Najava Brown bag seminara

Pozivamo vas na 28. i ujedno 3. online Brown bag seminar koji će se održati u četvrtak 16.7.2020. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu s početkom u 14:00 sati via Google Meet aplikacije. Ciklus Brown bag seminara svojim izlaganjem nastavit će Petra Laura Orešković, doktorandica na Sveučilištu Berkeley, koja će prezentirati rad „Media Bias on Television and Its Determinants ". 

Za pristup Brown Bag seminaru potrebno je na https://meet.google.com/ kliknuti na "Pridružite se sastanku ili ga započnite", te u za to predviđeno mjesto upisati "brownbagseminar".
 
Kratki sažetak izlaganja:
The effects of media bias have been demonstrated to be able to swing elections in favor of a particular party. This paper investigates what factors determine the supply of news stories on the three major U.S. cable news channels — CNN, FOX News, and MSNBC. Using a novel dataset of chyrons, the text at the bottom of the screen, it examines what factors contribute to a story from Reuters, a newswire, being relayed on each of the networks. It introduces a new framework to investigate media slant, which is conceptualized as the omission of important information or stories clashing with the political views of the audience (or the channel). It finds that media bias indeed manifests itself through the omission of stories that have political significance and partisan value. The paper also investigates whether the identified media bias is demand-driven. Using an instrument for a decline in Fox News viewership on a given day — the existence of a NASCAR race, as the sport primarily attracts Republican viewers — it estimates whether a decrease in Fox News' daily viewership prompts the network to omit stories harmful for the Republican party to a lesser extent. It finds that NASCAR races significantly reduce Fox News' viewership, but they do not lead to a change in the network's omissive behavior.
 
Petra Laura Orešković diplomirala je primijenjenu matematiku na Sveučilištu Harvard te upisala doktorski studij ekonomije na Sveučilištu Berkeley. Surađivala je sa vodećim svjetskim ekonomistima poput Alberta Alesine, Andreia Shleifera te Stefanie Stantcheve. Njeni istraživački interesi uključuju ekonomiju medija, političku ekonomiju te ekonomiju javnog sektora. Njezini radovi u polju ekonomije medija informirani su iskustvima neposrednog rada u industriji medija, uključujući sa globalnom mrežom CNN. Prezentirani rad "Media Bias on Television and Its Determinants" nagrađen je nagradom Thomas Hoopes Prize '20.
 
Opis koncepta Brown bag seminara:
Brown bag seminar (BBS) predstavlja neformalnu radionicu u trajanju od sat vremena s ciljem prezentiranja istraživanja u različitim fazama izrade (ideje, zaokruženi teorijski okvir, provedena empirijska istraživanja, itd.), promicanja diskusije i stvaranja stimulativnog okruženja usmjerenog konstruktivnoj raspravi između izlagačice/-a i preostalih sudionika seminara. Osnovna ideja BBS-a jest stvoriti platformu na kojoj će, minimalno jednom mjesečno, zaposlenici EFZG-a i njihovi gosti dobiti priliku prezentirati ideje i članke na kojima rade u sklopu svog znanstveno-istraživačkog rada. Pozivamo vas da se odazovete i pomognete svojim konstruktivnim komentarima izlagačicama/-ima, te sami izložite teme na kojim trenutno radite, neobjavljene radove ili prezentirate istraživačke ideje o kojima razmišljate.
 
Zamišljeno je da prezentacije (na engleskom ili na hrvatskom jeziku – zavisno od preferencija izlagačice/-a) traju 30-40 min, nakon čega slijedi diskusija.