Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Strategija kompenzacijskog menadžmenta

Strategija kompenzacijskog menadžmenta

Predavač: Prof.dr.sc. Lovorka Galetić


Opis kolegija
 
Strateški pristup kompenzacijskom menadžmentu je vrlo komplicirani proces jer se od njega zahtijeva da različite aspekte nagrađivanja oblikuje u skladnu cjelinu kako bi pridonio zadovoljstvu zaposlenih i potaknuo ih na veće zalaganje na radu. Kolegij je usmjeren na razvijanje analitičkih vještina koje će pridonijeti uspješnijem povezivanju strategije kompenzacijskog menadžmenta sa strategijom ljudskih potencijala i poslovnom strategijom. Pruža se uvid u ciljeve, strategiju i politike kompenzacijskog menadžmenta te ispituje  motivacijski karakter plaće. Analiziraju se svi aspekti nagrađivanja od analize i opisa posla, procjene posla, platne strukture, varijabilnih sustava nagrađivanja na temelju mjerenja i ocjenjivanja, grupnog poticajnog nagrađivanja i beneficija pa se do nagrađivanja menadžera.
 
 
Ciljevi učenja
 

  • usvajanje novih i inovativnih znanja iz strategije kompenzacijskog menadžmenta
  • stjecanje sposobnosti kritičnog odabira odgovarajućih kompenzacijskih elemenata kako bi se privukli, zadržali i motivirali zaposlenike
  • kritičko promišljanje o potencijalnim prednostima i nedostacima kod odabira kompenzacijskih aktivnosti što se tiče njihovog motivacijskog i kompenzacijskog karaktera
  • stjecanje sposobnosti izrade strategije i plana kompenzacijskog menadžmenta kao jednog od temeljnih instrumenata za podržavanje i ostvarivanje poslovne strategije
  • razvoj kompetencija za potrebe donošenja odluka prilikom rješavanja problema koji se javljaju u kompenzacijskom menadžmentu
 
 
Ishodi učenja
 
  • ocijeniti i kritički prosuđivati utjecaj čimbenika tržišta rada na sposobnost organizacije da uspješno upravlja sustavom nagrađivanja što se tiče  visine i  strukture plaća
  • kritički preispitati alternative i izbor metoda prilikom implementacije strategije nagrađivanja
  • vrednovati utjecaj grupnog poticajnog nagrađivanja kao što su zaposleničko dioničarstvo i sudjelovanje u profitu, na potencijalne strateške kompenzacijske programe u organizaciji
  • odabrati strategiju kompenzacijskog menadžmenta koja bi najviše pridonijela realizaciji dugoročnih ciljeva i poslovne strategije te argumentirati odabir 
  • kreirati strategiju menadžerskih kompenzacija koja bi pridonijela većem privlačenju, zadržavanju i motiviranju menadžera, a time i povećala konkurentsku prednost organizacije
 
 
Oblici nastave
 
  • predavanja
  • gosti predavači
  • seminari, radionice, okrugli stol
  • analize slučaja
  • samostalni zadaci i prezentacije