Ekonomski fakultet - Zagreb

Poslovni francuski 1

Poslovni francuski 1

Izborni predmet (zimski semestar):
4 ECTS
30 P + 15 S
 
Nositelj: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
Izvođač: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
 

 
OPIS PREDMETA

Ciljevi predmeta:
  1. Stjecanje osnovnih znanja, sposobnosti i vještina za poslovnu komunikaciju na francuskom jeziku (slušanje, govorenje, čitanje, pisanje).
  2. Usvajanje osnovnih jezičnih struktura francuskoga jezika u poslovnim situacijama.
  3. Razvoj usmenog i pismenog izražavanja na francuskom jeziku (traženje i davanje informacija, upućivanje, opisivanje, izvješćivanje, uspoređivanje, jezgrovito predstavljanje izabrane poslovne teme).
  4. Primjena osnovne francuske poslovne terminologije u jednostavnim poslovnim situacijama.
  5. Upoznavanje i usvajanje osnovnih podataka o frankofonskim zemljama.
Uvjeti za upis predmeta ili ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet: 
Kolegij je namijenjen početnicima, stoga nije potrebno predznanje.
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi: 
Nakon usvajanja gradiva (sadržaja) kolegija ‒ studenti poznaju i razumiju osnovnu poslovnu  terminologiju. Na temelju stečenih komunikacijskih znanja, sposobnosti i vještina (slušanja, govorenja, čitanja, pisanja) snalaze se u jednostavnim poslovnim situacijama (sažetom informiranju, upućivanju, opisivanju i izvješćivanju te jezgrovitome predstavljanju izabrane poslovne teme, telefonskom razgovoru, videofonskom dijalogu itd.). Upoznati su s osnovnim podatcima o zemljama francuskoga govornog područja.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 
Nakon što uspješno usvoje gradivo, studenti će moći:
  • uspostaviti komunikaciju (kontakt) u neformalnim i formalnim situacijama;
  • pozdraviti sugovornika (sugovornike) u neformalnim i formalnim situacijama;
  • zatražiti i pružiti jednostavnu informaciju (govorenjem, pisanjem i čitanjem: kratkim usmenim i pismenim obavješćivanjem, izravnom verbalnom komunikacijom, telefonom, e-poštom, videofonskom vezom itd.);
  • ukratko opisati organizaciju poduzeća (tvrtke, društva) i radnu poziciju;
  • jezgrovito predstaviti poslovnu temu;
  • jednostavno izložiti problem u poslovanju;
  • opisati događaj u sadašnjosti;
  • izložiti redoslijed događaja (kronologiju);
  • orijentirati se u prostoru;
  • predstaviti zamisao službenoga (poslovnog) putovanja (rezervaciju smještaja u hotelu, organizaciju prijevoza, kupnju putne karte itd.).
Sadržaj predmeta:
  1. Pozdravljanje (formalno i neformalno)
  2. Predstavljanje (tvrtke, radnog mjesta)
  3. Traženje i pružanje informacija (postavljanje pitanja i davanje kratkih odgovora)
  4. Opisivanje poslovnih aktivnosti
  5. Izlaganje redoslijeda događaja (kronologije)
  6. Ispunjavanje obrazaca; oblikovanje dokumenata
  7. Prvi kolokvij
  8. Telefonski razgovori
  9. Sastavljanje kratkih poruka
  10. Pisanje jednostavnih "e-mail" poruka
  11. Snalaženje u prostoru
  12. Prijevoz i prijevozna sredstva
  13. Rezervacija smještaja
  14. Upoznavanje osnovnih podataka o frankofonskim zemljama
  15. Drugi kolokvij.
Oblici i načini izvođenja nastave:              
Frontalna nastava (direktni rad), nastava u skupinama, rad u paru (s partnerom) i individualni rad; kombinirano izvođenje nastave: predavanja, seminari, radionice, suradničko učenje, mješovito e-učenje, samostalni zadatci, multimedija, domaće zadaće i dr.
Obveze studenata:
Redovito pohađanje nastave i izvršavanje zadataka te aktivno sudjelovanje u nastavi.


Način ispitivanja/ocjenjivanja:
Provjera znanja tijekom nastave; kratke pismene i usmene provjere znanja. Dva kolokvija tijekom semestra. Usmeni ispit nakon odslušanog semestra. Pismeno-usmeni ispit na kraju semestra za studente koji nisu ispunili svoje obveze tijekom semestra.
 
Obvezna literatura:
Udžbenik: Objectif Express 1 Nouvelle Edition - Livre de l'élève + DVD-ROM, 2013 / ISBN: 9782011560070
Radna bilježnica: Objectif Express 1 Nouvelle Edition : Cahier d'activités / ISBN: 9782011560087
 
Dopunska literatura:
Elisabeth Guimbretière ‒ Véronique Laurens: Focus: Paroles en situations + CD audio + corrigés + Parcours digital, 2015 / ISBN: 9782014016000