Specijalistički diplomski studij - Upute za upise na Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu 2022./2023.

Upis u 1. godinu Stručnog specijalističkog diplomskog studija održat će se 19. listopada 2022. godine isključivo online.

Napomena: Studenti koji ne pristupe upisu u naznačeno vrijeme gube pravo upisa, a Ekonomski fakultet – Zagreb zadržava pravo naplate oportunitetnih troškova do visine školarine.

1.korak: 

19. listopada 2022. godine kandidati će na svoje e-mail adrese koje su naveli prilikom prijave, zaprimiti korisničke podatke i lozinku.

Iznimno je bitno da je prilikom prijave navedena točna e-mail adresa.

Procedura upisa opisana je ovdje.
  1. Kandidati upis obavljaju samostalno od kuće. Kandidati koji ne obave upis  19. listopada 2022. godine i za svoj izostanak nemaju opravdani razlog, gube pravo upisa na Ekonomski fakultet - Zagreb u jesenskom upisnom roku.
  2. Kandidati kojima je izrečena mjera samoizolacije sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji vezanoj uz pandemiju (Covid-19), a nisu u mogućnosti upis odraditi samostalno od kuće, dužni su se javiti putem e-mail-a na referada@net.efzg.hr te dostaviti valjanu medicinsku dokumentaciju. Upis će moći obaviti u primjerenom roku. Sukladno izrečenoj mjeri kandidatima nije dozvoljen dolazak na Fakultet.
  3. Kandidati koji su stekli pravo upisa potpisuju Ugovor o obrazovanju za upis u I. godinu studija i plaćaju naknadu sukladno odlukama Fakultetskog vijeća za akademsku 2022./2023. godinu. Ukoliko kandidat nije u proteklim godinama studirao na nekom drugom visokom učilištu kao redovni student, onda je iznos naknade 0 kuna (slovima: nula kuna).
  4. Ukoliko student ima bilo kakvih pitanja i/ili nejasnoća molimo da nam se javi putem email-a na referada@net.efzg.hr.
  5. Molimo sve studente da prate neželjenu poštu (SPAM) te da sukladno uputi postave „efzg.hr“ domenu na popis sigurnih domena na svojim e-mail poslužiteljima.

2. korak: Uplata troškova upisnine i/ili školarine

Prilikom upisa plaćaju se troškovi upisnine i/ili školarine.

Trošak upisnine je 500,00 kn (petsto kuna).
 
Troškovi upisnine uključuju: 
  • sufinanciranje izdavačke djelatnosti
  • osiguravanje studenata u slučaju nezgode
  • izradu SmartX kartice
  • e-Indeks
  • druge administrativne troškove.

Studenti koji su upisali redoviti studij te nisu prethodno studirali na nekom drugom visokom učilištu ne plaćaju školarinu.

Redoviti studentina nekom drugom visokom učilištu kao redoviti studenti i iskoristili subvenciju MZO plaćaju 7.200,00  kn
 
Svi izvanredni studenti plaćaju školarinu u visini 7.200,00 kn.

Općenito o obrascu naloga za plaćanje

Univerzalni nalog za plaćanje (HUB 3) jedinstveni je nalog za plaćanje u Republici Hrvatskoj i za plaćanja u inozemstvo (prekogranična i međunarodna plaćanja).

Isti obrazac koristi se za plaćanja u zemlji i prema inozemstvu.

Nalog za plaćanje sadrži pet grupa podataka:

  • Valuta i iznos plaćanja
  • Podaci o platitelju
  • Podaci o primatelju plaćanja
  • Podaci o datumu izvršenja i detaljima plaćanja (opis, šifra namjene)
  • Dodatni podaci o plaćanju u inozemstvo

Popunjavanje obrasca naloga za plaćanje:

  • Nalog se popunjava velikim tiskanim slovima
  • U svaku kućicu se upisuje po jedno slovo ili brojka
  • Obavezna je upotreba olovaka tamne boje (crna ili plava)
  • Sadržaj polja upisuje se s poravnanjem  na lijevoj strani (na početku polja)
  • Polja “iznos” i “model” popunjavaju se s poravnanjem na desnoj strani (na kraju polja)

Sadržaj obrasca naloga za plaćanje:

Ispravno popunjen obrazac naloga za plaćanje sadrži sljedeće informacije:

Podaci o platitelju (student):

  • Ime i prezime kandidata (studenta)
  • Adresu kandidata (studenta)

Podaci o primatelju (fakultet):

  • Ekonomski fakultet – Zagreb
  • Trg J. F. Kennedyja 6
  • 10 000 Zagreb
  • IBAN: HR0723600001101351242

Detalji plaćanja:
  • Model: HR00
  • Poziv na broj primatelja: 661527-OIB STUDENTA
  • Opis plaćanja: UPISNI MATERIJALI – PRVI UPIS ak.god. 2022./2023. ili ŠKOLARINA ZA AK.GOD. 2022./2023.

Plaćanje se može provesti osobno u poslovnici ili putem online bankarstva.

VAŽNO! U obrazac naloga za plaćanje obavezno je upisati točan OIB studenta (11 znamenki) u polje “poziv na broj primatelja” kako bi se adekvatno moglo pratiti plaćanje.


3.korak: Procedura upisa

Student će 19.listopada 2022. godine najkasnije do 14:00 zaprimiti na e-mail korisničke podatke i lozinku za pristup informacijskim sustavima Ekonomskog fakulteta - Zagreb.

Student odlazi na stranicu https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke i mijenja svoju inicijalnu lozinku.

Student odlazi na stranicu https://student.efzg.hr, te sukladno uputama odrađuje proceduru upisa koja podrazumijeva:
  1. Preuzimanje upisne dokumentacije
  2. Potpis upisne dokumentacije putem EFZG korisničkog imena i lozinke
  3. Učitavanje fotografije za SmartX karticu u sustav https://student.efzg.hr, pravila za slike studenata pogledajte na linku https://www.srce.unizg.hr/isak/informacije-za-visoka-ucilista
  4. Učitavanje potpisa koji će biti prikazan na SmartX kartici u sustavu https://student.efzg.hr

Upisna dokumentacija sastoji se od:

  1. Ugovora o obrazovanju
  2. Izjave o GDPR-u.

Uz navedeno, kandidati su dužni u sustav učitati i sljedeće dokumente:
  1. Potvrdu o završetku Stručnog preddiplomskog studija, 
  2. Prijepis ocjena
  3. Fotografija za SmartX karticu (JPG format, rezolucija 300x300px, 300dpi). Više detalja o prihvatljivim fotografijama dostupno je na linku https://www.srce.unizg.hr/isak/informacije-za-visoka-ucilista
  4. Skenirani vlastoručni potpis (BMP format, rezolucija 400x70px, 250dpi, crno-bijela slika bez nijansi sive i sl.)
  5. Dokaz o izvršenoj uplati troškova upisa u iznosu od 500,00 HRK.
  6. Dokaz o izvršenoj uplati školarine (za studente koji su dužni platiti školarinu).

VAŽNA NAPOMENA: Kandidati koji su završili Stručni preddiplomski studij na Ekonomskom fakultetu Zagreb nisu dužni pohraniti sliku i potpis

Napomene
Studentske potvrde

  1. Student može putem sustava eGrađani preuzeti potvrdu o statusu studenta na Fakultetu.
  2. Ukoliko davatelj usluge zahtijeva da potvrda bude izdana sa točno određenom svrhom (npr. u svrhu međugradskog prijevoza, u svrhu studentske stipendije, u svrhu smještaja u studentskom domu i sl.) istu je u mogućnosti zatražiti putem e-maila referada@net.efzg.hr
  3. Zaprimljenim korisničkim imenom i lozinkom između ostalog pristupate i sustavu eGrađani. 

Informacije o studentskim participacijama objavljenje su na stranici Upisi - Studentske participacije.

Ostale važne informacije bit će objavljene na web stranici Upisi.