budućnost kozmetičke industrije, a u timovima od troje sudionici svoja rješenja mogu ponuditi za jednu od tri ponuđene kategorije: Inclusion, Green ili Tech track.
Osim stjecanja novih znanja, vještina, praktičnog iskustva i pristupa vrijednim on-line materijalima, projekt Brandstorm je ujedno i važan regrutacijski kanal koji studentima otvara vrata naše kompanije.
Deset najboljih studentskih timova će svoja rješenja predstaviti na Regionalnom (online) finalu u travnju, a pobjednički tim regije će se boriti za glavnu nagradu: provedbu svoje ideje u djelo u sklopu plaćene tromjesečne prakse u L'Oréalovom kreativnom središtu u Parizu.
Također, studentima nudimo mogućnost dodatnog usavršavanja kroz pristup raznim materijalnima koje podržava naš partner SalesForce, te naše globalne online MasterClass-ove, o kojima Vas možemo informirati ako ćete to smatrati zanimljivim.
Više informacija o projektu možete pronaći i na linku: https://brandstorm.loreal.com/en.
U svrhu promocije dostupan je i kratki video koji se nalazi na linku: https://www.youtube.com/watch?v=S5iZa5bGCK0.