Katedra za marketing

 
Katedru za marketing čine 18 nastavnika u zvanjima od redovitog profesora u trajnom zvanju do asistenata i znanstvenih novaka, tajnica Katedre i studenti zainteresirani za ovo izrazito važno i dinamično područje poslovne ekonomije.

Studenti preddiplomskog studija prvi put se susreću s članovima i aktivnostima Katedre za marketing na drugoj studijskoj godini u okviru obaveznog kolegija "Marketing", a ta se suradnja nastavlja i na četvrtoj studijskoj godini kada se izvodi drugi obavezni kolegij s naše Katedre „Upravljanje marketingom“. Studenti tijekom treće i četvrte godine mogu upisati i brojne izborne predmete marketinške struke koje im Katedra stavlja na raspolaganje. Oni koji nastave obrazovanje na diplomskom studiju, odnosno upišu i petu studijsku godinu, smjer Marketing, družit će se s nama na još 5 obveznih, te 8 izbornih kolegija usko usklađenih s praksom.

Komunikacija čini samu bit marketinga, a dobra komunikacija i uspostavljanje izvrsnih odnosa s našim studentima naš su prioritet. Da bi uspostavili što interaktivniji odnos pozivamo vas da nam svoje prijedloge, pohvale i primjedbe uputite elektroničkom ili klasičnom poštom na adresu pročelnice Katedre, izv. prof. dr. sc. Dubravke Sinčić Ćorić (dsincic@efzg.hr).

Članovi Katedre za marketing žele Vam ugodan boravak na našim stranicama.

 


VIJESTI I DOGAĐANJA NA KATEDRI ZA MARKETING

Novi broj znanstvenog časopisa MARKET/TRŽIŠTE 

Izašao je novi broj (Vol. 27, No. 1, 2015.) znanstvenog časopisa MARKET/TRŽIŠTE u izdanju Ekonomskog fakulteta - Katedre za marketing i CROMAR-a - Hrvatske udruge za marketing. U novom broju najavljuju se i uvode promjene koje će dodatno povećati kvalitetu časopisa i prepoznatljivost u međunarodnoj znanstvenoj zajednici. O promjenama možete pročitati u Uvodniku glavne urednice časopisa prof. dr. sc. Đurđane Ozretić Došen. Svih sedam objavljenih znanstvenih radova i jedan kritički prikaz knjige, dostupni su za čitanje u punom pristupu. Također, ako želite saznati detaljnije o časopisu i pretplatiti se na njega posjetite službenu stranicu časopisa MARKET/TRŽIŠTE.
 

 

 
Međunarodna konferencija o privatnim markama u Barceloni
 
Upravljanje privatnim markama i njihove specifičnosti u odnosu na marke proizvođača okupile su članove marketinške akademske zajednice na međunarodnoj znanstvenoj konferenciji „Research on National Brand & Private Label Marketing“ koja se održala u Barceloni, od 24. do 26. lipnja 2015. godine. Dr. sc. Sandra Horvat i prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen predstavile su koautorski rad „Implementation of the product life cycle concept in private label management: focus on the growth stage“. Izdvačka kuća Springer prepoznala je važnost znanstvene rasprave na temu privatnih maraka te je i ove godine objavljena knjiga predstavljenih radova „Advances in National Brand and Private Label Marketing“ čiji su urednici Martínez-López, F.J., Gázquez-Abad, J.C. i Sethuraman R. 

 

 

 
Suradnja s doktorskim studijem na Sveučilištu u Vilniusu

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Vilniusu prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen sudjelovala je u radu Povjerenstva za ocjenu i usmenu obranu doktorske disertacije kandidatkinje Eleonore Šeimiené, pod naslovom „Impact of Congruencies between Brand Personality, Typical Brand  User and Consumer Personality on Purchase Intention“. Usmena  obrana je održana 19. lipnja 2015. pred međunarodnim povjerenstvom od 5 članova. Sveučilište u Vilniusu osnovano je 1579. godine i među najstarijim je sveučilištima u Europi.

 

 

 
Suradnja Katedre za marketing i poduzeća Eko Sever na kolegiju Marketing 

Dana 16. lipnja 2015. godine su u organizaciji Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održane finalne prezentacije studentskih projekata izrađenih u suradnji s ekološko-poljoprivrednim gospodarstvom Eko Sever. Studenti druge godine preddiplomskog sveučilišnog studija, imali su priliku u sklopu obveznog kolegija Marketing, sudjelovati u projektu osmišljavanja novih marketinških aktivnosti za poduzeće Eko Sever koje se bavi uzgojem i prodajom ekološki uzgojene hrane.

Od ukupno prijavljene 73 grupe povjerenstvo u sastavu doc. dr. sc. Miroslav Mandić, doc. dr. sc. Vatroslav Škare i dr. sc. Sandra Horvat odabrali su sedam najboljih timova koji su prezentirali svoje ideje i prijedloge za unaprjeđenje marketinških aktivnosti pred gospodinom Markom Severom, predstavnikom poduzeća. Kao najbolji tim odabrani su Domagoj Perić, Lucija Priljević, Ivna Prkić i Patricija Punčec koji su uz prigodne poklone dobili priliku za obavljanje stručne prakse u marketinškom timu poduzeća Eko Severa. 
 


 

 

 
Suradnja Ekonomskog fakulteta i poslovnog tjednika Lider

Ekonomski fakultet bio je akademski partner konferencije „Marketing by Numbers“ koja je 2. lipnja 2015. godine održana u Zagrebu u organizaciji poslovnog tjednika Lider. Konferenciju je otvorio doc. dr. sc. Vatroslav Škare, član Katedre za marketing i tajnik SPDS-a Marketinški menadžment, s temom „Branding by numbers“.

Sudionicima konferencije približio je pristup upravljanju markama temeljem brojki, otvorivši konkretna pitanja koja marketinški stručnjaci i upravitelji markama trebaju postaviti tijekom provođenja marketinških aktivnosti. Cilj konferencije bio je marketinškim profesionalcima približiti neke od provjerenih načina za efikasan marketing koji se temelje na podacima. Detaljnije...

 
 

 

 
Četiri člana Katedre za marketing  na godišnjoj konferenciji EMAC-a  

Članovi Katedre za marketing prof. dr. sc. Đ. Ozretić Došen, doc. dr. sc. V. Škare, dr. sc. M. Fudurić i T. Komarac, univ. spec. oec. sudjelovali su sa znanstvenim radovima na ovogodišnjoj 44. konferenciji European Marketing Academy (EMAC) - Collaboration in Research koja se održala u Leuvenu u Belgiji od 26. do 29. svibnja 2015. godine. Republiku Hrvatsku je na  EMAC Executive Committee Meeting-u predstavljao doc. dr. sc. V. Škare u svojstvu nacionalnog predstavnika.
U društvu 950 članova marketinške akademske i znanstvene zajednice iz cijelog svijeta, naši su kolege imali  priliku predstaviti svoja istraživanja, slušati izlaganja o atraktivnim i novim područjima istraživanja u marketingu, kao i sudjelovati u prezentacijama najnovijih tehnologija istraživanja i poučavanja.

  
  

 

 

Od 1. do 3. lipnja 2015. Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu organizira Dane otvorenih vrata. U sklopu događanja posjetitelji će moći razgledati fakultet i upoznati se s njegovim radom, saznati sve o nastavnom programu i uvjetima studiranja, a svoj rad predstavit će i studentske udruge.
Dani otvorenih vrata namijenjeni su  srednjoškolcima i potencijalnim studentima ekonomije, ali i svima zainteresiranima koji se žele upoznati  s radom i aktivnostima Ekonomskog fakulteta.
Detaljnije

 

 

IMENOVANJE U PROFESSORA EMERITUSA (19.05.2015.)


Na sjednici Senata Sveučilišta u Zagrebu, održanoj 19. svibnja 2015., jednoglasno je usvojen prijedlog o

imenovanju prof. dr. sc. Joze Previšića u profesora emeritusa Sveučilišta u Zagrebu.

Ovo je veliko priznanje i čast našoj Katedri, koja sada ima čak tri osobe s ovim prestižnim, počasnim zvanjem. 

Katedra za marketing

KONTAKT

Pročelnica katedre:
Izv. prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić

Tajnica katedre:
Nada Franceković

Tel:
01-238 3321

E-mail:
nfrancekovic@efzg.hr

Kabinet:
B 312

Rad sa studentima:
Pon-pet 12,00 - 14,00

Dodatno radno vrijeme
za izvanredne studente:

Uto 16-18 - u referadi

 

Prezentacija
Katedre za Marketing