Biografija
Sandra Horvat je docentica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Sudjeluje u izvođenju nastave na kolegijima Osnove marketinga, Upravljanje marketingom i Upravljanje markom. Specijalizirala se za područje upravljanja markama s posebnim naglaskom na privatne (trgovačke) marke.
Od svog dolaska na fakultet uključena je u implementaciju e-učenja na Ekonomskom fakultetu kroz razvoj i izvođenje e-kolegija Marketing. Za navedeni kolegij je dobila nagradu Sveučilišta u Zagrebu za pedagoško/didaktičko oblikovanje e-kolegija na natječaju za najbolji e-kolegij u akademskoj godini 2009./2010.
Član je organizacija EMAC (European Marketing Academy) i CROMAR (Hrvatska zajednica udruga za marketing).
Objavljuje radove u znanstvenim i stručnim časopisima te sudjeluje na marketinškim konferencijama. Upisana je u Upisnik znanstvenika i istraživača Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH pod rednim brojem 286555.
Aktivno se služi engleskim i njemačkim jezikom.