Upis u 1. godinu Stručnog specijalističkog diplomskog studija održat će se 19. listopada 2022. godine isključivo online.
Napomena: Studenti koji ne pristupe upisu u naznačeno vrijeme gube pravo upisa, a Ekonomski fakultet – Zagreb zadržava pravo naplate oportunitetnih troškova do visine školarine.
Iznimno je bitno da je prilikom prijave navedena točna e-mail adresa.
Procedura upisa opisana je ovdje.
Napomena: Studenti koji ne pristupe upisu u naznačeno vrijeme gube pravo upisa, a Ekonomski fakultet – Zagreb zadržava pravo naplate oportunitetnih troškova do visine školarine.
1.korak:
19. listopada 2022. godine kandidati će na svoje e-mail adrese koje su naveli prilikom prijave, zaprimiti korisničke podatke i lozinku.Iznimno je bitno da je prilikom prijave navedena točna e-mail adresa.
- Kandidati upis obavljaju samostalno od kuće. Kandidati koji ne obave upis 19. listopada 2022. godine i za svoj izostanak nemaju opravdani razlog, gube pravo upisa na Ekonomski fakultet - Zagreb u jesenskom upisnom roku.
- Kandidati kojima je izrečena mjera samoizolacije sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji vezanoj uz pandemiju (Covid-19), a nisu u mogućnosti upis odraditi samostalno od kuće, dužni su se javiti putem e-mail-a na referada@net.efzg.hr te dostaviti valjanu medicinsku dokumentaciju. Upis će moći obaviti u primjerenom roku. Sukladno izrečenoj mjeri kandidatima nije dozvoljen dolazak na Fakultet.
- Kandidati koji su stekli pravo upisa potpisuju Ugovor o obrazovanju za upis u I. godinu studija i plaćaju naknadu sukladno odlukama Fakultetskog vijeća za akademsku 2022./2023. godinu. Ukoliko kandidat nije u proteklim godinama studirao na nekom drugom visokom učilištu kao redovni student, onda je iznos naknade 0 kuna (slovima: nula kuna).
- Ukoliko student ima bilo kakvih pitanja i/ili nejasnoća molimo da nam se javi putem email-a na referada@net.efzg.hr.
- Molimo sve studente da prate neželjenu poštu (SPAM) te da sukladno uputi postave „efzg.hr“ domenu na popis sigurnih domena na svojim e-mail poslužiteljima.
2. korak: Uplata troškova upisnine i/ili školarine
Prilikom upisa plaćaju se troškovi upisnine i/ili školarine.Trošak upisnine je 500,00 kn (petsto kuna).
Troškovi upisnine uključuju:
- sufinanciranje izdavačke djelatnosti
- osiguravanje studenata u slučaju nezgode
- izradu SmartX kartice
- e-Indeks
- druge administrativne troškove.
Studenti koji su upisali redoviti studij te nisu prethodno studirali na nekom drugom visokom učilištu ne plaćaju školarinu.
Redoviti studentina nekom drugom visokom učilištu kao redoviti studenti i iskoristili subvenciju MZO plaćaju 7.200,00 kn
Svi izvanredni studenti plaćaju školarinu u visini 7.200,00 kn.
Općenito o obrascu naloga za plaćanje
Univerzalni nalog za plaćanje (HUB 3) jedinstveni je nalog za plaćanje u Republici Hrvatskoj i za plaćanja u inozemstvo (prekogranična i međunarodna plaćanja).Isti obrazac koristi se za plaćanja u zemlji i prema inozemstvu.
Nalog za plaćanje sadrži pet grupa podataka:
- Valuta i iznos plaćanja
- Podaci o platitelju
- Podaci o primatelju plaćanja
- Podaci o datumu izvršenja i detaljima plaćanja (opis, šifra namjene)
- Dodatni podaci o plaćanju u inozemstvo
Popunjavanje obrasca naloga za plaćanje:
- Nalog se popunjava velikim tiskanim slovima
- U svaku kućicu se upisuje po jedno slovo ili brojka
- Obavezna je upotreba olovaka tamne boje (crna ili plava)
- Sadržaj polja upisuje se s poravnanjem na lijevoj strani (na početku polja)
- Polja “iznos” i “model” popunjavaju se s poravnanjem na desnoj strani (na kraju polja)
Sadržaj obrasca naloga za plaćanje:
Ispravno popunjen obrazac naloga za plaćanje sadrži sljedeće informacije:Podaci o platitelju (student):
- Ime i prezime kandidata (studenta)
- Adresu kandidata (studenta)
Podaci o primatelju (fakultet):
- Ekonomski fakultet – Zagreb
- Trg J. F. Kennedyja 6
- 10 000 Zagreb
- IBAN: HR0723600001101351242
Detalji plaćanja:
- Model: HR00
- Poziv na broj primatelja: 661527-OIB STUDENTA
- Opis plaćanja: UPISNI MATERIJALI – PRVI UPIS ak.god. 2022./2023. ili ŠKOLARINA ZA AK.GOD. 2022./2023.
Plaćanje se može provesti osobno u poslovnici ili putem online bankarstva.
VAŽNO! U obrazac naloga za plaćanje obavezno je upisati točan OIB studenta (11 znamenki) u polje “poziv na broj primatelja” kako bi se adekvatno moglo pratiti plaćanje.
3.korak: Procedura upisa
Student će 19.listopada 2022. godine najkasnije do 14:00 zaprimiti na e-mail korisničke podatke i lozinku za pristup informacijskim sustavima Ekonomskog fakulteta - Zagreb.Student odlazi na stranicu https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke i mijenja svoju inicijalnu lozinku.
Student odlazi na stranicu https://student.efzg.hr, te sukladno uputama odrađuje proceduru upisa koja podrazumijeva:
- Preuzimanje upisne dokumentacije
- Potpis upisne dokumentacije putem EFZG korisničkog imena i lozinke
- Učitavanje fotografije za SmartX karticu u sustav https://student.efzg.hr, pravila za slike studenata pogledajte na linku https://www.srce.unizg.hr/isak/informacije-za-visoka-ucilista
- Učitavanje potpisa koji će biti prikazan na SmartX kartici u sustavu https://student.efzg.hr
Upisna dokumentacija sastoji se od:
- Ugovora o obrazovanju
- Izjave o GDPR-u.
Uz navedeno, kandidati su dužni u sustav učitati i sljedeće dokumente:
- Potvrdu o završetku Stručnog preddiplomskog studija,
- Prijepis ocjena
- Fotografija za SmartX karticu (JPG format, rezolucija 300x300px, 300dpi). Više detalja o prihvatljivim fotografijama dostupno je na linku https://www.srce.unizg.hr/isak/informacije-za-visoka-ucilista
- Skenirani vlastoručni potpis (BMP format, rezolucija 400x70px, 250dpi, crno-bijela slika bez nijansi sive i sl.)
- Dokaz o izvršenoj uplati troškova upisa u iznosu od 500,00 HRK.
- Dokaz o izvršenoj uplati školarine (za studente koji su dužni platiti školarinu).
Napomene
Studentske potvrde
- Student može putem sustava eGrađani preuzeti potvrdu o statusu studenta na Fakultetu.
- Ukoliko davatelj usluge zahtijeva da potvrda bude izdana sa točno određenom svrhom (npr. u svrhu međugradskog prijevoza, u svrhu studentske stipendije, u svrhu smještaja u studentskom domu i sl.) istu je u mogućnosti zatražiti putem e-maila referada@net.efzg.hr
- Zaprimljenim korisničkim imenom i lozinkom između ostalog pristupate i sustavu eGrađani.