Objavljen treći broj stručnog časopisa Ekonomski znalac

Krajem listopada objavljen je treći i posljednji ovogodišnji broj Ekonomskog znalca (www.znalac.efzg.hr), stručnog časopisa za promociju ekonomske znanosti i struke.
U novom broju možete pročitati o:
  • ekonomskoj neizvjesnosti (Petar Sorić)
  • organizacijskim paradoksima (Tomislav Hernaus)
  • ekonomskoj cijeni unutarnjih migracija (Ana Grdović Gnip)
  • digitalnim platformama za rad (Maja Vizjak i Morena Paulišić)
  • osobnom ugljičnom otisku (Matej Černe i Peter Trkman)
  • logističkoj infrastrukturi (Stjepan Roglić)
  • upravljanju pomoću misija (Ivan Malbašić i Carlos Rey)
  • dizajnu tržišta kroz intervju s nobelovcem Rothom (Stjepan Srhoj).
Raznovrsnošću tema, od kojih su neke univerzalno primjenjive, uredništvo Znalca želi naglasiti sveprisutnost i relevantnost ekonomije kao discipline. Međutim, ono što je možda još i važnije, želi potaknuti zainteresiranu javnost i pojedince na preispitivanje, ali ne obvezno i promjenu, načina na koji razmišljaju i pristupaju ekonomskim izazovima.
Vođeni mišlju Benjamina Franklina “Ili napišite nešto što vrijedi pročitati ili napravite nešto što vrijedi napisati”, okupljen je respektabilan autorski tim (dobitnici nagrada za najviša znanstvena dostignuća, uspješni menadžeri i konzultanti) koji ima što za reći i spreman je to dijeliti s drugima. Osim domaćih (Pula, Split, Varaždin, Zagreb), u ovom broju za Znalac su pisali i autori s poslovnom adresom u inozemstvu (Slovenija i Španjolska). Njihovi tekstovi prošli su kroz ruke recenzenata, urednika i lektora, kako bismo svi zajedno bili sigurni da što jasnije, vjerodostojno i nedvosmisleno komuniciramo o aktualnim ekonomskim temama.
Za strateškog partnera ovog broja odabrano je Hrvatsko društvo ekonomista, koje je prepoznalo kvalitetu našega rada i podržalo uredništvo Ekonomskog znalca u nastojanjima da časopis završi "u pravim rukama". Samo zajedničkim naporima akademske zajednice i poslovnog svijeta, primjenjujući “i-i” razmišljanje, moguće je ostaviti snažan i pozitivan “ekonomski otisak” te doprinijeti ekonomskom blagostanju pojedinaca, organizacija i društva u cjelini.
Sadržaj i aktivnosti vezane uz Ekonomski znalac možete pratiti prijavom na newsletter ili putem društvenih mreža.