Ekonomski fakultet - Zagreb

Poslovni španjolski 3

Poslovni španjolski 3

Izborni predmet (zimski semestar):
4 ECTS
30 P + 15 S
 
Nositelj: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
Izvođač: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
 


OPIS PREDMETA

Ciljevi predmeta:
  1. Stjecanje jezično-komunikacijske kompetencije na španjolskom jeziku.
  2. Razvoj potrebnih komunikacijskih sposobnosti i vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) te sposobnosti i umijeća razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja na španjolskom jeziku u međunarodnome poslovnom okruženju.
  3. Usvajanje i primjena ekonomske poslovne terminologije na španjolskom jeziku.
  4. Razlikovanje funkcije i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku (pisanog i usmenog izraza) na španjolskom jeziku.
  5. Uočavanje razlika između formalne i neformalne komunikacije na španjolskom jeziku.
  6. Osposobljenost i vještina aktiviranja znanja o španjolskom jeziku u komunikacijskom činu različitih poslovnih situacija (u različitim jezičnim registrima).
  7. Razvoj misaonog procesa (kritičkog razmišljanja) u kojem se različite poslovne situacije raščlanjuju, prosuđuju i vrjednuju (stvaranje, raščlamba i sinteza jezičnog teksta, prikladnost ustrojstva informacija, jasnoća izražavanja, oblikovanje i izlaganje zaključaka).
  8. Svrhovita uporaba rječnika, priručnika i udžbenika španjolskog jezika te iskorištavanje elektroničkih i ostalih referentnih izvora.
Uvjeti za upis predmeta ili ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet: 
Odslušan Poslovni španjolski 1 i Poslovni španjolski 2 ili odgovarajuće predznanje.

Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi: 
Nakon usvajanja gradiva (sadržaja) kolegija ‒ studenti imaju osnovne jezično-komunikacijske kompetencije. Sukladno komunikacijskim sposobnostima i vještinama (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja te razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja) snalaze se u međunarodnome poslovnom okruženju. Mogu primjenjivati ekonomsku poslovnu terminologiju. Razlikuju funkciju i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku te formalnu i neformalnu komunikaciju. Osposobljeni su za  aktiviranje znanja u komunikacijskom činu različitih poslovnih situacija (u različitim jezičnim registrima). Na temelju kritičkog razmišljanja mogu iznositi svoje raščlambe, prosudbe i vrjednovanje različitih poslovnih situacija. Samostalno čitaju i komentiraju kratke poslovne tekstove. Osposobljeni su za svrhovitu uporabu rječnika, jezičnih udžbenika i priručnika te iskorištavanje elektroničkih i ostalih referentnih izvora.
 
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 
Nakon što uspješno usvoje gradivo, studenti će moći na španjolskom jeziku:
  • predstaviti organizacijsku strukturu tvrtke;
  • odrediti potrebne kompetencije budućih zaposlenika;
  • izlagati i razgovarati o turizmu;
  • odrediti radne zadatke te davati i prikladno obrazložiti upute za rad u turističkom sektoru;
  • planirati i organizirati službeno putovanje;
  • predstaviti povijest proizvoda u okviru poboljšavanja i potkrjepljivanja njihove promidžbe;
  • upoznati, razumjeti i prosuditi radna pravila u tvrtkama;
  • komentirati  radna pravila u različitim poslovnim okruženjima;
  • analizirati i jezgrovito obrazložiti sigurno radno okruženje i održivi razvoj;
  • upoznati, odrediti i jednostavno komentirati funkciju i organizaciju banaka te njihova poslovanja, bankarskih proizvoda i usluga;
  • upoznati i ukratko objasniti funkciju središnje banke.
 
Sadržaj predmeta:
1. Organizacijska struktura tvrtke
2. Kompetencije za zapošljavanje
3. Turistički sektor / organizacija službenog putovanja
4. Predstavljanje povijesti proizvoda
5. Prvi kolokvij
6. Pravila u tvrtkama
7. Sigurno radno okruženje / održivi razvoj
8. Novac / bankarsko poslovanje
9. Drugi kolokvij.
 
Oblici i načini izvođenja nastave:         
Frontalna nastava (direktni rad), nastava u skupinama, rad u paru (s partnerom) i individualni rad; kombinirano izvođenje nastave: predavanja, seminari, radionice, interaktivno i suradničko učenje, mješovito e-učenje, samostalni zadatci, multimedija, domaće zadaće i dr.
 
Obveze studenata:
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi te izvršavanje seminarskih zadaća.
 
Način ispitivanja/ocjenjivanja:
Provjera znanja tijekom nastave; kratke pismene i usmene provjere znanja. Dva kolokvija tijekom semestra. Usmeni ispit nakon odslušanog semestra. Pismeno-usmeni ispit na kraju semestra za studente koji nisu ispunili svoje obveze tijekom semestra.
 
Obvezna literatura:
Udžbenik: Socios nueva edición 2 ‒ Libro del alumno / ISBN 9788484434184
Radna bilježnica: Socios nueva edición 2 ‒ Cuaderno de ejercicios / ISBN 9788484434191
 
Dopunska literatura:  
1. Gramatika: Gramática básica del estudiante de español (Students’ Basic Grammar of Spanish. English Edition) / ISBN:
9788484434375
2. José Ángel Gonzalo, Empresas, Libro + CD-Plus, 2011. /
ISBN 9788484437314