Temeljem članka 3. Pravilnika o nagradi „Fedor Rocco“, Odbor za nagradu „Fedor Rocco“ dana 05. listopada 2017. godine raspisuje
I.
Raspisuje se natječaj za nagradu „Fedor Rocco“ na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
II.
Temeljem članka 5. Pravilnika o nagradi „Fedor Rocco“, dodjeljuje se jedna nagrada i to za rad koji pripada jednoj od četiri skupine radova:
Skupina A: znanstveni radovi koji po značaju, znanstvenom doprinosu i novim znanstvenim spoznajama u području marketinga predstavljaju vrijedan doprinos razvoju marketinške teorije.
Skupina B: sveučilišni udžbenici koji po sadržaju, sistematizaciji poznatih i novih spoznaja, kao i po jezičnom izričaju značajno unapređuju obrazovni proces i populariziraju marketing.
Skupina C: radovi monografskog sadržaja koji obrađuju aktualne teme iz područja marketinga i u kojima sudjeluju tri ili više autora, te
Skupina D: znanstveni i stručni radovi mlađih znanstvenika koji su objavljeni u časopisima, zbornicima ili su na drugi način učinjeni dostupnima znanstvenoj i stručnoj javnosti.
III.
Prijedlog treba sadržavati: ime i prezime kandidata, naziv područja koje se izučava, naziv rada, naziv izdavača i godinu izdanja, a ako se radi o časopisu – naziv i broj časopisa u kojem je rad objavljen te kratko (do 50 riječi) obrazloženje razloga zbog kojih se rad prijavljuje za Nagradu.
Prijedlogu se moraju priložiti dva primjerka rada (1 primjerak rada u tiskanom obliku i jedan primjerak u elektroničkom obliku – (CD).
IV.
Prijave za dodjelu nagrada zaprimaju se zaključno s 27. listopada 2017. godine putem urudžbenog zapisnika.
PREDSJEDNICA ODBORA ZA NAGRADU
„FEDOR ROCCO“
Prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, v.r.
N a t j e č a j
za nagradu „Fedor Rocco“
za nagradu „Fedor Rocco“
I.
Raspisuje se natječaj za nagradu „Fedor Rocco“ na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
II.
Temeljem članka 5. Pravilnika o nagradi „Fedor Rocco“, dodjeljuje se jedna nagrada i to za rad koji pripada jednoj od četiri skupine radova:
Skupina A: znanstveni radovi koji po značaju, znanstvenom doprinosu i novim znanstvenim spoznajama u području marketinga predstavljaju vrijedan doprinos razvoju marketinške teorije.
Skupina B: sveučilišni udžbenici koji po sadržaju, sistematizaciji poznatih i novih spoznaja, kao i po jezičnom izričaju značajno unapređuju obrazovni proces i populariziraju marketing.
Skupina C: radovi monografskog sadržaja koji obrađuju aktualne teme iz područja marketinga i u kojima sudjeluju tri ili više autora, te
Skupina D: znanstveni i stručni radovi mlađih znanstvenika koji su objavljeni u časopisima, zbornicima ili su na drugi način učinjeni dostupnima znanstvenoj i stručnoj javnosti.
III.
Prijedlog treba sadržavati: ime i prezime kandidata, naziv područja koje se izučava, naziv rada, naziv izdavača i godinu izdanja, a ako se radi o časopisu – naziv i broj časopisa u kojem je rad objavljen te kratko (do 50 riječi) obrazloženje razloga zbog kojih se rad prijavljuje za Nagradu.
Prijedlogu se moraju priložiti dva primjerka rada (1 primjerak rada u tiskanom obliku i jedan primjerak u elektroničkom obliku – (CD).
IV.
Prijave za dodjelu nagrada zaprimaju se zaključno s 27. listopada 2017. godine putem urudžbenog zapisnika.
PREDSJEDNICA ODBORA ZA NAGRADU
„FEDOR ROCCO“
Prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, v.r.