Kolokviji će se pisati u naknadno dogovorenim terminima.
Pozor: redovito pohađanje nastave je obavezno.
Izvod iz Plana i programa stručnog studija:
Ciljevi predmeta Početni engleski u poslovanju 2: Razvijanje osnovnih komunikacijskih vještina:opisivanje trendova, prezentacija, sastanci i dogovori o sastancima. Usvajanje osnovne ekonomsko-poslovne komunikacije na engleskom jeziku (telefoniranje, opis projekata poduzeća, prihvaćanje i odbijanje,...).
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi poslovanju i komunikaciji na pismenoj i usmenoj razini: osnovno razumijevanje engleskog jezika, nastavak stjecanja osnovnih komunikacijskih vještina i vokabulara potrebnog u poslovnom okruženju.
Ishodi učenja na razini predmeta: osnovne usmene i pismene jezične komunikacijske kompetencije u okviru zadanih tema( vidi dolje; tematska područja manje jezične zahtjevnosti, znanje gramatičkih struktura u funkciji razumijevanja tekstova
Sadržaj predmeta:
Shopping: countable, uncountable nouns, much may, lots of; telephoning 2; offers & requests; ordering food & drink (IE* unit 5)
Places to visit: comparative and superlative adjectives, dates & prepositions of time, telephoning 3, welcoming visitors (IE unit 6)
Working life: present continuous, word partnerships, describing graphs (IE unit 7)
Obveze studenata (+ udio od 3 ECTS boda):
Pohađanje nastave 1 ECTS bod (34%)
+ 2 kolokvija ili pismeni ispit 1 ECTS bod (33%)
+ Usmeni ispit 1 ECTS bod (33%)
Literatura: *Angela Buckingham, Bryan Stephens and Alistair Lane, INTERNATIONAL EXPRESS, Oxford University Press, 2001.
Dopunska literatura (u trenutku prijave programa):Murphy, Raymond. & Smalzer, W.R. Grammar in Use, Elementary. (Cambridge UP, 2000)
Pozor: redovito pohađanje nastave je obavezno.
Izvod iz Plana i programa stručnog studija:
Ciljevi predmeta Početni engleski u poslovanju 2: Razvijanje osnovnih komunikacijskih vještina:opisivanje trendova, prezentacija, sastanci i dogovori o sastancima. Usvajanje osnovne ekonomsko-poslovne komunikacije na engleskom jeziku (telefoniranje, opis projekata poduzeća, prihvaćanje i odbijanje,...).
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi poslovanju i komunikaciji na pismenoj i usmenoj razini: osnovno razumijevanje engleskog jezika, nastavak stjecanja osnovnih komunikacijskih vještina i vokabulara potrebnog u poslovnom okruženju.
Ishodi učenja na razini predmeta: osnovne usmene i pismene jezične komunikacijske kompetencije u okviru zadanih tema( vidi dolje; tematska područja manje jezične zahtjevnosti, znanje gramatičkih struktura u funkciji razumijevanja tekstova
Sadržaj predmeta:
Shopping: countable, uncountable nouns, much may, lots of; telephoning 2; offers & requests; ordering food & drink (IE* unit 5)
Places to visit: comparative and superlative adjectives, dates & prepositions of time, telephoning 3, welcoming visitors (IE unit 6)
Working life: present continuous, word partnerships, describing graphs (IE unit 7)
Obveze studenata (+ udio od 3 ECTS boda):
Pohađanje nastave 1 ECTS bod (34%)
+ 2 kolokvija ili pismeni ispit 1 ECTS bod (33%)
+ Usmeni ispit 1 ECTS bod (33%)
Literatura: *Angela Buckingham, Bryan Stephens and Alistair Lane, INTERNATIONAL EXPRESS, Oxford University Press, 2001.
Dopunska literatura (u trenutku prijave programa):Murphy, Raymond. & Smalzer, W.R. Grammar in Use, Elementary. (Cambridge UP, 2000)