Nositelj:
prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen
Predavač:
izv. prof. dr. sc. Zoran Krupka
doc. dr. sc. Vatroslav Škare
Opis kolegija:
Pojmovno određenje marketinga. Okruženje marketinga. Društvena odgovornost marketinga. Osnove istraživanja. Segmentacija i pozicioniranje. Marketinška strategija. Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti. Marketinški miks I. – Proizvod. Cijene. Marketinški miks II – Promocija. Prodaja i distribucija.
U sklopu kolegija polaznicima pružamo jedinstveno iskustvo praktične primjene znanja primjenom marketinške simulacije MixPro.
Literatura:
Previšić, J., Ozretić Došen, Đ. (urednici): Marketing, II. izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Adverta, 2004. (poglavlja: 1., 2., 3., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 14. i 15.)