Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Suradnja Ekonomskog fakulteta, Katedre za marketing s Muzejom za umjetnost i obrt (MUO)

Suradnja Ekonomskog fakulteta, Katedre za marketing s Muzejom za umjetnost i obrt (MUO)

NASTAVAK CIKLUSA PREDAVANJA U PARTNERSKOJ SURADNJI EFZG (KATEDRA ZA MARKETING) I MUZEJA ZA UMJETNOST I OBRT (IZLOŽBA „ŠEZDESETE U HRVATSKOJ - MIT I STVARNOST“)

U sklopu suradnje Ekonomskog fakulteta – Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt na izložbi Šezdesete u Hrvatskoj - mit i stvarnost u muzeju je tijekom lipnja i srpnja održan ciklus predavanja kao dio aktivnosti popularizacije marketinga kao znanstvene discipline i profesionalne struke. Prvo predavanje 12. lipnja 2018. održala je prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen pod nazivom Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja, dok je doc. dr. sc. Morana Fudurić 14. lipnja 2018. održala radionicu pod nazivom Inovativni pristupi financiranju svojih ideja, a dr. sc. Tanja Komarac 5. srpnja 2018. predavanje pod nazivom Mitovi i stvarnost: kako tehnologija mijenja naš pogled na muzeje.

Predavanjem posvećenom izazovima stvaranja doživljaja za korisnike koji u sve većoj mjeri traže atraktivnu i personaliziranu ponudu brojnih usluga (s naglaskom na usluge muzeja), radionicom u okviru koje je bilo moguće upoznati se s pravilnim pristupom sve popularnijem skupnom financiranju – crowdfundingu,, te predavanjem o novim mogućnostima koje tehnologije stvaraju za muzeje prof. dr. sc. Ozretić Došen, doc. dr. sc. Fudurić i dr. sc. Komarac izazvale su brojne pozitivne reakcije publike koja je posjetila događanja u Muzeju za umjetnost i obrt, čime su pridonijele osnaživanju imidža Katedre za marketing i Ekonomskoga fakulteta - Zagreb u široj javnosti. 

  

  
Foto: Vedran Benović i Katedra za marketing
________________________________________________________________________________________________________________________________________________



________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VIŠE OD POLA STOLJEĆA IZUČAVANJA MARKETINGA NA EKONOMSKOM FAKULTETU ZAGREB

Predavanjem professora emeritusa Joze Previšića, pod naslovom Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim, održanim u četvrtak 17. svibnja 2018., u Muzeju za umjetnost i obrt započeo je ciklus predavanja u okviru partnerske suradnje Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt, izložbe „Šezdesete u Hrvatskoj - Mit i stvarnost“.

Predavanje je bilo posvećeno aktualnim marketinškim aktivnostima u 1960-tim, promatranim iz perspektive potrošača, poduzeća i gospodarskog sustava. Istaknuti su doprinosi razvoju znanstvene i stručne marketinške literature na hrvatskom jeziku tadašnjih autora - profesora, predavača i marketinških stručnjaka. Ukazano je na osnivanje i razvoj asocijacija i institucija koje su doprinijele implementaciji i produbljivanju razumijevanja marketinga u specifičnom kontekstu tadašnjeg društvenog uređenja.

Svojim zanimljivim predavačkim stilom, uz korištenje autentičnih, rijetkih i teško dostupnih materijala professor emeritus Jozo Previšić je publici pružio edukativni i zanimljivi uvid u razvoj akademske discipline koja je već više od 5 desetljeća prisutna u programima EFZG-a te čini dio današnje svakodnevne poslovne prakse gospodarskih subjekata u RH. 

  
Foto: Srećko Budek
Galerija fotografija s predavanja
________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Suradnja Ekonomskog fakulteta, Katedre za marketing s Muzejom za umjetnost i obrt (MUO)


________________________________________________________________________________________________________________________________________________
O suradnji:

Ekonomski fakultet - Zagreb i Muzej za umjetnost i obrt (MUO) su 1. ožujka 2018. potpisali Ugovor o međusobnoj suradnji na realizaciji izložbe Šezdesete u Hrvatskoj: Mit i stvarnost. Ekonomski fakultet –Zagreb je time postao akademski partner najveće ovogodišnje izložbe u MUO koja će trajati 6 mjeseci (travanj -  listopad 2018).

Izložba je posvećena ključnom razdoblju novije hrvatske povijesti od 1958. do 1971. godine, s naglaskom na gospodarski razvoj i procvat društva. U sklopu izložbe obilježit će se pojava, uvođenje i razvoj marketinga 1960.-tih godina u Hrvatskoj kao akademske discipline izučavanja na Ekonomskom fakultetu - Zagreb te primjene marketinških znanja i vještina u poslovnoj praksi u poduzećima. Stručna predavanja za široku publiku će održati nastavnici Katedre za marketing, a za studente će se osigurati posebna stručna vodstva po muzeju.

Predavanja uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj: Mit i stvarnost nastavnika s Katedre za marketing u Muzeju za umjetnost i obrt

17.5. 2018. / 19 sati

Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet Zagreb,
Professor Emeritus Jozo Previšić
Tema: Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim
Muzej za umjetnost i obrt​

12.06. 2018. / 19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet Zagreb,
Prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen
Tema:  Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja
Muzej za umjetnost i obrt

5.7. 2018. / 19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet Zagreb,
Dr. sc. Tanja Komarac
Tema: Mitovi i stvarnost: Kako tehnologija mijenja naš pogled na muzeje?

20.9. 2018. / 19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet Zagreb,
Doc. dr.  sc. Vatroslav Škare
Tema: Je li marketing umjetnost ili znanost?
Muzej za umjetnost i obrt

27.09. 2018. /19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet Zagreb,
Doc. dr. sc. Sandra Horvat
Tema: „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu.
Muzej za umjetnost i obrt

Popratni program

14.6. 2018. / 19 sati
Radionica Inovativni pristupi financiranju svojih ideja
Doc. dr. sc. Morana Fudurić
Muzej za umjetnost i obrt

Više o izložbi i posebnim događanjima možete pročitati na web stranici MUO i Katedre za marketing ili kontaktiranjem prof. Đurđane Ozretić Došen i asist. Tanje Komarac s Katedre za marketing.

Najava izložbe