Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Nagrada Fedor Rocco

Nagrada Fedor Rocco

DOBITNICI NAGRADE FEDOR ROCCO (KRONOLOŠKI PO GODINAMA):

2012. Prof. dr. sc. Jozo Previšić (ur.):  "Leksikon marketinga" izdavač Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb, 2011. 

2013. Doc. dr. sc. Dario Miočević i prof. dr. sc. Biljana Crnjak-Karanović: "The mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation – The organizational buying effectiveness link" objavljen u časopisu Industrial Marketing Management, Vol . 41, No. 1, 2012, str. 115-124.

2014. Prof. dr. sc. Bruno Grbac: "Marketing Dynamics: How to Create Value for Customers", izdavač Pearson, London, Velika Britanija.

2015. i 2016. godine nagrada Fedor Rocco nije dodjeljena

2017. Prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, dr. sc. Ivan-Damir Anić,  izv. prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh, dr. sc. Edo Rajh, izv. prof. dr. sc. Nataša Kurnoga: "Organizational buying decision approaches in manufacturing industry: developing measures and typology" objavljen u časopisu Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 32, No. 2, 2017.,  str. 227-237.

2018. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević, doc. dr. sc. Irena Pandža Bajs, doc. dr. sc. Miroslav Mandić: "Upravljanje zadovoljstvom klijenata" (drugo izdanje – promijenjeno i prošireno), izdavač Accent, Zagreb

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

NATJEČAJ ZA NAGRADU FEDOR ROCCO 
 
Tumačenje o odredbama Pravilnika o dodjeli nagrade "Fedor Rocco".
 
Natječaj je zatvoren.