Praktično iskustvo učenja na smjeru Marketing

Pridružite se smjeru Marketing! #zastovolimefzg #marketing
 
Suradnja Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu: Praktičan CRM pilot projekt za bolja tehnička znanja i poziciju na tržištu rada
 
ZAGREB, 12. lipnja 2018. – Microsoft, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Adacta danas su predstavili prve rezultate zajedničkog projekta suradnje sa studentima diplomskog studija EFZG-a na smjeru Marketing u akademskoj godini 2017/2018. U okviru izbornog kolegija „Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)“ na 5. godini studija, Microsoft je studentima omogućio besplatan pristup sustavu Dynamics 365 Customer Engagement za vrijeme trajanja kolegija, a Adacta je operativno podržala provedbu projekta edukacije o radu u ovom programskom rješenju.
 
„Microsoft je oduvijek strateški opredijeljen za rad s mladim, kreativnim pojedincima i edukaciju vidi nezaobilaznom aktivnosti u dobu brzog tehnološkog rasta. Brz razvoj tehnologije, edukacija korisnika o istoj toj tehnologiji i digitalno osposobljeno tržište rada u izrazitoj su korelaciji – bez bilo kojeg od tih faktora nemoguće je cjelovito provesti digitalnu transformaciju i izgraditi kvalitetno i konkurentno digitalno društvo,“ rekao je Ivica Ivančić, Partner Technical Architect u Microsoftu.
 
Studenti su radili probnu implementaciju Dynamics 365 Customer Engagement sustava za salon ljepote. U svom radu nisu imali nikakvih ograničenja, a kako je riječ o studentima ekonomije, naglasak nije stavljen isključivo na softver, već na razvijanje potpune CRM strategije unutar poduzeća, uz podršku Dynamics 365 sustava. Uz redovnih 10 tjedana nastave, studenti su pristali i na dodatna tri tjedna nastave, tijekom kojih su dodatno utvrdili svoja znanja i vještine u upravljanju odnosima s klijentima.
 
Tijekom izvođenja zadatka, studenti su podijeljeni u grupe s najviše 3 sudionika. Od ukupno 19 grupa studenata koje su sudjelovale na projektu, u finalnom izboru odabrane su dvije grupe koje su ispred predstavnika Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta predstavili svoja rješenja.
 
U finale su ušle dvije grupe studentica:
  1. Ena Prpić i Lena Dorić
  2. Laura Arcella, Silvija Gustec i Ines Mošmondor.
 „Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom. Konačni cilj je da našim studentima pružimo kvalitetno obrazovanje i već na fakultetu dobijemo stručnjake koji će moći odgovoriti na izazove današnjeg tržišta rada. Iskustvo koje su naši studenti dobili surađujući s uspješnim kompanijama poput Microsofta i Adacte je neprocjenjivo,“ rekao je Miroslav Mandić, docent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
 
Svi dionici imaju interes u ovoj odličnoj suradnji:

Studenti
  • dobivaju praktična znanja o CRM-u
  • bolju poziciju na tržištu rada
  • stečena znanja su osnova za Microsoft Dynamics 356 certifikaciju, koja vrijedi u cijelom svijetu
  • prigodu za upoznavanjem s upravom Adacte i HR menadžerima tvrtke
Ekonomski fakultet u Zagrebu
  • Omogućuje studentima pristup biznisu
  • Povećanu stopu zapošljavanja studenata 
Microsoft
  • Upoznavanje s potencijalnim budućim korisnicima/partnerima u ranoj fazi
  • Rast buduće baze stručnjaka za Microsoft rješenja
Adacta
  • Pristup velikom broju studenata
  • Mogućnost intervjuiranja i zapošljavanja više potencijalnih kandidata
  • Prepoznavanje potencijala u stvarnom radu umjesto samo na intervjuu
„U Adacti nastojimo klijentima omogućiti tehnološka rješenja koja će poboljšati njihovo poslovanje i zadržati ih na najvišoj konkurentskoj razini. Budući da se tehnologija ubrzano razvija i mijenja, za konstantan napredak i konkurentnost potrebno je imati pravu kombinaciju ljudi u timu. Naši timovi sastoje se od iskusnih stručnjaka i mladih ambicioznih pojedinaca, koji daju novi pogled na korištenje tehnologija i izazove s kojima se suočavamo,“ rekao je Blaž Strle, voditelj CRM odjela u Adacti te dodao: „Zahvaljujući suradnji s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu imali smo priliku predstaviti naše iskustvo i našu viziju velikom broju studenata. To nam je omogućilo da možemo prepoznati najbolje pojedince koji će kroz narednih nekoliko godina voditi naše poslovanje i određivati budućnost naše kompanije. To je suradnja u kojoj svi pobjeđujemo, a mi se veselimo nastavku i širenju ove suradnje u budućnosti.“
 
U okviru dobre suradnje s fakultetom, Microsoft je prepoznao prigodu sudjelovanja studenata fakulteta na konferenciji eXtreme 365, održanoj u ožujku u Dubrovniku. Konferencija eXtreme 365 jedno je od najvećih svjetskih okupljanja Dynamics 365 i Microsoft Intelligence Cloud zajednice, s više od 700 prisutnih tehnoloških partnera Microsofta ove godine.
 
Microsoft je na konferenciji ugostio 50 studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a ideja pozivanja studenata je uočiti najizvrsnije među njima i dati im priliku da upoznaju tehnologiju, vide kako izgleda industrija i karijera u tehnološkom sektoru te dodatno unaprijede svoje talente.
 
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu nastavit će s ovakvim suradnjama i u budućnosti je proširiti i na druge kolegije.



Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) omogućuje digitalnu transformaciju u eri inteligentnog oblaka i inteligentnih performansi. Njegova je misija osnažiti sve osobe i organizacije na planetu da postignu više.