Nagrada Mađarske akademije znanosti Morani Fudurić, Sandri Horvat i Vatroslavu Škari za najbolji rad u međunarodnom časopisu u 2022. godini

S ponosom objavljujemo da je Pododbor za Marketing Mađarske akademije znanosti, IX. Odsjek Odbora za Ekonomiju, dodijelio prestižnu Nagradu za Izvrsnost za 2022. godinu u kategoriji objave u međunarodno priznatom časopisu Morani Fudurić, Sandri Horvat i Vatroslavu Škare, članovima Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu te Ákosu Vargi iz Odjela za digitalni marketing na Corvionus University of Budapest.

Priznanje prepoznaje njihov izniman doprinos temeljem članka pod nazivom "The Ways We Perceive: A Comparative Analysis of Manufacturer Brands and Private Labels Using Implicit and Explicit Measures," objavljen u časopisu Journal of Business Research u 2022. godini.

Ovo značajno priznanje Mađarske akademije znanosti ističe inovativnu snagu i posvećenost izvrsnosti Katedre za marketing i fakulteta u cjelini. Nagrađeno istraživanje, koje potpisuju Morana Fudurić, Ákos Varga, Sandra Horvat i Vatroslav Škare, pruža sveobuhvatnu komparativnu analizu privatnih maraka i maraka proizvođača na pet različitih tržišta i tri različite kategorije proizvoda, koristeći implicitne i eksplicitne mjere kako bi stekli jedinstvene uvide u percepciju potrošača.
 
Radove su evaluirali članovi Radnog odbora za nagrade, koji podupire rad Pododbora. Pri donošenju odluke, Odbor je uzeo u obzir stručnu i znanstvenu kvalitetu predloženih prijedloga, relevantnost teme te njihov utjecaj na razvoj discipline. Nagrade su dodijeljene 23. studenog 2023. u sjedištu Mađarske akademije znanosti u Budimpešti.