Ekonomski fakultet - Zagreb
Popis studija

4. Alumni Afterwork: "Disrupt your mindset and create value with Big Data"

Interaktivno predavanje:
Disrupt your mindset and create value with Big Data 

Jeste li znali da je vaš mindset često najveća prepreka iskorištavanju potencijala Big Data u poslovanju i time stvaranja dodatne vrijednosti za vaše potrošače?
Četvrti Alumni Afterwork susret održan je 31. kolovoza 2017 godine. Za sudionike je i ovaj puta bio pripremljen vrlo koristan program. Interaktivno predavanje "Disrupt your mindset and create value with Big Data" u sklopu Alumi Afterwork susreta održala je prof. dr. sc. Pernille Rydén sa Technical University of Denmark & Copenhagen Business School. Održano predavanje temeljeno je na nedavno objavljenoj knjizi Disrupt your mindset to transform your Business with Big Data”, autora Pernille Rydén, Torstena Ringberga i Pera Østergaarda Jacobsena.

Prof. dr. sc. Rydén je sudionicima susreta prenijela nova saznanja o individualnim i organizacijskim preduvjetima za razvoj strateškog razmišljanja i učenja kao sredstva za stvaranje vrijednosti za potrošače pomoću Big Data i drugih tehnologija, poput društvenih medija. Tijekom predavanja je istaknuto kako je potrebno više od same implementacije novih tehnologija kako bi se organizacije uspješno suočile s izazovom kojeg donosi digitalna transformacija. Osim izazova koji predstavlja korištenje tehnologije s fokusom na korisnika, važno je razumjeti te mijenjati i vlastiti poslovni mindset koji može biti najveća prepreka iskorištavanju potencijala Big Data i samim time procesu digitalizacije poslovanja. Prvi korak na putu do digitalne transformacije je imati hrabrosti i biti spreman/spremna "izazvati" svoj mindset. U kontekstu menadžmenta, to će pomoći u otkrivanju načina korištenja Big Data za jačanje odnosa s potrošačima i ostalim uključenim stranama. U kontekstu edukacije, razvoj odgovarajućeg mindseta može pomoći osobnoj i institucijskoj digitalnoj agilnosti, ojačati povezanost sa studentima te potaknuti inovativne metode podučavanja i istraživanja.

Prije predavanja sudionici su ispunili svoj mindset test, a tijekom predavanja, prof. dr. sc. Rydén predstavila je četiri mindseta i rezultate testova. Demonstracija načina korištenja ovog alata te nekoliko vježbi početna su točka za:
  • razvoj neophodnog vodstva u kontekstu digitalne transformacije;
  • potpuno nove načine za interakciju s potrošačima i drugim uključenim stranama;
  • optimalno i relevantno korištenje Big Data i drugih tehnologija, poput društvenih medija.

Ovaj susret bio je prilika za poboljšanje poslovne prakse sudionika te proširenje njihove poslovne vizije.

4. Alumni Afterwork - fotogalerija