Vrijednosti smjera

Vrijednosti koje nudimo našim studentima su velike mogućnosti za profiliranje u područjima koje studente posebno zanimaju, stjecanje vještina rješavanja problema, inovativan pristup učenju, uvažavanje potreba studenata i suradnja s profesorima, pozitivna i poticajna atmosfera, društveno koristan i odgovoran rad.

  • Smjer Menadžment nudi mogućnost samostalnog kreiranja dijela studija prema željama i interesima studenata. Naime, smjer Menadžment ima najveći broj izbornih kolegija, a time i najveći broj prilika za stjecanje dodatnih znanja i vještina odnosno profiliranja u područjima od najvećeg interesa.
  • Dodatno, s obzirom na „hands on“ pristup pri izvođenju nastave, profesori i asistenti nerijetko istovremeno kombiniraju teoriju i praksu te nude mogućnost rješavanja stvarnih problema iz prakse.
  • Smjer Menadžment je specifičan po svojim inovativnim metodama učenja, koje uspješno kombinira s tradicionalnim metodama. Tako, primjerice, nastavnici često koriste case study metodu, intelektualne rasprave i debate, projektne zadatke, terensku nastavu, igranje uloga, poslovne igre, analize video isječaka i filmova te TED talk-ove.
  • S obzirom da se na određenim kolegijima nudi i mogućnost izvannastavnih zadataka – studenti imaju priliku učiti na temelju povratne informacije nastavnika o individualnom ili grupnom zadatku.
  • Na smjeru Menadžment smo skloni uvažavanju potreba studenata. Primjerice, profesori se u istom semestru koordiniraju i dogovaraju oko termina kolokvija kako studenti ne bi bili preopterećeni s više obaveza u jednom tjednu.
  • Atmosfera na smjeru Menadžment je izrazito pozitivna, studenti se pozivaju na otvorenu komunikaciju, potiče se izražavanje vlastita mišljenja i uključivanje u rad s profesorima na projektima koji nisu nužno vezani uz nastavu.
  • Konačno, studenti imaju mogućnost rada na društveno odgovornim projektima i to djelomično kroz izborne kolegije, a djelomično kroz rad s nastavnicima na promociji smjera Menadžment gdje su aktivno uključeni putem davanja vlastitih prijedloga o načinima promocije.