Ministry of Innovation, Universities, Science and Digital Society (Španjolska), Generalitat Valenciana, GV/2021/176 Destination branding in times of Covid-19. The role of integrated marketing communications, 2021-2022, Suradnik na projektu.
Sveučilište u Rijeci, ZIP-UNIRI-116-1-21 Tourism experience measurement in physical and virtual space, 2021 - 2022, Suradnik na projektu.
Hrvatska Zaklada za Znanost (HRZZ), IP-2019-04-7836Predobro da bi bilo istinito? Učinak turizma na tržište nekretnina u Hrvatskoj (TOURCRO), 2020 - 2024, Suradnik na projektu.
Institut za turizam, Interni istraživački projekt, Razvoj integralnog modela pokazatelja prihvatnog (nosivog) kapaciteta (RIPP), 2019 - , Suradnik na projektu.
Hrvatska Zaklada za Znanost (HRZZ), UIP-2014-09-7005 Brendiranje Turističke Destinacije: Analiza Uspješnosti Brenda u Kontekstu Procesa Brendiranja Destinacije, 2015 - 2017, Voditelj projekta, 136.475,00 HRK.
MZOŠ Projekt 067-0672288-2492, Istraživanje Tržišta u Funkciji Razvoja Specifičnih Oblika Turizma u Hrvatskoj, Suradnik na projektu.
Studija o utjecaju na okoliš projekta Družba Adria - područje turizma. (2004). Rudarsko-geološko-naftni fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Institut za oceanografiju i ribarstvo Split. Zagreb. Suradnik na projektu.