Marketing Madness konferencija

Marketing Madness konferencija postaje regionalna, a sudjelovanje je besplatno za sve!
 
Hrvatska studentska asocijacija (HSA) po sedmi put organizira najveću studentsku marketinšku konferenciju u Republici Hrvatskoj “Marketing Madness“, koja ove godine postaje regionalnom konferencijom. Dani su tematski podijeljeni na dva dijela pa je tako tema prvog dana Generacija Z, a drugog dana Employer Branding.

Pridružiti se mogu svi željni znanja iz područja marketinga, 25. i 26. ožujka ispunjavanjem online prijave: LINK

Konferencija se održava online preko Microsoft Teams platforme, a svi prijavljeni dobiti će link za pridruživanje konferenciji na svoju email adresu. Detalje možete pratiti na facebook eventu ili instagram profilu konferencije.
„Odlučili smo iskoristiti činjenicu da se zbog pandemije ove godine Marketing Madness konferencija mora održati online radi sigurnosti svih sudionika, te smo odlučili proširiti granice konferencije na cijelu regiju! Pridružiti nam se mogu sudionici iz bilo kojeg dijela svijeta sa znanjem hrvatskog jezika, no fokusirani smo na čitavu Hrvatsku te susjedne nam zemlje, BiH, Srbiju i Sloveniju.“ – kažu organizatori.
 
RASPORED I TEME
- Prvi dan posvećen je Generaciji Z te će se posjetitelji kroz interaktivna predavanja i dinamične panel-diskusije pobliže upoznati s poteškoćama, ali i potencijalnim prilikama s kojima se proizvođači i pružatelji usluga susreću prilikom komunikacije s pripadnicima nove i potpuno drukčije od svih dosadašnjih generacija.
- Drugi dan je posvećen jednom od najvećih trendova u svijetu marketinga u prošloj i ovoj godini, Employer brandingu, a cilj je kroz predavanja i panele pružiti uvid u ono što poduzeća u praksi rade kako bi privukla zaposlenike i stvorila imidž poželjnog poslodavca.

Sudionici mogu poslušati predavanja i postaviti pitanja stručnjacima iz renomiranih kompanija kao što su A1 Hrvatska, Bornfight, Bruketa&Žinić&Grey, Degordian, ProMedia Group, PwC Hrvatska, Infinum, Srednja.hr, i mnogi drugi.

„Konferencija pruža uvid u aktualne trendove koji se odvijaju u regiji i svijetu, okuplja uspješne profesionalce te mlade kreativne individualce s ciljem razmjene znanja i iskustava vezanih uz sadašnje i buduće trendove iz područja marketinga te kroz iskustva iz prakse razvija ideje za kreativno rješavanje problema. Pozivamo sve zainteresirane da se prijave, a otkrit ćemo vam da nas očekuju i razna iznenađenja i nagrade, bez obzira na online karakter konferencije.“ – Ističu organizatori.
 
Više informacija (PDF)

***
O organizatorima:
 
Hrvatska studentska asocijacija, većini poznata kao HSA, već je više od dvadeset i pet godina posvećena profesionalnom razvoju studenata sa sjedištem na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. HSA danas broji preko 100 članova, a njihov dugogodišnji rad nagrađen je s 15 Dekanovih i 4 Rektorove nagrade.
„Cilj nam je povezati članove s akademskom i poslovnom zajednicom te im omogućiti razvoj znanja i vještina potrebnih za napredak u karijeri i osobni rast. Iako je znanje stečeno na fakultetu vrlo bitno, mi vjerujemo u „Više od studiranja“ te poticanjem timskog rada, zajedništva, profesionalnosti, inovativnosti i težnje za kvalitetom nastojimo studente približiti ostvarivanju zadanih ciljeva i stvaranju pozitivnog utjecanja na zajednicu koja ih okružuje.“ – kažu nam HSA-ovci.

Više o udruzi HSA
 
Kontakt:
Luka Grgurić (voditelj projekta)
luka.grguric@hsa.hr; +385 98 922 6797