Ekonomski fakultet - Zagreb

Poslovni španjolski 4

Poslovni španjolski 4

Izborni predmet (ljetni semestar):
4 ECTS
30 P + 15 S
 
Nositelj: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
Izvođač: pred. Drijenka Pandžić Kuliš

 
 
OPIS PREDMETA

Ciljevi predmeta:
  1. Razvoj potrebnih komunikacijskih sposobnosti i vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) te sposobnosti i umijeća razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja na španjolskom jeziku u međunarodnome poslovnom okruženju.
  2. Upoznavanje, usvajanje i primjena terminologije izabrane discipline poslovne ekonomije na španjolskom jeziku (s osobitim naglaskom na razvoju općih poslovnih kompetencija).
  3. Razvoj misaonog procesa (kritičkog mišljenja, kritičke analize) u kojem se različite poslovne situacije raščlanjuju, prosuđuju i vrjednuju (stvaranje, raščlamba i sinteza jezičnog teksta, prikladnost ustrojstva informacija, jasnoća izražavanja, oblikovanje i izlaganje zaključaka) na španjolskom jeziku.
  4. Razlikovanje funkcije i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku (pisanog i usmenog izraza) na španjolskom jeziku.
  5. Ostvarivanje gramatičke točnosti i govorne tečnosti u svim jezičnim vještinama  (djelatnostima, aktivnostima): slušanju, govorenju, čitanju i pisanju na španjolskom jeziku.
  6. Razvijanje akademskih vještina na španjolskom jeziku: strategije biranja ili selekcije poslovnih (stručnih) tekstova, čitanja i tumačenja tekstova s područja ekonomije i financija (poslovnih izvješća, financijskih izvješća, poslovnih planova, različitih vrsta ugovora, investicijskih planova, marketinških planova itd.), vođenja bilješki i poslovnog dnevnika, pisanja kratkih izvješća, kreativnog pisanja koje pridonosi  koheziji i koherentnosti teksta, multimedijalne prezentacije itd.
  7. Svrhovita uporaba rječnika, priručnika i udžbenika španjolskog jezika te iskorištavanje elektroničkih i ostalih referentnih izvora.
Uvjeti za upis predmeta ili ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet: 
Odslušan Poslovni španjolski 1, Poslovni španjolski 2 i Poslovni španjolski 3 ili odgovarajuće predznanje.

Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi: 
Nakon usvajanja gradiva (sadržaja) kolegija ‒ studenti imaju osnovne jezično-komunikacijske kompetencije. Sukladno komunikacijskim sposobnostima i vještinama (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja te razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja) snalaze se u formalnim poslovnim situacijama i međunarodnome poslovnom okruženju. Mogu primjenjivati ekonomsku poslovnu terminologiju. Razlikuju funkciju i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku te formalnu i neformalnu komunikaciju. Osposobljeni su za  aktiviranje znanja u komunikacijskom činu različitih poslovnih situacija (u različitim jezičnim registrima). Samostalno čitaju i komentiraju  izvorne (autentične) poslovne tekstove. Usustavljeno iznose svoje mišljenje o različitim poslovnim situacijama.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 
Nakon što uspješno usvoje gradivo, studenti će moći na španjolskom jeziku:
  • predstaviti internetsku stranicu tvrtke;
  • napisati službeni dopis;
  • osmisliti te razviti marketinšku strategiju;
  • predstaviti osiguravajuću tvrtku;
  • pismeno ili usmeno prikazati sudjelovanje na konferenciji;
  • definirati ili ukratko opisati financijsko upravljanje;
  • izložiti ocjenu financijskog poslovanja tvrtke;
  • predstaviti tvrtku koja prodaje i isporučuje robu u inozemstvo;
  • predstaviti tvrtku koja uz naplatu obavlja usluge u korist drugih zemalja i njihovih rezidenata;
  • osmisliti te predočiti mogućnosti poslovnog snalaženja u međunarodnom okruženju;
  • pismeno ili usmeno opisati integraciju na radnom mjestu u inozemstvu.
 
Sadržaj predmeta:
1. Dizajn i struktura internet stranice
2. Poslovno dopisivanje
3. Marketing tvrtke i proizvoda
4. Osiguranja
5. Prvi kolokvij
6. Prezentiranje tvrtke i sudjelovanje na konferenciji
7. Financijsko upravljanje
8. Izvoz
9. Integracija u međunarodno poslovanje
10. Drugi kolokvij
 
Oblici i načini izvođenja nastave:         
Frontalna nastava (direktni rad), nastava u skupinama, rad u paru (s partnerom) i individualni rad; kombinirano izvođenje nastave: predavanja, seminari, radionice, interaktivno i suradničko učenje, mješovito e-učenje, samostalni zadatci, multimedija, domaće zadaće i dr.
 
Obveze studenata:
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi te izvršavanje seminarskih zadaća.
 
Način ispitivanja/ocjenjivanja:
Provjera znanja tijekom nastave; kratke pismene i usmene provjere znanja. Dva kolokvija tijekom semestra. Usmeni ispit nakon odslušanog semestra. Pismeno-usmeni ispit na kraju semestra za studente koji nisu ispunili svoje obveze tijekom semestra.
 
Obvezna literatura:
Udžbenik: Socios nueva edición 2 ‒ Libro del alumno  / ISBN 9788484434184
Radna bilježnica: Socios nueva edición 2 ‒ Cuaderno de ejercicios / ISBN 9788484434191
Udžbenik: Expertos ‒ Libro del alumno / ISBN 9788484435860
Radna bilježnica: Expertos - Cuaderno de ejercicios / ISBN 9788484435877
 
Dopunska literatura:  
1. Gramatika: Gramática básica del estudiante de español (Students’ Basic Grammar of Spanish. English Edition) / ISBN: 9788484434375
2. Marisa de Prada, Pilar Marcé, Comunicación eficaz para los negocios, 2010. / ISBN 9788477117001