Lucija Mihotić, mag. oec.

Povratak na katedru
Lucija Mihotić, mag. oec.
Ime i prezime
Lucija Mihotić
Kabinet
B305
Telefon
Konzultacije
  • ponedjeljak: 14:00 - 16:00
  • srijeda: 12:00 - 14:00
  • četvrtak: 12:00 - 14:00
Biografija

Lucija Mihotić je asistentica u nastavi i istraživanju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Njezin akademski put započeo je završetkom opće (VII.) gimnazije u Zagrebu, nakon čega je uspješno završila preddiplomski studij Poslovne ekonomije i diplomski studij Marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Tijekom studija, Lucija je bila aktivna u mnogobrojnim akademskim aktivnostima poput ljetnih škola i studentskih razmjena u inozemstvu.
 
Jedan od njezinih zapaženih uspjeha bio je završetak prestižnog programa JOSZEF na WU (Vienna University of Economics and Business), jednogodišnjeg stipendijskog programa koji se provodio na njemačkom i engleskom jeziku. Program je bio osmišljen u suradnji s poduzećima aktivnima u CEE regiji, s ciljem produbljivanja znanja i iskustva vrhunskih studenata iz srednje i istočne Europe (CEE) u području managementa. Nakon uspješnog završetka programa, Lucija je odradila studentsku praksu u odjelu Marketinga u AluKoenigStahlu, jednom od najstarijih austrijskih obiteljskih poduzeća, koje djeluje na području CEE regije, čime je dodatno obogatila svoje praktično iskustvo i razumijevanje poslovnog svijeta.
 
Lucija je također uspješno završila Master Class CEE program, praktično orijentirani studijski program namijenjen posebno talentiranim studentima, s fokusom na CEE management, na renomiranom WU (Vienna University of Economics and Business), čime je dodatno usavršila znanje o CEE managementu.
 
Tijekom studija, Lucija je sudjelovala na raznim razmjenama, uključujući ljetne škole, istraživačke i debatne programe putem CEEPUS-a, Erasmusa i drugih inicijativa. Imala je privilegiju studirati na istaknutim institucijama poput University of Regensburg, University of Pecs i Loyola University u Chicagu.
 
Također, Lucija je tijekom studija aktivno doprinosila akademskoj zajednici kao demonstratorica na Katedri za marketing i kao volonterka u Uredu za međunarodnu suradnju. Njezino izuzetno akademsko postignuće prepoznato je dodjelom prestižne Dekanove nagrade za njezin diplomski rad.
 
Prije početka rada na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Lucija je stekla praktično iskustvo rada u Beču, radeći u različitim industrijama poput konferencijskog managementa, savjetovanja o međunarodnoj mobilnosti i međunarodnog poreznog savjetovanja u korporaciji PwC (PricewaterhouseCoopers) Austria. Njezino je stručno znanje potvrđeno diplomom ovlaštenog poreznog managera Controller Instituta u Austriji.
 
Trenutno, Lucija Mihotić je doktorandica na WU (Vienna University of Economics and Business). Tijekom svog doktorskog studija provela je jedan semestar kao gostujuća doktorandica u okviru programa VIRS (Visiting International Research Student) na prestižnoj R1 instituciji, Sauder School of Business, University of British Columbia u Vancouveru, Kanada. Također je odabrana kao jedini kandidat iz Hrvatske za prestižnu jednogodišnju doktorsku stipendiju na istaknutom sveučilištu University of Alberta, Kanada.
 
Lucijino aktivno sudjelovanje u međunarodnim i nacionalnim znanstvenim organizacijama, uključujući EGOS (European Group of Organizational Scholars), IFERA (International Family Enterprise Research Association) i CROMAR (Croatian Marketing Association), odražava njezinu predanost istraživanju i akademskom usavršavanju. Njezin vrijedan doprinos tim organizacijama uključuje redovito prezentiranje svojih znanstvenih radova te recenziranje.
 
Lucija je za svoja akademska postignuća istaknuta i kao dobitnica raznih stipendija, uključujući prestižnu stipendiju zaklade Konrad Adenauer Stiftung, gdje i dalje aktivno sudjeluje kao alumna.
 
Lucijino poznavanje engleskog i njemačkog jezika, kao znanje španjolskog i kineskog jezika, ilustrira njezinu predanost učenju jezika i globalnoj komunikaciji.
 
Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Lucija dijeli svoje znanje s entuzijazmom održavajući nastavu na kolegijima Osnove marketinga, Upravljanje marketingom i Marketing poslovnih tržišta hrvatskim i međunarodnim studentima na preddiplomskoj i diplomskoj razini.