Ekonomski fakultet - Zagreb
Popis studija

3. Alumni Afterwork: „Neuromarketing: Što nam „govori“ vlastiti mozak?“

Otkrivene tajne Neuromarketinga na 3. Alumni Afterworku!
 
Treći po redu Alumni Afterwork susret održan je 25. studenog 2015. godine.  Za sudionike je i ovaj puta bio pripremljen atraktivan i koristan program. Susret je otvorio tajnik studija, doc. dr. sc. Vatroslav Škare, a dobrodošlicu sudionicima poželio je i Dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr. sc. Lajoš Žager


Predavanje na temu „Neuromarketing: Što nam „govori“ vlastiti mozak?“ održala je prof. dr. sc. Đurđane Ozretić DošenNeuromarketing je tema o kojoj se sve više govori, ali većina marketinških stručnjaka još nije dobro upoznata s ovim područjem. 
 
Predavanje je obuhvatilo aktualna pitanja, poput:
  • Što su neuroznanost potrošača neuromarketing?;
  • Kako se neuroznanstvene metode koriste u marketingu?;
  • Koji su rezultati dosadašnjih istraživanja provedenih u područjima izgradnje marke u svijesti potrošača, oglašavanja, dizajna proizvoda i ambalaže, percepcije cijene i rizika od strane potrošača, povjerenja potrošača i dr.?
Osim upoznavanja s temom neuromarketinga, prof. dr. sc. Ozretić Došen istaknula je kritike upućene neuromarketingu te upozorila na ograničenja s kojima se njegova primjena suočava. Svojim izlaganjem na ovu atraktivnu temu, prof. dr. sc. Ozretić Došen, potaknula je brojna pitanja publike, a rasprava se nastavila i tijekom pauze za kavu, predviđene za druženje sudionika susreta.

Zbog velikog iskazanog interesa, treći dio Alumni Afterwork susreta ponovno je osmišljen je u obliku radionice za polaznike PDS-a Marketinški menadžment. 
 
Bivša polaznica studija i asistentica na Katedri za Marketing, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Tanja Komarac, univ. spec. oec., uz izlaganje potkrijepljeno primjerom, odgovarala je na pitanja o načinu odabira teme i mentora specijalističkog poslijediplomskog rada, o procesu prijave teme rada, pretraživanju baza podataka i pronalaženju literature potrebne za izradu rada. Savjetima na temelju osobnog iskustva, cilj radionice bio je polaznicima Studija olakšati izazov izrade specijalističkog poslijediplomskog rada kao posljednjeg koraka u završeku poslijediplomskog studija.