Ekonomski fakultet - Zagreb
POPIS SVEUČILIŠNIH SPECIJALISTIČKIH STUDIJA

Marketinški menadžment - u mirovanju od akademske godine 2021./2022.

Sveučilišni specijalistički studij Marketinški menadžment

Postdiplomski studij - voditelji: prof. Đurđana Ozretić Došen i prof. Jozo Previšić

Upravljanje marketingom jedan je od najvećih poslovnih izazova. Zahtijeva proaktivne i kvalitetno obrazovane marketinške stručnjake koji razumiju sve aspekte marketinga: kreiranje ponude, upravljanje markama, upravljanje prodajom i distribucijom, oblikovanje marketinške komunikacije i upravljanje odnosima s potrošačima.

Naša misija je podržati ispunjenje profesionalnih ambicija naših polaznika. To postižemo inovativnim obrazovnim procesom kojim naši polaznici stječu aktualna marketinška znanja i vještine, ali i razvijaju samopouzdanje u odlučivanju.

Sveučilišni specijalistički studij doživljavamo kao Vaše ulaganje u profesionalni i osobni razvoj, koji će Vam pomoći u ostvarenju životnih ciljeva. 

Kao sveučilišni studij iz područja poslovne ekonomije, naglašavamo važnost znanstvenih spoznaja kroz njihovu praktičnu primjenu u stvarnim poslovnim situacijama. Naši predavači su iskusni profesori s dugogodišnjim iskustvom u obrazovanju menadžera, a u svoje kolegije uključuju i brojne stručnjake iz prakse, koji su se dokazali svojim poslovnim rezultatima.

Studij pohađalo je preko 170 polaznika iz brojnih poduzeća kao što su Atlantic Grupa, Bayer, Belupo, Dukat, Ernst&Young, Konzum, L'Oreal, Međunarodna Zračna luka Zagreb, Obala grupa, Opel, Podravka, Privredna banka, A1, T-HT, Tele2, Tisak, Zagrebačka banka i mnoga druga. 

Voditeljica studija,
prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen