Biografija
Prof. dr. sc. Tanja Kesić rođena je u Širokom Brijegu. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. Magistrirala je na School of Business Administration, Boston University, u Bostonu, SAD. Doktorirala je na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu na tezi “Modeli ponašanja potrošača na tržištu osobne i industrijske potrošnje“. Više je puta boravila na usavršavanju u inozemstvu. Najznačajnija usavršavanja uključuju boravak na IMD-u u Lausannei, Švicarska, te u svojstvu gosta-predavača na Management School of Lisboa, u Lisabonu, Portugal.
U Zagreb dolazi 1992. godine. Do kraja 1994. godine radi kao direktorica marketinga u poduzeću Croatia Airlines. Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu zapošljava se početkom 1995. godine. Osniva i vodi Centar za menadžment.
Autorica je više od 170 znanstvenih i stručnih radova, samostalna je autorica pet knjiga (Modeli kupovine na tržištu osobne i proizvodno-uslužne potrošnje; Marketinška komunikacija; Ponašanje potrošača; Integrirana marketinška komunikacija – Oglašavanje, Unapređenje prodaje, Internet, Odnosi s javnošću, Publicitet, Osobna prodaja; Ponašanje potrošača – II. Izmijenjeno i dopunjeno izdanje). Također je koautorica tri knjige (Poslovni marketing, Marketing, te Marketing – II. Izmijenjeno i dopunjeno izdanje).
Godine 2001. dodijeljena joj je nagrada “Mijo Mirković“ kao koautorici sveučilišnog udžbenika “Marketing“. Također, godine 2003. dodijeljena joj je nagrada “Mijo Mirković“ kao autorici sveučilišnog udžbenika “Integrirana marketinška komunikacija – Oglašavanje, Unapređenje prodaje, Internet, Odnosi s javnošću, Publicitet, Osobna prodaja.“
Voditeljica je znanstveno-istraživačkih projekata koje je financiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa. Aktivno sudjeluje na domaćim i inozemnim znanstvenim konferencijama.
Članica je Academy of Marketing Science.