EMAC regional 2020 konferencija

Ekonomski fakultet - Zagreb domaćin je 11th EMAC regional conference koja će se održati od 16. do 19. rujna 2020. u organizaciji Ekonomskog fakulteta – Zagreb i European Marketing Academy.
 
Ovogodišnja tema konferencije “Challenging the status quo in marketing research” poseban fokus stavlja na teme vezane uz digitalni marketing i MarTech te mogućnost primjene novih metoda neuromarketinških i biometrijskih istraživanja.
 
EMAC Regional konferencija tijekom godina ima sve izraženiji utjecaj na znanstvenu marketinšku zajednicu, a ove godine cilj je proširiti njen utjecaj i na stručnu zajednicu u Hrvatskoj i regiji. Sukladno tome, konferencija nudi niz atraktivnih predavanja i radionica, kao i nekoliko mogućnosti za objavu radova:
  • Pre-conference Early Researcher Symposium
  • Mogućnost objave radova u:
    • Posebnom izdanju Journal of Business Research (JBR)
    • Posebnom izdanju časopisa Market-Tržište
    • Zborniku konferencije (uz mogućnost indeksiranja u WOS)
  • Meet the Editors sesija
  • Četiri atraktivna predavanja
    • Edward C. Malthouse (Northwestern University)
    • Jonathan Copulsky (Northwestern University)
    • Joško Brakus (Leeds University Business School)
    • Josipa Majić (ID Guardian)
 
Rok za predaju radova je 29.04.2020., a upute za autore dostupne su na: http://www.efzg.unizg.hr/research/conferences/2020-emac-regional-conference/paper-submission-42825/42825
 
Više informacija o 11. EMAC regional konferenciji dostupno je na http://www.efzg.unizg.hr/emacregional2020