Predavačice

Morana Fudurić je izvanredna profesorica na Katedri za marketing pri Ekonomskom fakultetu - Zagreb. Specijalizirala se za oglašavanje, integriranu marketinšku komunikaciju, digitalne medije i marketinšku strategiju. Doktorirala je na Università della Svizzera italiana u Švicarskoj na temu društvenih medija. Njezino profesionalno iskustvo temelji se na radu u medijskoj i oglašivačkoj industriji, gdje radi u IMAGO reklamnoj agenciji i producentskoj kući Core media. Ima dugoročnu suradnju s nekoliko stranih sveučilišta uključujući Bocconi University i Northwestern University. U posljednje vrijeme istražuje konzumaciju medija i tehnološke poremećaje u suradnji s istraživačima s Northwestern University, Medill School of Journalism, Media, Integrated Marketing Communications te Kellogg School of Management. Autorica je brojnih znanstvenih i stručnih radova iz područja marketinške strategije i digitalnih medija. (Popis radova)


Sandra Horvat je izvanredna profesorica na Katedri za marketing pri Ekonomskom fakultetu - Zagreb. Sudjeluje u izvođenju nastave na kolegijima Osnove marketinga, Upravljanje marketingom i Upravljanje markom. Specijalizirala se za područje upravljanja markama s posebnim naglaskom na privatne (trgovačke) marke. Od svog dolaska na fakultet uključena je u implementaciju e-učenja na Ekonomskom fakultetu kroz razvoj i izvođenje e-kolegija Marketing. Za navedeni kolegij je dobila nagradu Sveučilišta u Zagrebu za pedagoško/didaktičko oblikovanje e-kolegija na natječaju za najbolji e-kolegij u akademskoj godini 2009./2010. Član je organizacija EMAC (European Marketing Academy) i CROMAR (Hrvatska zajednica udruga za marketing). Objavljuje radove u znanstvenim i stručnim časopisima te sudjeluje na marketinškim konferencijama. (Popis radova)




Tanja Komarac je docentica na Katedri za marketing pri Ekonomskom fakultetu - Zagreb. Specijalizirala se za marketing u kulturi i umjetnosti, posebno marketing muzeja i mobilni marketing. Doktorirala je na Sveučilištu u Zagrebu, Ekonomskom fakultetu na temu posjetiteljeva iskustva muzejom. U posljednje vrijeme istražuje autentičnost te marketing iskustva (experiential marketing). Intenzivno surađuje s muzejskim profesionalcima na različitim znanstvenim i stručnim projektima. Za znanstveno-istraživački rad nagrađena je nagradom Mijo Mirković 2017. godine, a za nastavni rad 2016. i 2022. godine. Članica je European Marketing Academy. (Popis radova)