Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Strategija i korporativno upravljanje

Strategija i korporativno upravljanje

Predavač: Prof.dr.sc. Darko Tipurić


Opis kolegija

Kolegij je namijenjen studentima koji želi steći napredna znanja u području strategije i korporativnog upravljanja. U okviru kolegija studenti će biti upoznati s dominantnim teorijskim pristupima i temeljnim istraživačkim pitanjima strategije i korporativnog upravljanja. Kolegiji će se posebno baviti razlikama između postojećih sustava korporativnog upravljanja – otvorenog (angloameričkog) i zatvorenog (kontinentalnog) sustava te specifičnostima mehanizama korporativnog upravljanja i strateškog odlučivanja u njima. Na kolegiju će se posebna pažnja posvetiti korporativnom upravljanju u tranzicijskim zemljama, a studenti će imati priliku upoznati se primjerima najbolje prakse korporativnog upravljanja.

Ciljevi učenja

  • usvajanje novih i naprednih znanja iz područja strategije i korporativnog upravljanja
  • prepoznavanje ključnih pravnih, političkih i ekonomskih obilježja različitih sustava korporativnog upravljanja
  • poticanje kritičkog promišljanja o ulogama odbora u strateškom upravljanju
  • razvoj kompetencija, u verbalnom i pisanom komuniciranju za potrebe strateškog planiranja
  • kritičko promišljanje o potencijalnim prednostima i nedostacima primjene određenih strateških opcija

Ishodi učenja
  • kritički evaluirati kvalitetu objavljenih istraživanja iz područja strategije i korporativnog upravljanja te njihov utjecaj i važnost za praksu
  • razumjeti kako tržišno okruženje i propisi u različitim zemljama utječu na korporativno upravljanje i strateško planiranje
  • komentirati aktualna pitanja u korporativnom upravljanju u zemlji i svijetu
  • razumjeti i biti u mogućnosti primijeniti različite analitičke tehnike strateškog planiranja
  • prepoznati loše prakse korporativnog upravljanja

Oblici nastave
  • predavanja
  • seminari i radionice
  • analize studija slučaja
  • samostalni zadaci