Sveučilišni specijalistički studij Marketinški menadžment
Upravljanje marketingom jedan je od najvećih poslovnih izazova. Zahtijeva proaktivne i kvalitetno obrazovane marketinške stručnjake koji razumiju sve aspekte marketinga: kreiranje ponude, upravljanje markama, upravljanje prodajom i distribucijom, oblikovanje marketinške komunikacije i upravljanje odnosima s potrošačima.
Naša misija je podržati ispunjenje profesionalnih ambicija naših polaznika. To postižemo inovativnim obrazovnim procesom kojim naši polaznici stječu aktualna marketinška znanja i vještine, ali i razvijaju samopouzdanje u odlučivanju.
Sveučilišni specijalistički studij doživljavamo kao Vaše ulaganje u profesionalni i osobni razvoj, koji će Vam pomoći u ostvarenju životnih ciljeva.
Studij pohađalo je preko 170 polaznika iz brojnih poduzeća kao što su Atlantic Grupa, Bayer, Belupo, Dukat, Ernst&Young, Konzum, L'Oreal, Međunarodna Zračna luka Zagreb, Obala grupa, Opel, Podravka, Privredna banka, A1, T-HT, Tele2, Tisak, Zagrebačka banka i mnoga druga.
Voditeljica studija,
prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen